Mieheni pitää hoikista naisista ja itse en enää ole : (
Haluaisin toki itsekin laihtua n.5-7kg mutta en enää niihin mittoihin kun olin kuin tapasimme. Olen lihonut 7yhteisen vuoden aikana n. 12 kiloa. Ja koen ettei mieheni halua enää minua, ei esim. kosketa vartaloani enää jne.
Muilla samanlaista?
(ja mieheni on kohta 40v ja äälykäs, kiltti ja muuten tosi ihana, tunnen vain ettei vartaloni enää miellytä häntä)
Kommentit (31)
Vierailija:
Minulla on kaunis,hoikka ja kiinteä vartalo, mutta muuten en ole minkään näköinen, ihoni on aika huono ja minun piirteeni eivät ole kovin kauniit. Silti miehet kehuvat ja vientiä olisi. Nuorena ei niinkään, mutta nykyään, kun olen 30-vuotias. Mieheni on sanonut, että jo ikäiseni äiti-ihmiset ovat yleensä enemmän tai vähemmän lihavia. Useimmat miehet haaveilevat hoikasta naisesta. Siksi olen " kuumaa tavaraa" , vaikka tiedän minua kasvoista kauniimpia pulleita naisia. Mieheni sanoo, että hoikka varsi kiihottaa siksikin, että pedissä on helpompi taivutella yms.
Mä olen itse tosi pitkä, hoikka, mulla on vaaleat pitkät hiukset jne. Tyypilinen blondi, paitsi ilman isoja tissejä. :) Syön mitä huvittaa, liikun kun huvittaa. En siis panosta ulkonäkööni.
Sain runsaasti huomiota nuorempanakin, mutta nyt myös tosi paljon. Viimeksi tänään vein lapseni kerhoon, ja erään lapsen isä töllötti tosi ällösti. Vaimo vieressä... Mä olen oikeasti ujo ihminen, ja häkellyn pahasti moisesta huomiosta. En osaa ottaa sitä tyyliin " jee, olen haluttavat" , vaan punastun ja en saa sanaakaan suustani. Ongelmansa kullakin.... Mä juttelen mielelläni ja avoimesti naisten kanssa, mutta miesten kanssa suorastaan vältän kontaktia. Mä epäilen aina, että ne haluavat jotakin muutakin kuin juttelua.. Tiedän, vika on pääni sisällä, mutta en voi sille mitään!
Mä haluaisin haluta tehdä tälle asialle jotain. Mies on jo ilkeästi huomautellut (aina riidellessä) että olen läski ja se on ihan totta.
Ylipainoa on ja paljon, 30kg.
Kasvoiltani olen nätti mutta ne läskit.
Meillä on 1v lapsi. Raskauden jälkeen olen ollut 15 kg painavampi kuin ennen. Mä haluaisin jaksaa lähteä lenkille, mutta en jaksa. Tai tarpeeksi halua. Hoidan kotona lasta 24/7.
Olen jotenkin vaan niin väsynyt ettei energia riitä kuin syömiseen.
Mä katson kaiholla vaatekuvastoja ja mietin voi kumpa joskus!
Itsekuri on ihan nolla. Kaikki makea on niin hyvää!
Koskaan ennen en ole ollut näin sokerin perään kuin raskaus aikana ja sen jälkeen.
Ikää minulla 32v. Ei se läski edes enää lähde tuosta vaan.
Kuntosalikortinkin hankin, mutta mies ei jäksanut katsoa lasta ilaisin kun olisin sinne mennyt.
Mä hallua laihtua mutta jotenkaan en vaan jaksa. Ja samalla pelkään menettäväni mieheni. Ei hän ole jättämisellä uhannut eikä normaalisti painostani puhu mitään... tiedän kuitenkin varsin hyvin ettei pullukat saati läskit ole hänelle mieleen.
Seksi sujuu hyvin ja ollaankin melkein joka toinen ilta.
vaimoa, jopa flirttailla. Todella typerää käytöstä miehiltä ja nolottaa niiden puolesta. En tiedä ketään vaimoa, joka tekisi niin miehelleen. Ja todella, hoikkana säilyneenä saa paljon enemmän huomiota nyt, kuin nuorena.
mielenkiintoinen ketju ja sitten 25 kysymys,että mitä vikaa 7 kirjoituksessa oli?
Onkso tämä palsta joku jossa pitää olla pisteet ja pilkut aivan oikeilla paikoillaan,kirjoittaa kirjakieltä?
Minun kirjoitus yleensä on sotkuista,koska uien on vauva sylissä,imetän samalla tms.
25 taitaa olla itse täydellisyys
T. EI seiska ollenkaan
Se ei ole kunnioittavaa toimintaa, jos kumppanilla on ongelmia ulkonäkönsä kanssa.
jonkinlaisessa kuosissa. Itse en katsoisi (tai varsinkaan panisi) miestä, jonka paikat hyllyy kävellessä. Ajatuskin saa voimaan pahoin. Ja jos jostain syystä pitäisi miehen kanssa pysyä yhdessä, niin tasan hankkisin kiinteämmän rakastajan. Jotenkin niin idioottimaista haukkua jotain, jos vilkuilee hoikempia naisia/miehiä. Läskiys EI OLE NORMAALI OLOTILA, EIKÄ OLE NORMAALIA HALUTA HYLLYVÄÄ LÄSKIÄ. Jokainen normaali ihminen haluaa rakastella normaalipainoisen ihmisen kanssa, ei lihavan.
Onneksi omani ja tuttavapiirini miehet edustavat sitä toista miestyyppiä, joka kunnioittaa omaa naistaan ja rakastaa ja haluaa, vaikkei kumpikaan samalta näytäkään kuin silloin joskus. Totta kai jokaisella on vapaus katsoa ja haaveilla, mutta jos sitä ei osaa tehdä omaa rakasta loukkaamatta, niin johan on perkele! Sitten täällä taas määitään, että kaikki miehet on sellaisia ja blaa blaa. Onneksi ei ole. Jos teille on sattuneet ne nulikat, niin sori, jotkut meistä valitsi paremmin...
vai että oikein lihavan paskan...Lihavuushan se ihmisestä tekee halveksittavan...
Sinä jos kuka olet kuvottava ihmisraunio, pelkät kuoret.
Vierailija:
on helppo syyttää raskuatta, kun se on sitten miehenkin vana hyväksyttävä, koska yhdessä ne lapset on rakkaudesta tehty :)olen noin 7 kg kevyempi nyt kun ennen kahta raskuttani ja liiankin hoikka kyllä, tykkään treenata ja unohdan syödä.
toki rakkaus ei ole eikä saa olla painosta kiinni, MUTTA jOKAINEN VOI LAIHDUTTAA JA NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ, JA EI OLE OIKEIN MIESTÄKÄÄN KOHTAAN ETTÄ HÄN NAI HYVÄNNÄKÖISEN NAISEN MUTTA SAI LIHAVAN PASKAN. sori tuli isolla!
Itse koen olvani hyvinkin viehättävä muutaman liikakilonikin kanssa. Itseäni ei kylläkään sytytä mies joka arvioi ihmisen bmi:n mukaan!
Joten täytyy sanoa, että olen aika pettynyt mieheeni joka paljastuikin aika pinnalliseksi : (
-ap
Vierailija: