Olen aina äänestänyt Keskustaa, mutta jos he tässä tilanteessa hajottavat hallituksen, siirtyy minun ääneni pysyvästi muille puolueille.
Kommentit (47)
Keskusta vaihtuu kokoomukseen. Myös hallituksessa. :D
En usko, että olet keskustalainen. Minä taas olen ja pidän eroa parhaana ratkaisuna enkä todellakaan ole ainoa! Monien muiden keskustalaisten tapaan olin sitä mieltä, että tähän hallitukseen ei olisi edes pitänyt lähteä.
Kepuloiset pääsevät nyt jatkamaan syöksykierrettään oppositioon.
Minä voin harkita kepun äänestämistä, jos ne oikeasti kaatavat tämän sosialistihallituksen.
Tästä tulee varmaan uudet vaalit, jotka perussuomalaiset todennäköisesti voittavat. Seuraava hallituspohja todennäköisesti kok-pers.
Ennen Sipilän hallitusta oli hallitus jossa oli kok, sd, vas, vihreät ja rkp. Silloin toki kok oli pääministeripuolue. Tuli niin hirveät riidat että lopuksi hallitus äänesti omia ehdotuksiaan vastaan. Sipilä olisi ottanut omaan hallitukseensa myös demarit mutta se ei käynyt kokoomukselle, koska muistissa oli edellisen hallituksen riidat.
Olisin ruvennut äänestämään jos olisivat pitäneet Kulmunin johdossa. Mutta tämä Saarikon myötä valittu paluu Sipilän tielle oli väärä suunta.
Oikeastaan ihan luonteva ratkaisu kaikin puolin. Ummetukseensa tukehtuva Kepu vaihtuu kokoomukseen ja kokoomus tukee elvutyskpakettia.
Äänestä vihreitä niin saet mäettömän helsingin ja oman orjan afrikasta!
Vierailija kirjoitti:
Keskusta on todennut, että hallitus ja sen politiikka on vasemmistolaisvihreää. Kumpikaan ei kuulu peruskepun ideologiaan.
Jos hallitus ei taivu rajuihin muutoksiin mm ilmastohömpän suhteen, ja jos autoilijoiden kiusaamista ei lopeteta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä.
Muuten ensivaaleissa kepu luetaan näihin ter roristeihin joiden tavoite on ajaa Suomi alas sisältäpäin. Ihan itse.
Niin, Keskustalle on kyse mielikuvista, identiteetistä ja ideologiasta. Pelkkää identiteettipolitiikkaa jossa faktoilla ja asioilla ei ole mitään jakoa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Sipilän hallitusta oli hallitus jossa oli kok, sd, vas, vihreät ja rkp. Silloin toki kok oli pääministeripuolue. Tuli niin hirveät riidat että lopuksi hallitus äänesti omia ehdotuksiaan vastaan. Sipilä olisi ottanut omaan hallitukseensa myös demarit mutta se ei käynyt kokoomukselle, koska muistissa oli edellisen hallituksen riidat.
Kokoomukselle ei myöskään käynyt perussuomalaiset sen jälkeen kun Halla-ahosta tuli puheenjohtaja.
Hetken aikaa jo kuvittelin, että Kepu olisi parantunut Sipilän mädätyksestä mutta väärässä olin.
Mitä te sitä Saarikkoa mollaatte. Täytyy siellä neuvottelupöydässa joku kuri ja järki olla. Hyvä Saarikko!
Perssuolinkaiset ja Kepuloiset sopivat hyvin yhteisrintamassa lutkuttamaan toisiaan.
Nyt on suurin maailmanlaajuinen kriisi sitten 2.maailmansodan.
Keskusta on todella pihalla.
2019 Kepu oli sitä mieltä, että sipilän hallituksen politiikka oli liian oikeistolaista. Nyt on liian vasemmistolaista, vaikeaa on löytää heille sopivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta on todennut, että hallitus ja sen politiikka on vasemmistolaisvihreää. Kumpikaan ei kuulu peruskepun ideologiaan.
Jos hallitus ei taivu rajuihin muutoksiin mm ilmastohömpän suhteen, ja jos autoilijoiden kiusaamista ei lopeteta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä.
Muuten ensivaaleissa kepu luetaan näihin ter roristeihin joiden tavoite on ajaa Suomi alas sisältäpäin. Ihan itse.
Niin, Keskusta on todennut, että kyse ei ole asioista vaan mielikuvista, ideologiasta ja identiteetistä. Pelkkää identiteettipolitiikkaa jossa asioilla ja totuuksilla ei ole jakoa vaan mennään "mitä ne meistä ajattelee" "miltä me näytetään" pintaliidolla isänmaan edusta piittaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelen toisin. Jos kepu lähtee ja palaa vanhoihin arvoihinsa, voisin joskus vielä äänestää kepua.
Pidän nimittäin alkiolaista aatetta todellisena sivistysaatteena. Se poikkeaa muiden linjasta myös niin, ettei se ole materialistinen aate.
Juuri näin. Samaa mieltä. Vanha sivistyspuolue takaisin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Keskusta on todennut, että kyse ei ole asioista vaan mielikuvista, ideologiasta ja identiteetistä. Pelkkää identiteettipolitiikkaa jossa asioilla ja totuuksilla ei ole jakoa vaan mennään "mitä ne meistä ajattelee" "miltä me näytetään" pintaliidolla isänmaan edusta piittaamatta.
Jotenkin tuosta syntyy sellainen mielikuva sellaisesta laiskanturpeasta somepissiksestä.
Hyvä!! Äänestä kokoomusta seuraavan kerran