Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettelee kolme suosikkibiisiäsi, muut kertovat millainen olet

Vierailija
25.04.2021 |

Aloitan;
Helloween, I Want Out!
Gn' R, Paradice City
Bon Jovi, Runaway

(Extra: Born to Run)

Kommentit (301)

Vierailija
181/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle Miljoona: Moottoritie on kuuma

Maukka Perusjätkä: Säpinää Helsingin kaduilla

Liisa Tavi: Jäähyväiset sodille

Olet yli 60-vuotias Stadin kundi, puhut slangia ja tunnet oman lähiösi kaikki samanikäiset ihmiset. Olet isoisä, ja lapsenlapsesi pitävät sinua coolina. Ostat kaupasta punalappuisia tuotteita, vaikka olisit hyvätuloinenkin. Sinulla on vaimo, mutta olette olleet yhdessä alle 10 vuotta, kun edellisen kanssa tuli ero.

Vierailija
182/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donna Summer - I Feel Love

Kate Bush - The Dreaming

Duran Duran - The Chauffeur

Synnyit vuonna 1966 työläisperheeseen. Luit itsesi sairaanhoitajaksi. Miehesikin olet opettanut pitämään Duran Duranista. Olette ikäisiksenne aika villejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nouvelle Vague: Dance with Me

Les Gordon: Atlas

Cabaret Nocturne: Blind Trust

Olet pk-seudulla asuva hipsteri, käyt joka vuosi Flow’ssa ja istut kavereiden kanssa vegaanibrunssilla Helsingin keskustassa. Teet työksesi viestintää ja pyöräilet toimistolle.

Asun keskikokoisessa kaupungissa, ulkonäöltäni olen aivan tavis, kohta mummoikäinen sekasyöjä. Opetin kieliä eli ei ammatti ihan pieleen mennyt, nyt olen sairaseläkkeellä. Asun keskustassa ja kaikki on kävelymatkan päässä. Pyöräilisin toki, jos olisi vähän pidemmälle  liikuttava. Flowssa en ole käynyt koskaan, viimeisin bändi, jonka keikalla kävin, oli Children of Bodom, siitä on jo aikaa. Yritän pitää mielen avoinna ja tutustua elämään eri kanteilta. Nuoret pitävät minua kyllä epäilyttävänä, tiettyjä juttuja ei ilmeisesti saa harrastaa kuin tietyssä iässä. :p

Vierailija
184/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokki

Lokin päällä lokki

Lenni lokinpoikanen

Valitsit toteemieläimeksesi lokin, tuon lentävä rotan. Olet persoonaltasi raskas, juttusi ovat surkeita ja niille nauretaan säälistä. Olet maksimissaan 30-vuotias. Et vieläkään ymmärrä mitä lokin päällä lokki tarkoittaa. Olet sokea omalle huonolle olollesi, joka ei löydä edes sarkastisen huumorin kautta keinoa tulla ulos. Suosittelen terapiaa, On toiminut ainakin minulle. Haleja! 

Vierailija
185/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U2 - The Unforgettable Fire

Pearl Jam - Better Man

Foo Fighters - Everlong

Olet keski-ikäinen mies, mutta elät kuin olisit edelleen parikymppinen. Pukeudut ruutupaitoihin ja Converseihin kesät talvet. Sinulla on koira, jonka kanssa asut kerrostalokaksiossa.

Hauska, mutta ei yhtään sinne päinkään ikää lukuunottamatta :D. Nainen, ihan ikäni mukaan mielestäni elän, Converset omistan, mutta käytän niitä korkeintaan pari kertaa kesässä, ruutupaitoja en omista ainoatakaan enää (nuorena kyllä kuuluivat lempiasusteisiini), asun rivarikolmiossa ja minulla on kaksi kissaa.

Vierailija
186/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisruokavalioinen vegaani flow-hipsteri. Yrtit kasvaa kerrostalon parvekkeella kukkaruukuissa ja vaatteet hankit second hand shopeista tai netin boutique-hipster-puodeista. Poliittisesti silakkaorientoitunut. Vahvasti kuplautunut tapaus.

Olen siis se kohta mummo, taviksen näköinen, hipstereitä kaupungissani ei ole. Olen sekasyöjä, parvekkeella ei ole kasveja lainkaan, tapan kaikki sisäkukkanikin valitettavasti. Vaatteet ostan keskustan vaateliikkeistä, vain kun tarvitsen, käytetytkin kyllä kelpaisivat, mutta täällä ei ole hyviä kirppiksiä. En ole silakka, en kuulu mihinkään kuplaan, ajattelen monella eri tavalla, aivan kuten kuuntelen musiikkiakin. ;)

Vierailija
187/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisruokavalioinen vegaani flow-hipsteri. Yrtit kasvaa kerrostalon parvekkeella kukkaruukuissa ja vaatteet hankit second hand shopeista tai netin boutique-hipster-puodeista. Poliittisesti silakkaorientoitunut. Vahvasti kuplautunut tapaus.

Olen siis se kohta mummo, taviksen näköinen, hipstereitä kaupungissani ei ole. Olen sekasyöjä, parvekkeella ei ole kasveja lainkaan, tapan kaikki sisäkukkanikin valitettavasti. Vaatteet ostan keskustan vaateliikkeistä, vain kun tarvitsen, käytetytkin kyllä kelpaisivat, mutta täällä ei ole hyviä kirppiksiä. En ole silakka, en kuulu mihinkään kuplaan, ajattelen monella eri tavalla, aivan kuten kuuntelen musiikkiakin. ;)

Mielenkiintoista: mikä on tämän hipster musiikkimaun tausta? Vaihtuuko mielimusiikkisisi usein? Olisin ollut varma reippaasti alle 40 v iästä.

T: toinen analysoija

Vierailija
188/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U2 - The Unforgettable Fire

Pearl Jam - Better Man

Foo Fighters - Everlong

Vain Nickelback puuttuu...olet ns. peruskansaa ja et itkenyt kun Cobain kuoli. Olet tavis, autosi on joku tylsä japsi (ei mazda) ja sinulla on vähintään kaksi lasta. Pukeudut huppariin ja farkkuihin, jotka vaimosi ostaa sinulle Prismasta. Selaat välillä instapimuja ja kaipailet nuoruuteen ja toivot, että voisit aloittaa kaiken alusta ja rohkeampana. Asut keskisuuressa kaupungissa rintamamiestalossa ja kohta sinut saneerataan ulos. 

Juu, mutta ei :D. Jeepillä ajan, lapsia ei ole (vain ne kaksi kissaa), hupparit on kiva kotiasu ja toisinaan käytän farkkujakin, mutta eivät ole mikään suosikkiasusteeni, ja edelleenkin, kuten edellä todettu, olen siis nainen ja ostan vaatteeni kyllä ihan jostain muualta kuin Prismasta, Nickelback ei kuulu suosikkeihini, vaikken sitä aidon tosirokkiäijän tapaan muodon vuoksi dissaakaan, Cobainin kuolema oli järkytys teinitytölle, joka kuunteli Nirvanaa siinä missä Pearl Jamiakin, tosin ei niin uskollisesti, mutta en muista itkeneeni. Instapimut kierrän kaukaa, enkä todellakaan haluasi aloittaa mitään uudestaan, kun olen ihna tyytyväinen elämääni nyt.

Vierailija
189/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää biisilistoja?

Vierailija
190/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista: mikä on tämän hipster musiikkimaun tausta? Vaihtuuko mielimusiikkisisi usein? Olisin ollut varma reippaasti alle 40 v iästä.

Ei, musiikkimakuni ei vaihdu, en ole vain jämähtänyt pelkästään nuoruuteni musiikkiin. Minulla on siltä ajalta paljon suosikkeja, mutta jos törmään johonkin uuteen, mistä pidän, niin lisään sen vain kuuntelemaani valikoimaan. Dance with Me on cover nuoruuteni suosikista, pidän molemmista versioista paljon. Atlas on vain ihana kappale, johon törmäsin erään ohjelman sound trackillä ja jäljitin sen. Blind Trust muistuttaa oman nuoruuteni musiikkia ja olen kaappigootti kai vieläkin. Kaikkiin olen törmännyt viimeisen kymmenen vuoden sisällä. Kuuntelen myös viikinkimetallia, neofolkia ja monia viime vuosikymmeninä syntyneitä musiikkilajeja. En sulje korviani, kuten en sulje mieltänikään. Vaikkakin, kuten sanoin, monet nuoret pitävät minua epäilyttävänä. ;p

Vierailija
191/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

David Bowie - Five Years

The Velvet Underground - Rock and Roll

Queen - Innuendo

60-luvulla syntynyt tai 70-luvun alussa. Vahvasti akateeminen. Uraa on tullut tehtyä, uusia bändejä ei ole kuunneltu sitten vuoden 82. Olet tylsä, kuiva ja niin nähty. Jos tulee ero niin jäät yksin, vaikka onkin ihan ok omaisuus. Odottelet jo eläkettä, silmäsi kostuvat keväällä nostalgisten kokemusten kautta. Ei sitten tullut ostettua sitä moottoripyörää pahimmassa keski-iän kriisissä? Nyt se on jo ihan liian passeé.

Ihana! Ei olis voinu paljoo kauemmas mennä, mutta kohta ”silmäsi kostuvat keväällä nostalgisten kokemusten kautta” pitää kyllä paikkansa :D

Minussa on paljon huonoja puolia, mutta tylsäksi ja kuivaksi ei oo kyllä kukaan moittinut. Omaisuutta ei ole, tili on miinuksella. Oon aloittanut parikin yliopistotutkintoa, mutta tällä hetkellä olen kouluttamaton ja työtön. Teen taidetta tosissani ja sen suhteen olen erittäin kunnianhimoinen.

Olen syntynyt vuonna 1990 ja pelkään moottoripyöriä. Myönnettäköön kuitenkin, että olisin voinut valita tähän ihan toisetkin biisit, mutta en halunnut laittaa uudempaa underground-kamaa, koska en uskonut kenenkään tarttuvan tuntemattomiin artisteihin. Oli miten oli, rakastan listaamiani biisejä

Vierailija
192/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, musiikkimakuni ei vaihdu, en ole vain jämähtänyt pelkästään nuoruuteni musiikkiin. Minulla on siltä ajalta paljon suosikkeja, mutta jos törmään johonkin uuteen, mistä pidän, niin lisään sen vain kuuntelemaani valikoimaan. Dance with Me on cover nuoruuteni suosikista, pidän molemmista versioista paljon. Atlas on vain ihana kappale, johon törmäsin erään ohjelman sound trackillä ja jäljitin sen. Blind Trust muistuttaa oman nuoruuteni musiikkia ja olen kaappigootti kai vieläkin. Kaikkiin olen törmännyt viimeisen kymmenen vuoden sisällä. Kuuntelen myös viikinkimetallia, neofolkia ja monia viime vuosikymmeninä syntyneitä musiikkilajeja. En sulje korviani, kuten en sulje mieltänikään. Vaikkakin, kuten sanoin, monet nuoret pitävät minua epäilyttävänä. ;p

Ok, kiitos tästä. Olet selkeästi epätyypillinen. Oli vain niin hipstervärisuora, että se vei harhaan. Tosin ei neofolk yms. olisi sitä oikeaan suuntaan ohjannut. 

Vierailija
193/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Procol Harum: Salty Dog

Abba: Summer night city

J. Karjalainen ja mustat lasit: Merenneitoni ja minä

Iloinen romantikko, joka täyttää tänä vuonna 55 vuotta. Älykäs ja hauska ihminen.

Juuri näin! 😁

Vierailija
194/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli hyvä mieli tästä viestistä, vaikutat hyvältä tyypiltä!

Vierailija
195/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 70-luvun lapsi ja nämä biisit ovat ikuisesti osa sinua. Äitisi tai isäsi oli hieman kallellaan kommunismiin, mutta se unohdettiin heti kun alkoi nousukausi. Moottoritie on kuuma saa aina pulssisi nousemaan ja toivot, että olisit silloin uskaltanut juosta, sinä sisäinen villi lapsi. Nyt on jo perhe, laina ja ura. Mutta välillä unelmoit hipimmästä tavasta elää. Kierrätät kuitenkin muovisi.

Oikein arvattu, paitsi että meillä ei oltu kommunismiin kallellaan. Miten arvasitkin noin hyvin!

Vierailija
196/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yli 60-vuotias Stadin kundi, puhut slangia ja tunnet oman lähiösi kaikki samanikäiset ihmiset. Olet isoisä, ja lapsenlapsesi pitävät sinua coolina. Ostat kaupasta punalappuisia tuotteita, vaikka olisit hyvätuloinenkin. Sinulla on vaimo, mutta olette olleet yhdessä alle 10 vuotta, kun edellisen kanssa tuli ero.

Arvaus ei mennyt oikein, mutta tämä voisi hyvinkin olla totta. Olisi ihan uskottavaa.

Vierailija
197/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Bra - Heikko valo

Behm - Päästä varpaisiin

Lapko - Killer Whales

Vierailija
198/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 70-luvun lapsi ja nämä biisit ovat ikuisesti osa sinua. Äitisi tai isäsi oli hieman kallellaan kommunismiin, mutta se unohdettiin heti kun alkoi nousukausi. Moottoritie on kuuma saa aina pulssisi nousemaan ja toivot, että olisit silloin uskaltanut juosta, sinä sisäinen villi lapsi. Nyt on jo perhe, laina ja ura. Mutta välillä unelmoit hipimmästä tavasta elää. Kierrätät kuitenkin muovisi.

Oikein arvattu, paitsi että meillä ei oltu kommunismiin kallellaan. Miten arvasitkin noin hyvin!

Itse samaa ikäluokkaa. T: analysoija

Vierailija
199/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli hyvä mieli tästä viestistä, vaikutat hyvältä tyypiltä!

Kiitos, samoin.:)

Vierailija
200/301 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

stamina - puolikas ihminen

amorphiksen mikä vaan käy

sonata arctica - life

Siitä vaan analysoimaan! : p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi