Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka ärsyynnyt muiden ihmisten olemuksesta

Vierailija
26.04.2021 |

Mikä sinut saa triggeröitymään?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pulsujunttilookia ärsyttää 15-25v ylipainoiset nuoret. Pulsuilla voi olla taustalla paljon elämän päähän potkintaa, mutta näillä nuorilla näyttää olevan kaikki ulkoisesti hyvin vaatteista, hiuksista ja meikeistä päätellen. Löysä olemus herättää mielikuvan erittäin epäterveellisestä ja passiivisesta elämäntavasta, joka poikii paljon ongelmia jo sitten kun he ovat 30-40v. 

Pitääkö minun tulevaisuudessa maksaa sekä eläkeläisten pyllypyyhinnät että itseäni 10-20v nuorempien masennus- ja tuki- ja liikuntaelinsairaushoidot?

Vierailija
22/27 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niinkin, että ryhdikäs ja reipas sekä iloinen olemus triggeröi niitä jotka ovat itse laiskoja ja hitaita. Ei voi muuta kuin kohauttaa olkiaan, ei kannata välittää idiooteista ympärillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pulsujunttilookia ärsyttää 15-25v ylipainoiset nuoret. Pulsuilla voi olla taustalla paljon elämän päähän potkintaa, mutta näillä nuorilla näyttää olevan kaikki ulkoisesti hyvin vaatteista, hiuksista ja meikeistä päätellen. Löysä olemus herättää mielikuvan erittäin epäterveellisestä ja passiivisesta elämäntavasta, joka poikii paljon ongelmia jo sitten kun he ovat 30-40v. 

Pitääkö minun tulevaisuudessa maksaa sekä eläkeläisten pyllypyyhinnät että itseäni 10-20v nuorempien masennus- ja tuki- ja liikuntaelinsairaushoidot?

Tämä on todella huolestuttavaa. Ei tarvitse kuin katsoa omien lastensa luokkakuvia, kun huomaa että yli puolet lapsista on ryhdittömiä pullukoita, joilla vapaa-aika kuluu sohvanpohjalla kännykkä toisessa kädessä ta toinen käsi karkki- tai sipsipussissa. Herätkää vanhemmat!

Vierailija
24/27 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn siis terveys-, tautiriskistä ja jos ei voi laittaa silmiään muualle ja pakko katsoa eteen. Onneksi pystyy useimmiten olemaan katsomatta.

Korvia vaikeampi sulkea koska en halua joutua väkisin kuuntelemaan v-sanaa, kiroilua, huutamista, möykkäämistä, sekoilua, muiden haukkumista tai muuta epäasiallista käytöstä julkisella paikalla. Meitä sitovat yleissäännöt yhteisillä alueilla. Omassa kotonaan voi sitten puhua ja meuhkata miten haluaa, desibelien ja naapurisovun sallimissa rajoissa.

Vierailija
25/27 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella huolestuttavaa. Ei tarvitse kuin katsoa omien lastensa luokkakuvia, kun huomaa että yli puolet lapsista on ryhdittömiä pullukoita, joilla vapaa-aika kuluu sohvanpohjalla kännykkä toisessa kädessä ta toinen käsi karkki- tai sipsipussissa. Herätkää vanhemmat!

Suomessa ja länsimaissa. Onneksi vielä jossainpäin lapset tekevät peltotöitä.

Vierailija
26/27 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tautuoidut, lavistetyt ja muutenkin oireilevan nakoiset arsyttavat, silloin kun tunkevat sanomaansa nenan eteen. 

anntakaa mun valita mita katson. Sun naama rei'itettyna ja kirjaituna on ruma. olet ainoa jonka mielesta cool. ei tarvitse kirjoittaa romaania naamaan selkaan, ota julkaise netissa, laajemmin sanomasi leviaa

Vierailija
27/27 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorison vetelyys ärsyttää. Ryhti on kadoksissa, kyttyrä niskassa, hartiat kääntyneet eteen päin, läskiä päällä ja jalat taipuvat polvista ulospäin. Sitten lyllerretään tai laahustetaan hitaasti naama älypuhelimen ruudussa kiinni ja luurit korvilla ja energiajuomatölkki pullukkaisessa kätösessä.

Pullukkainen käsi, huhhei 😂 kylläpä sinä katsot ihmisiä tarkasti.

Olen esteetikko ja kieltämättä kiinnitän huomiota asioihin ja yksityiskohtiin, jota useimmat eivät edes noteeraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä