Mies ei suostu kokeilemaan uutta aamupalaa
Syö joka hiton aamu kaurapuuroa voisilmällä. Siis IHAN JOKA AAMU. Sanoo että syö sitä koska pappakin aina söi puuron voisilmällä. Tein mango-avokaado salaatin ja siihen päälle gluteenittomia sämpylöitä. Ei kelpaa vaan pitää olla kaurapuuro voisilmällä. Voi elämän pyhä yksinkertaisuus.
Kommentit (54)
No ei ihme kun avokadoa tyrkytät, hyi.
Minä syön kaurapuuron lusikalla. Onko miehesi muuten Juho?
No miksei mies saa syödä mitä haluaa? Et sä nyt ihan kaikesta voi määräillä.
Tee itsellesi sun juttua ja anna ukkelin keittää puuronsa yksin.
Vierailija kirjoitti:
No saa mutta voisi vähän laajentaa horisonttiaan. Kohta 10 vuotta syönyt kaurapuuroa voisilmällä. Ei ole mahallekaan hyväksi tuollainen viljamäärä.
Puuro on täyttävämpää kuin mango ja avokaado
Ja sä tietenkin vetoat että "tää on sun omaksi parhaaksi" ja "hyvää hyvyyttään" teit?
Rasittavia tuommoiset ihmiset.
Myös minun pappani söi aina kaurapuuroa voisilmällä. Vähän vielä sokeria päälle.
Jaahas, taidankin keittää huomenna kaurapuuroa. Kiitos vinkistä.
Mikä juttu tämä oikein on, kun toisen pitäisi muuttaa syömisiään jonkun toisen mieliksi. Itsekäs ä m m ä.
Sämpylöitä ja mangoa aamupalaksi?
Yh.
Niin tekee minunkin tuttava nainen .Työskentelee terveyden parissa. Väittää kiven kovaan että se on paras aamiainen .
Vierailija kirjoitti:
Ja sä tietenkin vetoat että "tää on sun omaksi parhaaksi" ja "hyvää hyvyyttään" teit?
Rasittavia tuommoiset ihmiset.
On terveellisempää kuin 50 g keitettyä viljaa!!
Nyt laitan savupekoni munakkaan ja kesoa tureen ananaksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavia tuommoiset ihmiset.On terveellisempää kuin 50 g keitettyä viljaa!!
Ihan mittaat miehen kaurapuuron?
Voi ressukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saa mutta voisi vähän laajentaa horisonttiaan. Kohta 10 vuotta syönyt kaurapuuroa voisilmällä. Ei ole mahallekaan hyväksi tuollainen viljamäärä.
Minä ole syöny yli 50 vuotta eikä loppua näy.
Minäkin syön aina puuroa aamupalaksi. En pysty syömään leipää heti herättyäni, se on jotenkin liina kuivaa. Jokin salaattikin on minulle enemmän lounas kuin aamiainen.
mango ja avocado?
et pahempia ilmastontuhoajia sitten voi syödä aamupalaksi?
ja miksi helvetissä gluteenitonta leipää?
Huh. Huimat 50 grammaa kaurahiutaleita per päivä?
Koitatko kasvattaa miehestä syömishäiriöistä?
Mietipä omalle kohdalles.
Mitä sitten? Ei munkaan mies pidä kaikista samoista ruoista kuin minä, ihan vapaasti saa tehdä ja syödä omat ruokansa. Ihme touhua tyrkyttää jotain salaattia aamupalaksi 😝
Aha, no sit seo just nii