Teettekö te pariskuntana nämä yhdessä vai erikseen?
Kommentit (52)
Ei mitään niistä. 20 vuotta tein ne kaikki yksin, ja nykyään asunkin yksin.
Käydään harvoin yhdessä kaupassa, yleensä minä kokkaan, syödään yhdessä jos ollaan yhtä aikaa kotona.
Erikseen koska asutaan erillään. Vaikka asuisimme yhdessä luulen että ei silti tehtäisi yhdessä.
Useimmiten yhdessä, jos vaan kahden vuorotyöläisen ajat natsaa.
Kaupassa käydään yhdessä kerran viikossa, se onnistuu yleensä helposti. Ruokaa laittaa sitten se, joka paremmin ehtii ja jaksaa. Syödään yhdessä silloin, kun se on mahdollista.
Erikseen
Erikseen
Erikseen
Mies reissutyössä. Viikonloppuisin kotona. Minä yleensä silloin töissä. Ei ole haitannut. Aina välillä saatetaan osua samaan aikaan ruokapöytään.
Yhdessä tai erikseen käydään kaupassa..enemmän erikseen.
Ruokaa laitan enemmän minä..
Molemmilla vuorotyö niin kun ollaan kaikki paikalla syödään kyllä yhdessä.
Arkena yleensä yksin. Viikonloppuna yhdessä silloin jos laitetaan jotain hienompaa ruokaa.
Yleensä yhdessä, mutta ei ole ongelmaa tehdä yksinkin. Lapsemme ovat jo isoja teinejä, jotka tulevat usein mukaan laittamaan ruokaa.
Yleensä käydään kaupassa erikseen, mä enemmän. Mä teen ruoan ja monesti syödään yhdessä. Mä teen kuitenkin kolmivuorotyötä, että se vaikuttaa siihen syödäänkö yhdessä vai erikseen. Joskus ruoan suhteen voi olla niin, että mä laitan lihan jääkaappiin maustumaan ja sitten mies laittaa sen jo uuniin sillä välin kun olen töissä.
Kaupassa yleensä yksin ja mies on se, joka useimmiten käy.
Ruoanlaitto yksin, suht puoliksi taitaa mennä.
Syödään yhdessä aina, kun ollaan kotona.
Pääasiassa tehdään nuo kaikki yhdessä.
Kaupassa käydään melkein aina yhdessä, arkisin syödään vaan iltapala yhdessä, viikonloppusin kaikki ruuat. Ruokaa tehdään miten ehditään, joskus yhdessä, joskus yksin.
Meillä tehdään nykyään melkein kaikki erillään, paitsi syöminen, saunominen, elokuvien katselu ja ehkä joskus joku kävelylenkki.
Kauppa on lähes alakerrassa ja ostetaan pieniä ostoksia kerrallaan, eli yleensä jompi kumpi käy hakemassa tarvittavat. Suunnitellaan kyllä lista yhdessä. Mies tekee suurimman osan ruoista, koska tykkää laittaa ruokaa ja on minua parempi kokki. Syödään illallinen ja aamupala yhdessä.
Mies käy kaupassa ja laittaa ruoat, yksin molemmat. Ihan joskus minä teen ruokaostokset. Syödään useimmiten yhdessä, nyt etätyöaikaan lounaskin.
Kaupassakäyminen: joskus yhdessä, joskus erikseen.
Ruuanlaitto: useimmiten erikseen (kaikissa ruuissa ei kahdelle kokkaajalle tekemistä), joskus yhdessä (kun joku työläämpi ruoka).
Syöminen: arkisin erikseen (iltasin erilaiset syömismieltymykset), viikonloppuisin pääsääntösesti yhdessä.
Minä käyn aina kaupassa ja teen ruuan. Yhdessä syödään ehkä 3 kertaa viikossa.
Kaikkea tehdään sekä yhdessä että erikseen. Nyt korona-aikaan kaupassa käydään yksin. Joitakin ruokia tehdään yhdessä, jotkut on toisen bravuureja. Melkein aina syödään yhdessä.
Minä teen viikko ostokset yksin, meis saattaa täydentää jotain. Minä teen ruuat pääosin, mies laittaa joskus viikonloppuisin aamiaista. Yhdessä syödään perheen kanssa.
Minä hoidan shoppailut yksin.
Ruokaa tehdään enimmäkseen yksin, mutta kumpikin tekee muista kiireistä riippuen.
Syödään koko perhe yhdessä päivällinen. Aamu- ja iltapalan kukin tekee itse ja syödää kuka milloinkin ja vaikka töllön ääressä.