Australialaismies uskoo olevansa prinssi Charlesin ja Camillan salattu poika: esittää hämmentäviä kuvatodisteita
Jokos tästä on tehty aloitus?
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/f7f442e8-e568-4c1c-972e-849a6…
Kommentit (60)
Hyvä piristys iltaan, alkoi naurattamaan.😁 Kröhöm, nyt täytyy sanoa, että en ole ihan samaa mieltä tuosta väitetystä yhdennnäköisyydestä. 🙄
Huh huh sanon minä, jos todellakin on heidän jälkeläinen!
Ap
ainahan näitä kylähulluja on riittänyt. hohhoijaa.
No jopas oli todiste. Kahdesta ihmisestä voi ottaa kuvan vähän niin kuin samasta kulmasta. Ja aika vanhan näköinen 55-vuotias. Se Australian aurinko. Mutta olisihan se mielenkiintoista, jos olisi totta.
Jospa tekee vaan my heritage geenitestin, niin sillähän selviää
No huhhuh taas. Eiköhän ole helpompi ollut tehdä abortti kuin synnyttää ei toivottu lapsi ja heivata se jonnekkin.
Katsokaa nyt ensimmäisestä kuvasta, kyllä todella onkin Charlesin näköinen!
Ehkäpä näin?
Tyyppi on kaksi kertaa apinan kanssa naamaa vaihtanut ja aina kaupassa hävinnyt....
Jos se on Clint Eastwoodin ja Camillan lapsi.
Eikös Australiassa ole Dianan ja Charlesinkin tytär vai mikä se olikaan??
Just piti sanoa et kyllähän näitä kylähulluja riittää mutta joku ehti ensin :)
Diana lienee menettänyt henkensä koska ollut aikeissa paljastaa tämän ”totuuden”?
Tää oli melkoinen... "uutinen". :D Ihan hauska. Mutta jos onkin totta niin aika mehevä.
Siinähän sitä olisi Harrylla hyvä keino vähän näpäyttää hovia ja auttaa uusi perheenjäsen taas yhteen sukulaistensa kanssa.
Aina näitä p...n puhujia riittää. Nyt kun prinssi Philipin kuolema on nostanut Britannian hovin tikun nokkaan niin honkkelit ovat heränneet. Vaatikoon kunnon testin, sillä konstillahan Belgiaan saatiin uusi prinsessa, kuningas Albertin avioton tytär.
Mä olen Monacon prinsessa Carolineen ja Stefano Casiraghin tytär. Isooäitini on siis ruhtinatar Grace Kelly.
Uskoisitte sen kun näkisitte mun mun kävelevän kylänraitilla Diorin ja Pradan vaatteissa tukka täydellisenä ja elegantti olemus👸🧚♂️🧚♀️👄
On tosiaan hämmentäviä kuvatodisteita... Jos siis joku näkee niissä yhdennäköisyyttä.
En tosiaan usko tuon olevan totta, mutta ajatusleikkinä aika mehukas! Voi luoja sitä skandaalia! 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Monacon prinsessa Carolineen ja Stefano Casiraghin tytär. Isooäitini on siis ruhtinatar Grace Kelly.
Uskoisitte sen kun näkisitte mun mun kävelevän kylänraitilla Diorin ja Pradan vaatteissa tukka täydellisenä ja elegantti olemus👸🧚♂️🧚♀️👄
Carolinen ja Stefanon tyttö olisi ollut unelman kaunis.
Säälittää kuningatar jos tätä aletaan räpimään julksuudessa nyt.
Tuo mies voisi olla Charlesin isä. Ei ole mitään perää.
Siinä syntymäpäiväkuvassaan näyttää ennemminkin Clint Eastwoodilta kuin Charlesilta...