Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina äänestänyt Keskustaa, mutta jos he tässä tilanteessa hajottavat hallituksen, siirtyy minun ääneni pysyvästi muille puolueille.

Vierailija
27.04.2021 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!! Äänestä kokoomusta seuraavan kerran

Vierailija
22/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta vaihtuu kokoomukseen. Myös hallituksessa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet keskustalainen. Minä taas olen ja pidän eroa parhaana ratkaisuna enkä todellakaan ole ainoa! Monien muiden keskustalaisten tapaan olin sitä mieltä, että tähän hallitukseen ei olisi edes pitänyt lähteä. 

Vierailija
24/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepuloiset pääsevät nyt jatkamaan syöksykierrettään oppositioon.

Vierailija
25/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin harkita kepun äänestämistä, jos ne oikeasti kaatavat tämän sosialistihallituksen.

Vierailija
26/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee varmaan uudet vaalit, jotka perussuomalaiset todennäköisesti voittavat. Seuraava hallituspohja todennäköisesti kok-pers.

Vierailija
27/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Sipilän hallitusta oli hallitus jossa oli kok, sd, vas, vihreät ja rkp. Silloin toki kok oli pääministeripuolue. Tuli niin hirveät riidat että lopuksi hallitus äänesti omia ehdotuksiaan vastaan. Sipilä olisi ottanut omaan hallitukseensa myös demarit mutta se ei käynyt kokoomukselle, koska muistissa oli edellisen hallituksen riidat.

Vierailija
28/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ruvennut äänestämään jos olisivat pitäneet Kulmunin johdossa. Mutta tämä Saarikon myötä valittu paluu Sipilän tielle oli väärä suunta.

Vierailija
29/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan luonteva ratkaisu kaikin puolin. Ummetukseensa tukehtuva Kepu vaihtuu kokoomukseen ja kokoomus tukee elvutyskpakettia.

Vierailija
30/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä vihreitä niin saet mäettömän helsingin ja oman orjan afrikasta!

Vierailija
31/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta on todennut, että hallitus ja sen politiikka on vasemmistolaisvihreää. Kumpikaan ei kuulu peruskepun ideologiaan.

Jos hallitus ei taivu rajuihin muutoksiin mm ilmastohömpän suhteen, ja jos autoilijoiden kiusaamista ei lopeteta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä.

Muuten ensivaaleissa kepu luetaan näihin ter roristeihin joiden tavoite on ajaa Suomi alas sisältäpäin. Ihan itse.

Niin, Keskustalle on kyse mielikuvista, identiteetistä ja ideologiasta. Pelkkää identiteettipolitiikkaa jossa faktoilla ja asioilla ei ole mitään jakoa.

Vierailija
32/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Sipilän hallitusta oli hallitus jossa oli kok, sd, vas, vihreät ja rkp. Silloin toki kok oli pääministeripuolue. Tuli niin hirveät riidat että lopuksi hallitus äänesti omia ehdotuksiaan vastaan. Sipilä olisi ottanut omaan hallitukseensa myös demarit mutta se ei käynyt kokoomukselle, koska muistissa oli edellisen hallituksen riidat.

Kokoomukselle ei myöskään käynyt perussuomalaiset sen jälkeen kun Halla-ahosta tuli puheenjohtaja.

Vierailija
33/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa jo kuvittelin, että Kepu olisi parantunut Sipilän mädätyksestä mutta väärässä olin.

Vierailija
34/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitä Saarikkoa mollaatte. Täytyy siellä neuvottelupöydässa joku kuri ja järki olla. Hyvä Saarikko!

Vierailija
35/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perssuolinkaiset ja Kepuloiset sopivat hyvin yhteisrintamassa lutkuttamaan toisiaan.

Vierailija
36/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on suurin maailmanlaajuinen kriisi sitten 2.maailmansodan.

Keskusta on todella pihalla.

Vierailija
37/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 Kepu oli sitä mieltä, että sipilän hallituksen politiikka oli liian oikeistolaista. Nyt on liian vasemmistolaista, vaikeaa on löytää heille sopivaa seuraa.

Vierailija
38/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta on todennut, että hallitus ja sen politiikka on vasemmistolaisvihreää. Kumpikaan ei kuulu peruskepun ideologiaan.

Jos hallitus ei taivu rajuihin muutoksiin mm ilmastohömpän suhteen, ja jos autoilijoiden kiusaamista ei lopeteta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä.

Muuten ensivaaleissa kepu luetaan näihin ter roristeihin joiden tavoite on ajaa Suomi alas sisältäpäin. Ihan itse.

Niin, Keskusta on todennut, että kyse ei ole asioista vaan mielikuvista, ideologiasta ja identiteetistä. Pelkkää identiteettipolitiikkaa jossa asioilla ja totuuksilla ei ole jakoa vaan mennään "mitä ne meistä ajattelee" "miltä me näytetään" pintaliidolla isänmaan edusta piittaamatta.

Vierailija
39/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen toisin. Jos kepu lähtee ja palaa vanhoihin arvoihinsa, voisin joskus vielä äänestää kepua.

Pidän nimittäin alkiolaista aatetta todellisena sivistysaatteena. Se poikkeaa muiden linjasta myös niin, ettei se ole materialistinen aate.

Juuri näin. Samaa mieltä. Vanha sivistyspuolue takaisin, kiitos.

Vierailija
40/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Keskusta on todennut, että kyse ei ole asioista vaan mielikuvista, ideologiasta ja identiteetistä. Pelkkää identiteettipolitiikkaa jossa asioilla ja totuuksilla ei ole jakoa vaan mennään "mitä ne meistä ajattelee" "miltä me näytetään" pintaliidolla isänmaan edusta piittaamatta.

Jotenkin tuosta syntyy sellainen mielikuva sellaisesta laiskanturpeasta somepissiksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä