Sosiaalityöntekijä oli tivannut 11v tyttäreltäni että onko rokotevastainen
Tyttö kertoi itse, ei ollut osannut kuulemma sanoa siihen mitään ja tilanne oli ollut pelottava. Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Millä oikeudella tuollaista kysellään lapseltani?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi joutuu sosiaalityöntekijän haastatteluun, niin ilmeisesti sinä olet tehnyt hommasi aika pirun huonosti. Joutuvat vielä tarkistamaan ettet ole kaiken lisäksi rokotevastainen.
Mistä lähtien rokotevastaisuus on peruste huostaanottaa lapsi? En keksi miksi muutenkaan tuollaista kysyttäisiin. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Ap
Jos vanhempi kieltäytyy koronarokotteesta vain uhmakkuuttaan, se on peruste viedä lapsi. Piste.
Miksi ihmeessä lapsesi on ollut sosiaalityöntekijän juttusilla ja miksi häneltä on kysytty koronarokotteesta?
Eniten ihmetyttää, miksi sosiaalityöntekijä on halunnut lapsen mielipiteen koskien sosiaalityöntekijän rokotevastaisuutta.
Mitä vanhemman ajatukset mihinkään liittyvät? Itse olen monia asioita vastaan ja itse siitä vastaan. Ei pentu.
Epäilen sossun olevan jotenkin häiriintynyt. Sinuna en lapsen edun takia enää päästäisi lasta tuollaiselle. Ties mitä mömmöjä kiskoo kun todellisuudentaju noin kujalla.
Asiamiehelle asiaa. Sitten valviraan.
Sanelukone vaatteissa on myös oiva apu. Lapsen edun vuoksi.
Mistä lähtien rokotevastaisuus on peruste huostaanottaa lapsi? En keksi miksi muutenkaan tuollaista kysyttäisiin. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Ap[/quote]
Jos sulla viiraa päässä ja olet rokotevastainen niin ole mutta älä sekota lapsiasi siihen roskaan. Saisivat ottaa lapsen pois jos et anna rokottaa.
Jos lapsi joutuu sosiaalityöntekijän haastatteluun, niin ilmeisesti sinä olet tehnyt hommasi aika pirun huonosti. Joutuvat vielä tarkistamaan ettet ole kaiken lisäksi rokotevastainen.