Mitä voisin tehdä työkseni, kun ihmisten seurassa en viihdy kovinkaan hyvin. Ja työmuistini on huono.
Kommentit (11)
Riippuu koulutustaustastasi, kunnostasi ja iästäsi. Johtuuko työmuistin "huonous" elämäntilanteesta (esim. univaje vaikka pienten sairastelevie lasten takia) tai jostain sairaudesta/lääkityksestä? Työmuistiahan voi harjoittaa.
Suuremmissa marketeissa on (ainakin ollut) hyllyttäjiä, eli henkilöitä, jotka purkavat tuotteet hyllyille. Tämä usein tapahtuu esim. aikaisin aamulla, jolloin ei ole vielä paljon ihmisiä kaupoilla.
Jonkinlaiset posti- tai paketintoimituspalvelut. Siinä seurataan listaa, mutta ihmiskontaktit ovat piehiä, pitää vain ottaa allekirjoitus vastaanottajalta. Tosin tämä ei ole stressitön, koska aikataulut ovat tiukat.
Ennen it-palveluiden taustatöissä oli paljon tällaisia töitä, mutta sielläkin on nykyään monesti avokonttorit, jatkuvat palaverit ja suorat yhteydet asiakkaisiin, jotka pitää pitää tyytyväisinä.
Toimistotöissä, palkanlaskenta, kirjanpito jne. pitää nykyään yleensä pitää itse yhteyttä asiakkaaseen esim. puhelinpalvelu. Ennen oli enemmän sellaisia pelkästään taustapalveluita hoitavia ja sitten asiakaspalvelijoita, jotka pitivät suoraan yhteyttä asiakkaaseen.
Haastava on tilanne. Jos keksit jonkun etätyön se olisi varmaan parasta. Heikko työmuisti ja sosiaalisten tilanteiden huono sietäminen on brutaali yhdistelmä, loputonta sekoilua ja ahdistusta. Mutta pidän peukkuja että keksit jotain sopivaa näistä haasteista huolimatta.
Ei se ole suuri puute,jos osaat painaa mielees asiat omalla tavalla,pitkäkestoiseen muistiin.
Ihmisten kanssa työskenteleminen varsinkin suomalaisten kanssa on kyllä yhtä tuskaa joten minä ainakin olen vaihtanut ulkomaalaisiin työntekijöihin jotka ovat paljon positiivisempia, mukavampia, ihanampia, kauniimpia, ystävällisempiä etc. etc. etc. Joten suosittelen kaikille...
Mahdollisuutesi työskennellä chat-operaattorina ja ansaita keskimäärin € 300 viikossa on vain muutaman minuutin päässä! Hakemus vie vain muutaman minuutin ja tarvitsemme aina chat-operaattoreita tiimiimme.
Jonkun ummehtuneen ja melkein unohtuneen arkiston hoitaja. Sielläpä vain arkistokansioita järjestelet...
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ummehtuneen ja melkein unohtuneen arkiston hoitaja. Sielläpä vain arkistokansioita järjestelet...
Näitä paikkoja ei riitä edes koulutetuille.
Up