Sinä joka ärsyynnyt muiden ihmisten olemuksesta
Kommentit (27)
Ylipäätään se, että ihmiset ovat niin laiskoja ja välinpitämättömiä, että eivät viitsi huolehtia ulkoisesta olemuksestaan ja hygieniastaan ja terveydestään. Sitten vielä kehdataan rutista muille mikä on mahdollisesti vialla. Tämän vuoksi muiden muassa halveksun (ilmeisen terveitä) lihavia, epäsiistejä ja rumia ihmisiä.
Vaatteiden ei tarvitse olla uusia, mutta täytyy pystyä pukeutumaan niin, että vaatteet sopivat yhteen. Jotkut kulkevat niin, että heillä on raidallinen alaosa, kukallinen yläosa, lintukuvioinen takki, riitelevän värinen unikkopipo ja tiedye-kassi. Se kertoo vain surkeasta elämänhallinnasta.
Epäsiistit ihmiset, joilla ei ole käytöstapoja, ärsyttävät. Pilaavat tunnelman muilta.
Kaupungilla näkee uskomattoman paljon hämmentävän LIKAISIA vaatteita. Katsokaa esim. ihmisten takkien hihansuita. Ihan vinkkinä, että ne takit (joita usein käytetään päivittäin) kannattaa pestä useamman kerran sesongin aikana. Hyi olkoon.
Käykää ihmiset suihkussa ja peskää hampaat ja hiukset. Tämä näin alkuun. Kiitos.
Nuorison vetelyys ärsyttää. Ryhti on kadoksissa, kyttyrä niskassa, hartiat kääntyneet eteen päin, läskiä päällä ja jalat taipuvat polvista ulospäin. Sitten lyllerretään tai laahustetaan hitaasti naama älypuhelimen ruudussa kiinni ja luurit korvilla ja energiajuomatölkki pullukkaisessa kätösessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ymmärrätte sanan olemus?
Olemus on se, miltä ihminen näyttää ja millaisen mielikuvan välittää itsestään.
Ryhti on muuten kateissa nuorison lisäksi monelta aikuseltakin. Ei auta vaikka kuinka olisi kalliisti puettu, jos kulkee kumarassa ja kävely on laahaavaa.
Ei ärsytä yhtään mikään, kai. Tai hmm ehkä kovaan ääneen kailottava aikuinen vähän ihmetyttää mutta ei sekään ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä yhtään mikään, kai. Tai hmm ehkä kovaan ääneen kailottava aikuinen vähän ihmetyttää mutta ei sekään ärsytä.
Jaahas, kyse oli olemuksesta. Pahoittelut blondeista avoistani. Ihmisen olemuksessa ei ärsytä mikään koska useimmiten sille ei oikein voi tehdä mitään. Esim. jos on kovin homssuisen näköinen/oloinen hlö niin hän voi kärsiä esim mielenterveys ongelmista tai muuten vain on kokenut kovia esim. menettänyt puolison tms.
Koskaan ei saisi tuomita toista.
Vierailija kirjoitti:
Nuorison vetelyys ärsyttää. Ryhti on kadoksissa, kyttyrä niskassa, hartiat kääntyneet eteen päin, läskiä päällä ja jalat taipuvat polvista ulospäin. Sitten lyllerretään tai laahustetaan hitaasti naama älypuhelimen ruudussa kiinni ja luurit korvilla ja energiajuomatölkki pullukkaisessa kätösessä.
Pullukkainen käsi, huhhei 😂 kylläpä sinä katsot ihmisiä tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden ei tarvitse olla uusia, mutta täytyy pystyä pukeutumaan niin, että vaatteet sopivat yhteen. Jotkut kulkevat niin, että heillä on raidallinen alaosa, kukallinen yläosa, lintukuvioinen takki, riitelevän värinen unikkopipo ja tiedye-kassi. Se kertoo vain surkeasta elämänhallinnasta.
Minä näkisin tuollaisen henkilön hauskana ja persoonallisena :) hän ei ainakaan olisi jäykkä tai huumorintajuton vaan rento ja avoin.
Miten toisen huono ryhti voi ärsyttää jotakuta? En minä katsele miten ihmiset kävelee.
Mä en oo ikinä tuijotellut muiden hihansuita. Yleensä katson ihmisten naamaa, jos katson ja heidän käytöstään. En tuijottele muiden pukeutumista. Olen varakkaasta perheestä ja sivistyneestä ja kiinnitän enemmän ihmisten sisäiseen maailmaan huomiota. Onko tämä vaatteillakoreilu köyhien hommia? Olen tullut siihen tulokseen. Köyhät ovat itse jo lapsesta saakka oppineet että materialismi tekee onnelliselliseksi ja se ettei ole massia niin he lähinnä käyttävät koko elämänsä muiden kyttäämiseen ja arvosteluun. Rikas ei välitä mitä ryysyjä kenelläkin päällä. Se on myös henkistä rikkautta ja rohkeutta olla kulkematta joka trendin perässä kuin mikäkin lammas.
Mua ei olemukset ärsytä. Mutta ihmisten törkeä käyttäytyminen ärsyttää. Siinä voi olla kertakaikkisen upeallakin ulkokuorella varustetulla henkilöllä parantamisen varaa... asiakaspalvelussa näistä saa vuosi vuodelta kärsiä yhä enemmän...
Ylimielinen, koppasa ja ilkeyttä uhkuva olemus triggeröi.
Joka paikassa päällepäsmäröijät jotka eivät kuitenkaan koskaan saa itse mitään aikaiseksi. Nämä tyypit ottavat mielellään kaiken kunnian itselleen ja kaveeraavat vain itselleen hyödyllisten ihmisten kanssa. Se tyhjännauraminen kovaan ääneen joka paikassa on ehkä ärsyttävintä. Valitettavasti tunnen työn kautta monta...
Likaisissa vaatteissa kulkevat, joilla roikkuvat farkut ja takavako näkyvissä, hartiat lysyssä raahustavat, voin olla katsomatta heitä ja laskea katseeni joka kerta.
Samoin epäesteettiset ihmiset, saavat ihan rauhassa olla ja elää, mutta ongelma on lähinnä voisiko sanoa ympäristö hygieeninen:
- kovaa kailottavat ihmiset, varsinkin pienissä tiloissa esim hississä, ei useinkaan pysty poistumaan kun levittävät yllättäen melusaastetta
- samoin tuoksu- tai hajusaasteen levittäjät, jos tilat ovat ahtaat ei pääse pakoon esim asiakaspalvelutilanteessa
- keskellä katua kännykkä kädessä törmäyskurssilla kulkevat, tai yllättäen keskelle katua pysähtyvät, kolaririski!
- samoin jonossa perään puskevat jotka puhuvat suu vaahdossa (virusriski) ja mahdollinen hajuhaitta ja tartuntahaitta pahimmillaan kirput hyppäävät vaatteisiini, en olekaan koskaan käyttänyt julkisia välineitä joissa on oltava kylki kyljessä, onneksi ei ole pakko
Vasemmisto. Kadulla kun höyryävät ja mekkaavat . Ei minkäänlaisia käytöstapoja.