Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina äänestänyt Keskustaa, mutta jos he tässä tilanteessa hajottavat hallituksen, siirtyy minun ääneni pysyvästi muille puolueille.

Vierailija
27.04.2021 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan herttasen sama mulle.

Vierailija
2/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen toisin. Jos kepu lähtee ja palaa vanhoihin arvoihinsa, voisin joskus vielä äänestää kepua.

Pidän nimittäin alkiolaista aatetta todellisena sivistysaatteena. Se poikkeaa muiden linjasta myös niin, ettei se ole materialistinen aate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on demari, joka yrittää vaikuttaa kepulaisten kantaan, jotta hallitus pysyisi kasassa ja Marin pääministerinä 😀

4/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalehdessä jo povataan sini-punahallitusta. Ensimmäisenä kokoomus-sdp purkaa Soten maakuntamallin.

Vierailija
5/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa persujen äänestäjiin :)

Vierailija
6/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto näyttää uskovan hallituksen kaatumiseen kun mudanheittokoneisto ja muiden syyttely heidän oman ahneutensa aiheuttamassa ongelmassa on jo käynnissä. 

Vierailija
7/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on demari, joka yrittää vaikuttaa kepulaisten kantaan, jotta hallitus pysyisi kasassa ja Marin pääministerinä 😀

mariinihan se seuraavakin pääministeri tulee olemaan, ainakin jos ei käydä uusia vaaleja välissä. Tästä on vaan vaikea löytää kokoonpanoa joka kävisi kaikille ja persut ei ainakaan halua hallitukseen. Siis oikeasti. Edes vaalien jälkeen. 

Vierailija
8/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä tilanteessa" - hah! Hallituksia tulee ja menee. Ei toimintakyvyttömällä hallituksella maa mitään tee.

Vierailija
9/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkkyä käytöstä Saarikolta. Olen sanaton. En äänestäisi kepua vaikka maksettaisiin. Mieluummin vaikka persuja!!

Vierailija
10/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronakriisi on Suomessa hyvin hoidettu. Jos nyt keskusta jättää hallituksen saadakseen enemmän ääniä kunnallisvaaleissa, en enää koskaan äänestä näin vastuutonta puoluetta!

Vierailija
11/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta olisi marin & mestari.

Vierailija
12/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronakriisi on Suomessa hyvin hoidettu. Jos nyt keskusta jättää hallituksen saadakseen enemmän ääniä kunnallisvaaleissa, en enää koskaan äänestä näin vastuutonta puoluetta!

Sama. Puolue hävisi just kartalta Saarikon käytöksen takia. Kukaan puolue ei koskaan halua kepua hallitukseen: kepu pettää AINA!

Vierailija
13/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkastarallaa!

Vierailija
14/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko keskusta että kannatus nousee jos lähtevät hallituksesta? Tulee tuuliviiri mieleen puolueesta...

Vierailija
15/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko kusi just omaan tolppaan. En ole ikinä nähnyt mitään näin naurettavaa, vaikka olen jo 50-vuotias politiikan aktiivi.

Vierailija
16/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarikko kusi just omaan tolppaan. En ole ikinä nähnyt mitään näin naurettavaa, vaikka olen jo 50-vuotias politiikan aktiivi.

Olen Kokoomuslainen. Okei, Sipilän touhut ovat myös ikimuistoisia... Huh huh!

Vierailija
17/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos verrataan väestötiheyteen, niin ei se nyt kovin hyvin ole hoidettu.

Suomalaiset eivät normaalistikkaan ole lääppimässä muita, kuten jossain espaniassa.

Vierailija
18/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on todennut, että hallitus ja sen politiikka on vasemmistolaisvihreää. Kumpikaan ei kuulu peruskepun ideologiaan.

Jos hallitus ei taivu rajuihin muutoksiin mm ilmastohömpän suhteen, ja jos autoilijoiden kiusaamista ei lopeteta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä.

Muuten ensivaaleissa kepu luetaan näihin ter roristeihin joiden tavoite on ajaa Suomi alas sisältäpäin. Ihan itse.

Vierailija
19/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äänestän Kepua, jos Hutisalosta, Marinista ja Liistä päästään eroon.

Vierailija
20/47 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ikinä äänestäny keskustaa.