Lopettakaa miehet vaivihkaa katselemasta naisten peppuja!
Ällöä kun esim bussissa näkee kuinka miehet vaivihkaa katsovat poistuvaa naista tai rullaportaissa takaapäin. Menen aina hissillä, koska muuten joku tuijottaisi takamusta. Häiritsee.
Kommentit (60)
Hep, siirtykää avoimeen, julkeaan tuijotukseen himokkaan ilmeen kera!
Ap, mielikuvitus lentää, kuka sunkin läskipersettä katsois.
Peppujen varsinkin piiskattujen peppujen katseleminen on just kaikkein parasta jos sattuu kohdille ;-D
Lopeta sinä miesten tarkkailu. Ärsyttää tuollaiset ”naispoliisit”.
Oon itse nainen ja kannatan naisten oikeutta olla rauhassa vaatetuksesta riippumatta.
Mutta tarvitseeko kulkea tissit tyrkyllä ja persettä nuolevissa trikoissa jos ei halua huomiota?
En mäkään kulje yläosattomissa ja kitise jos joku erehtyy katsomaan.
Se on kohta laissa kielletty ja saadaan meillekin shariapoliisin vastineita. Niin se kehitys kehittyy aina vain parempaan suuntaan.
Eihän se olis kohtuullista kieltää miestään olla katsomatta peppuja, kun itsekin katson treenattujen miesten peppuja ja pohkeita. Pyöräilijät shortseissaan.. Onneksi tulee kohta kesä ;)
Pyöräilevä ja juokseva nainen, jonka pylly on peitetty pitkällä paidalla -reilua, tiedän.
No jo nyt on ongelmat 😁
Kyllä mäkin huomasin kun naissiivoja tuijotti mun etumusta suihkussa vaikka huomasi, että huomasin tuijotuksen. Siinähän tuijoitti, ei vaikuttanut muhun mitenkään.
M25
Se, että laitan napapaidan ja kireät leggigssit, ja kilon meikkiä, ei tarkoita, että joku saisi kurkkia pyy pyyn...
Lopettakaa vaivihkaa katselemasta = lopettakaa katseleminen niin, ettei kukaan huomaa lopettamista
Lopettakaa katselemasta vaivihkaa = lopettakaa sellainen katseleminen, jota yritätte tehdä huomaamatta
Kyllä. Parempi tuijottaa ihan avoimesti kuin lehmä uutta navettaa. 🐮
Juu, täällä kotona sohvalla istun ja pelaan fifaa. Naiset leikkiköön mun puolesta ihan vaan keskenään.
M23
Vierailija kirjoitti:
Eihän se olis kohtuullista kieltää miestään olla katsomatta peppuja, kun itsekin katson treenattujen miesten peppuja ja pohkeita. Pyöräilijät shortseissaan.. Onneksi tulee kohta kesä ;)
Pyöräilevä ja juokseva nainen, jonka pylly on peitetty pitkällä paidalla -reilua, tiedän.
Sama, tosin en käytä pitkiä paitoja vaan normaaleja. Siinäpähän vilkuilevat, kunhan eivät räkä poskella tuijota, huutele perään tai tule ahdistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, että laitan napapaidan ja kireät leggigssit, ja kilon meikkiä, ei tarkoita, että joku saisi kurkkia pyy pyyn...
Ei tietenkään. Teen sen vain itseäni varten.
Voi voi...