Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu kokeilemaan uutta aamupalaa

Vierailija
26.04.2021 |

Syö joka hiton aamu kaurapuuroa voisilmällä. Siis IHAN JOKA AAMU. Sanoo että syö sitä koska pappakin aina söi puuron voisilmällä. Tein mango-avokaado salaatin ja siihen päälle gluteenittomia sämpylöitä. Ei kelpaa vaan pitää olla kaurapuuro voisilmällä. Voi elämän pyhä yksinkertaisuus.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia terveyshaittoja miehessäsi on nähtävillä kymmenen vuoden päivittäisen puuroannoksen johdosta?

Vierailija
42/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaistakaan aloitusta ei henkisesti terve tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun alkoi tehdä mieli kaurapuuroa voisilmän kanssa. Lounaspuuroa, nammm!

Vierailija
44/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olen muutenkin kärttyinen. Voi sitä ketutuksen määrää jos joku tuli puuttumaan minun aamupaloihin ja ruokiin. xD

Vierailija
45/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit, että gluteiinittomat elintarvikkeet ovat tehty keliakiaa sairastaville? Muiden on niitä täysin turha syödä.

Vierailija
46/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin syön aina saman aamupalan joka aamu. Ei tarvitse ikinä stressata että mitä sitä nyt söisikään kun aina tekee saman setin. Helpottaa arkea ja lähtee päivä hyvin käyntiin - ja tietää aika tarkasti kuinka kauan nälkä pysyy tutulla aamupalalla poissa!

Vierailija
47/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro on luonnon oma vatsansuojalääke. Ei ihan mikä tahansa vilja. Ja vielä huomattavasti lähempänä tuotettua kun mango ja avocado.

Kauralima suojaa pötsiä.

Ihmisellä ei ole pötsiä. Märehtijöillä vain.

Vierailija
48/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin huolen, jos mies joka aamu söisi paketillisen pekonia tms. Mutta kaurapuuro on halpaa ja ihan terveellistä, miksi siitä pitäisi oppia pois? Toki päivän mittaan olisi hyvä syödä myös niitä kasviksia, mutta ei joka aterialla tarvitse.

Vierailija
49/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä keliakia, vai miksi ap tyrkyttää gluteenitonta leipää?

Kaurapuurossa on enemmän kuitua ja sen on muutenkin erittäin terveellistä superruokaa. Leipiä vertailleen tavallisissa leivissä on huomattavasti enemmän kuitua kuin gluteenittomissa leivissä.

Vierailija
50/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itkuntuhruiset silmät?

Vierailija
51/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin syön aamupalaa ja jos syön, niin yleensä jotain proteiinipitoista koska mulla pitää nälkää paremmin. Mutta ainakin mun vatsaa kaurapuuro rauhoittaa, vaikka en muuten viljoja juuri syö.

Gluteenittomia sämpylöitä 🙄 mulle vaaleat sämpylät on harvoin syötävää ruokaa, koska tulee inhottava olo, gluteenittomat vaan maistuu pahalta.

Joskus juon vaan jonkun itsepuristetun mehushotin, luojan kiitos ei kukaan ole tullut urputtamaan vaan keskittyy omaan ruokaansa.

Vierailija
52/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro on täyttävämpää kuin mango ja avokaado

Kokeilepa huviksesi. Syö puoli kiloa puuroa ja seuraavana päivänä puoli kiloa avokadoa. Tule sitten kertomaan, kumpi oli täyttävämpää.

Vierailija
53/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vois maistuu mango-avokadosalaatti jos valmistat sen mulle jonain kauniina aamuna. Miehesi ei tarvitse tietää.

Vierailija
54/54 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehkää kompromissi, miehesi voisi syödä kaurapuuroa mango-avokadosilmällä sen voin sijaan.

Sinä puolestasi voisit ottaa kuivana kakkoseen sen luben sijaan.