Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestä ei kiinnosta tietää mitään kumppanista tai tämän lapsuudesta?

Vierailija
26.04.2021 |

Ei ole koskaan kyselly mitään. Eikö välitä tutustua.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut kumppanista.

Vierailija
2/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä edellinen kertoi lapsuudestaan jotain hyväksikäyttöjuttuja, eikä mies tahdo riskeerata sitä, että kuulee joltain toiseltakin samat setit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tai on kiinnostunut ainoastaan kumppanin kehon aukkokohdista. Sellaisia miehiä on yllättävän paljon.

Vierailija
4/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin miksi naiset eivät kerro lapsuudestaan vaikka kyselen ja palstamammat haukkui minut idiootiksi.

mies

Tässähän tämä vastaus näkyy. Eli siksi että miehet haluavat puhua vain itsestään.

Vierailija
5/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin miksi naiset eivät kerro lapsuudestaan vaikka kyselen ja palstamammat haukkui minut idiootiksi.

mies

Niin se on. Ei ihminen voi ymmärtää naista.

Vierailija
6/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sinusta kiinnostunut ihmisenä. Näin ihan omasta kokemuksesta sanon kun on ollut pari  tuollaista kumppania joille oli täysin sietämätön ajatus, että en syntynyt sillä hetkellä kun heidät tapasin. Tulivat todella ahdistuneiksi jos mitenkään joutuivat kohtaamaan sen että olin elänyt yli 30 vuotta ennen heidän tapaamistaan.

Vierailija
7/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kannattaa itse kertoa lapsuuden juttuja. Naiset harvoin pitävät, että mies kyselee naisen tekemisistä.

Vierailija
8/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tai on kiinnostunut ainoastaan kumppanin kehon aukkokohdista. Sellaisia miehiä on yllättävän paljon.

Suurin osa. Siksi miesten kanssa olemiseen ei täydy panostaa oikein mitenkään. Reikäroopea kun kiinnostaa vain reiät, ihminen se ei ole.

Vierailija
9/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n kannattaa itse kertoa lapsuuden juttuja. Naiset harvoin pitävät, että mies kyselee naisen tekemisistä.

Hieman eri tivata kuka se bussikuski oli joka katsoi sinua risteyksessä kuin kysyä vaikkapa lapsuudesta. 

Vierailija
10/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän suhtautuu, kun kerrot tarinoita itsestäsi tai lapsuudestasi? Se kertoo enemmän, onko hän kiinnostunut vai ei. Kaikki ihmiset eivät osaa kysellä, oma mieheni on tästä loistava esimerkki. Ei hän osaa kysyä historiastani tai kavereidensa elämäntilanteista, kuulumisiakin vähän kehnosti,.on itsekin tämäm myöntänyt. Hän on kuitenkin kiinnostunut kuulemaan.

Vierailija
11/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri tivata kuka se bussikuski oli joka katsoi sinua risteyksessä kuin kysyä vaikkapa lapsuudesta. 

Eräs nainen ei suostunut kertomaan mitä koulua kävi ala-asteella tai mitä harrasti lapsena. Ei kuulemma kuulu minulle. Asuimme tuolloin yhdessä.

Vierailija
12/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen ei suostunut kertomaan mitä koulua kävi ala-asteella tai mitä harrasti lapsena. Ei kuulemma kuulu minulle. Asuimme tuolloin yhdessä.

Tuollainen ihminen on persoonallisuushäiriöinen ja niitä on miehissä ja naisissa. Tiedän kyllä ihmistyypin.  Salailee omasta elämästään mahdollisimman paljon koska elää kaksoiselämää ja se ei kestä tarkastelua tai sitä että joku alkaa ynnäillä asioita.

Vierailija
13/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaa yleensä enemmän fyysinen kuin henkinen puoli.

Vierailija
14/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku apukoululainen? Ne ei halua kertoa.

Vierailija
15/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi et ole kertonut näistä asioista? Miksi pitää kysellä, kun voit itse ihan kertoa. 

Vierailija
16/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain reikä kiinnostaa ja omat asiat.

Vierailija
17/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteinen, joka ei kysele asioista, jos itse et kerro. 

Vierailija
18/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla naisilla ole muuta annettavaa. Asiat ei ole niin mustavalkoisia kuin sinä esität.

Vierailija
19/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten mukaan menneisyydellä ei ole merkitystä.

Vierailija
20/32 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisen pitäisi kertoa lapsuudestaan ihan kyselemättä.  Miksi et ole kertonut hänelle lapsuudestasi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi