Unelmahäät Marika ja Pauli
Kommentit (29)
On taas keittiöpsykologit kaikki kokoontunut näköjään arvostelemaan tänne muita ihmisiä. Mun mielestä oli ihana kattoa kerrankin normaalia pariskuntaa ketkä ei ryyppää ja rellestä tai koko ajan lääpi ja lässytä. Ja ihana laulu kirkossa. Kaikkea hyvää heille.
Oon nähnyt tän pariskunnan prismassa pariin otteeseen. Ainakin youtube videon perusteella näyttäsivät olevan vielä yhdessä.
Mikäköhän sen Marikan huulessa on, täytteet pieleen menneet vai jokin arpi?
Herranjumala miten tiukkapipoisia/ kontrillifriikkejä. Huh, huh jankataan pöytäjärjestystä😳
No jos nyt kerran kysytään, niin kerrotaan mielipide. Varmasti sopivat toisilleen hyvin, molemmat vaikuttavat olevan samalla lailla "kylmiä". Nainen on olemukseltaan maskuliininen mikä sopinee hyvin miehelle joka on armeijassa töissä. Vielä ulkonäöstä, miehellä urheilullisuudesta huolimatta jotenkin huono ja outo ryhti ja nainen näyttää Annika Metsäkedolle.
Kiva jakso. Marika vaikutti olevan jalat maassa- tyyppi ja hyvä ihminen. Aika vaatimatonkin siinä mielessä, että kelpasi itse koottu kimppu K- marketin ruusuista ja nättikin siitä tuli.
Joko eronneet?
Pauli lähtenyt instagramista, eikä kuvia sitten pojan syntymän.
Tulee uusintana juuri. Miten näillä menee?
Jäätävä tunnelma koko ajan, marika ynseä ja tylyn oloinen, pauli vaikuttaa symppikselle.
Ei tuu kestää…