Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää äidit jotka yrittävät kisailla lapsensa paremmuudella!

Vierailija
16.08.2006 |

Mulla on yksi ystävä, jonka kanssa on tunnettu n.20v. Nykyään kun nähdään hän vain pitää ylistyspuhetta omasta lapsestaan. Ei kysy mitä mun lapsille kuuluu,eikä paljon kiinnosta tietääkään. Jos koitan sanoa jotain omistani se vaan ohitetaan: aijaa...ja sit jatkuu kuinka meidän matti on niin musikaalisesti lahjakas, urheilullinen yms.

En halua kisailla millään lasten paremmuudella, vaan koittaa jutella kuulumisia. Nykyään vaan mennyt siihen, että hä' n puhuu vain omia asioitaan ja mun pitäs hämmästellä ja kuunnella vaan heidän juttujaan.

Yhteydenpito on nyt jäänyt aika vähäiseksi tähän ihmiseen...en kuitenkaan tahtois välejä katkasta kun ollaan tunnettu niinkin kauan ja olemme toistemme lasten kummeja.

Muita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin toisella lapsella on jokin lelu ja oma vähän edes vilkaiee siihen, niin bing -haltijakummi tuo " omallekin kullannupulle" heti samanlaisen.

Ja aina tavatessa alkaa vertailu -jo vauvasta asti -mun lapsi osaa sitätätätuota -joks teillä?

Vierailija
2/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini teki sitä, samaten naapurinrouva, me lapset kärvisteltiin siinä vieressä vaivaantuneina, kun ei aina tunnistettu itseämme niistä jutuista...

Anoppi vasta taituri tässä onkin, vielä vaikka lapsensa ovat nelikymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverin äiti selitti mun äidille kun oltiin 10v, että " toi meidän Jaana on niin kummallisen muotoinen, että sille on vaikea löytää housuja mistään" . Me lapset oltiin vieressä. Miettikää!

Mutta joo, mun sisko on kilpavarustelun ykkönen " eiks teillä vieläkään osata tota, meidän Viivi on osannut jo kohta vuoden"

aaargh... ja oikeesti meidän lapset on miljoona kertaa ihanampia ja osaavampia kuin se siskon nurkkanököttäjä

Vierailija
4/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva " vertailla" lapsia toisiin saman ikäisiin, mutta ilman just tuota älytöntä kehumista.

Onneks suurin osa kavereista on sellasia, että voidaan jutella lasten tekemisistä ihan rennosti ja ilman " kilpavarustelua"

Vierailija
5/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se välillä vähän kypsää..

Vierailija
6/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap