Nolottaako naisia kun...
Miehelläsi ja sinulla onkin vanhaa vuosimallia oleva auto?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Seuraava (tyhmä) kysymys.
Nolottaako naisia vastata tyhmiin kysymyksiin?
Kyllä jos olen rehellinen, mutta olen materialistinen paska
Meillä on miehen suhteeseen aikanaan tuoma auto. Hän hoitaa auton juoksevat kulut yhteisiä matkoja lukuun ottamatta niin hän päättää. Ei haittaa, että on vanha auto.
Ei nolota omat eikä toisten vanhat autot. Tärkeämmät asiat on mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sensijaan tunnen myötähäpeää tahallaan tyhmiä kysymyksiä tehtailevia kohtaan.
Ei nolota, meillä kun on sekä miehen uusi auto (2021) ja mun vanha kulkupeli (2004) - eikä nolottais vaikka ois toisinpäinkin, tai vaikka vaan se vanha auto
Minulla ei ole miestä, mutta on kaikilla tarpeellisilla mukavuuksilla varusteltu auto 90-luvun alkupuolelta. Tykkään. :)
Nolottaa? Miksi nolottaisi? Päinvastoin, olen ylpeä vanhasta autostamme.
Meillä oli molemmilla työsuhdeautot, aina uudet, vielä työelämässä ollessamme.
Mies oli jo vuosia ennen eläkkeellä jäämistään hankkinut auton (jo silloin vanhan) , joka on nyt 30 vuotta vanha. Ihana auto!
Käy ja kukkuu, edullinen korjata (harvoin tarvittu tehdä mitään) ja aina mennyt katsastuksesta kehujen kera läpi.
Sillä on ihana ajella. Hauskaa myös huomata, kuinka se kääntää kaikkien pikkupoikien ja setämiesten päät - he kun ovat autojen parhaita asiantuntijoita. Aina joku setämies tulee juttelemaan autosta, kun pysähdymme jonnekin.
Tällä autolla aiomme ajella vielä vuosia:) Se on uskollinen ja halpakäyttöinen juhta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sensijaan tunnen myötähäpeää tahallaan tyhmiä kysymyksiä tehtailevia kohtaan.
Kiitän vastauksesta. Miun takia ei tartte ainakaan tuntea myötähäpeää. Kannan mieluusti oman
vähäjärkisyyteni hedelmät.
Kyllä. Siksi vedän aina sukkahousut päähän kun istun autoomme. Ei kukaan tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole miestä, mutta on kaikilla tarpeellisilla mukavuuksilla varusteltu auto 90-luvun alkupuolelta. Tykkään. :)
Se on hyvää vuosikertaa, ajalta kun autot vielä näyttivät autoilta.
Auton ensisijainen tarkoitus on viedä ihmisiä pisteestä a pisteeseen b. Auton iällä ei ole merkitystä, eikä statuksellista merkitystä. Tosin joillekkin se tuntuu olevan sen jatke, kun muuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvää vuosikertaa, ajalta kun autot vielä näyttivät autoilta.
Kieltämättä on kivaa, ettei tarvitse etsiä autoaan muiden joukosta avaimen kaukosäätimen avulla tai rekisterinumeroita lukemalla. Tunnistaa jo kaukaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Auton ensisijainen tarkoitus on viedä ihmisiä pisteestä a pisteeseen b. Auton iällä ei ole merkitystä, eikä statuksellista merkitystä. Tosin joillekkin se tuntuu olevan sen jatke, kun muuta ei ole.
Jotkut pitävät autoista. Sinulla varmasti on sellaisia kiinnostuksen kohteita, joista moni muu ei piittaa vähääkään.
Minkähän jatke minun klassikkoautoni muuten on minulle, kun penistä ei alun perinkään ole?