Miksi miestä ei kiinnosta tietää mitään kumppanista tai tämän lapsuudesta?
Ei ole koskaan kyselly mitään. Eikö välitä tutustua.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap:n kannattaa itse kertoa lapsuuden juttuja. Naiset harvoin pitävät, että mies kyselee naisen tekemisistä.
Hieman eri tivata kuka se bussikuski oli joka katsoi sinua risteyksessä kuin kysyä vaikkapa lapsuudesta.
Tai lomamatkan alkajaisiksi kysyä kuka oli se vastaan tulleen auton kuljettaja 400 km päässä kotoa ja mihin olin sopinut tapaamisen sen kanssa.
Joo. Sitten tämä, että kun olet kertonut vaikka jonkun koskettavan asiankin menneisyydestäsi ja käy ilmi, ettei mies edes muista kuulleensa. Ihan sama puhuuko mitään henkilökohtaista.
Kyllä on hulluksi mennyt! Eikö enää saa edes kysyä kenen kanssa vaimo flirttailee?
Mä itse en ainakaan oikein kysele, kuuntelen kyllä mielelläni. Ja tietyllä tavalla ahdistunkin, jos joku alkaa kovasti kysellä vaikka lapsuudestani. Lapsuuteni ei ollut erityisen onnellista aikaa.
Kokeile kertoilla itse ja katso, miten hän reagoi.
No miksi vatusti, että ole kertonut hänelle asioista vaan nyt pitää urkkimalla urkkia?
40+ vuotiaiden kohdalla lapsuus on aika kaukainen juttu ja mitä erityisen kiinnostavaa itsekunkin lapsuudessa nyt on? Itseäni kiinnostaa enemm'n nykyisyys ja tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap:n kannattaa itse kertoa lapsuuden juttuja. Naiset harvoin pitävät, että mies kyselee naisen tekemisistä.
Hieman eri tivata kuka se bussikuski oli joka katsoi sinua risteyksessä kuin kysyä vaikkapa lapsuudesta.
Tai lomamatkan alkajaisiksi kysyä kuka oli se vastaan tulleen auton kuljettaja 400 km päässä kotoa ja mihin olin sopinut tapaamisen sen kanssa.
Tuo on todella rasittavaa kun itse ei ole mustasukkainen hullu eikä yhtään tiedä mistä nyt puhutaan.
Rasittaa tuollaiset tyypit, jotka eivät kerro mitään vaan kaikki asiat pitää kysyä kysymällä.
Ja mikä on estänyt kertomasta näistä asioista hänelle?
Etkö välitä kertoa vai mikä on se ongelma?
Olet ärsyttäjätyyppi numero yksi, joka ei kerro mitään, jos ei kysytä. Ei jatkoon.
Minua ei kiinnosta udella puolisoni menneisyydestä kuten ei myöskään muiden ihmisten historia. Sen takia minua ei varmaan kiinnosta myöskään juorulehdet. Jos puolisoni haluaa kertoa jotain tärkeää menneisyydestään, niin totta kai kuuntelen, mutta jos ei halua kertoa, niin ei se minulle kuulu (eikä kiinnosta).