Luettelee kolme suosikkibiisiäsi, muut kertovat millainen olet
Aloitan;
Helloween, I Want Out!
Gn' R, Paradice City
Bon Jovi, Runaway
(Extra: Born to Run)
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kings of Convenience: I'd Rather Dance With You
Mew: Comforting Sounds
Kylie Minogue: Stop Me From Falling
Olet ns. laman lapsi. Oppinut itse pitämään itsestäsi huolta. Nyt elämä on jo ihan ok, mutta tie on ollut raskas. Olet rento, tiedät mitä tarvitset ja osaat ottaa elämän tarpeeksi iisisti. Välillä menneisyyden haamut tulevat vieläkin ahdistamaan mutta Kylie vie ne pois.
Ei täysin metsään 😊
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoona: Kuolemaantuomitun laulu
The Afghan Whigs: John the Baptist
Reijo Taipale: Kesäinen muisto
Olet 60- tai 70-luvulla syntynyt. Et enää mieti mitä mieltä muut ovat sinusta. Sinulla on paljon musiikkimuistoja. Olet päässyt isoimmista kriiseistä ohi, sinulla on ollut useampi iso rakkaus. Toivot kesältä rauhaa ja rentoa oloa mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Underworld: Born Slippy
The Stone Roses: Fool's Gold
Moby: Go
Olet 90-luvulla nuoruutesi viettänyt, et koskaan päässyt niihin kuuluisiin raveihin ja leikit itseksesi vetäväsi essoa ja tanssit vieläkin kuin olisit 20-vuotias ja kaunis.
En ole varma, onko tämä ok, mutta laitoin suosikkejani 90-luvulta (yritin vähän hämätä ^^). Olen se "hipsteri"täti. Itse asiassa asuin kesällä 1988 Lontoosssa, kun siellä oli the Summer of Love, rekkaravet ja the Mud Club huipussaan. E:tä en kyllä käyttänyt. Aika toki on vienyt nuoruuden ja kauneuden, mutta se ei minua haittaa. :) 90-luvulla olin jo töissä, ja käytin tuon ajan musiikkia tunneilla.
Hah, niinpä niin. T: A
Jaques Brel, Amsterdam
Offspring, Pretty Fly
Nick Cave & The Bad Seeds, Deanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoona: Kuolemaantuomitun laulu
The Afghan Whigs: John the Baptist
Reijo Taipale: Kesäinen muistoOlet 60- tai 70-luvulla syntynyt. Et enää mieti mitä mieltä muut ovat sinusta. Sinulla on paljon musiikkimuistoja. Olet päässyt isoimmista kriiseistä ohi, sinulla on ollut useampi iso rakkaus. Toivot kesältä rauhaa ja rentoa oloa mökillä.
Kaikki muu oikein, rakkauksia ei vain ole monia, eikä mökkiä. Todella hyvin päätelty. Jos ei olisi noita kahta virhettä, olisit joku tuttuni :D
En osaa nimetä vain kolmea absoluuttisesti parasta biisiä, mutta annan nyt kolme erityisen hyvää jotka ensiksi tulevat mieleen:
Iggy Pop - Some Weird Sin
The Beatles - Hey Jude
Leningrad Cowboys - Buena Vodka Social Club
The cranberries - Zombie
Serj Tankian - Empty walls
Blake Shelton - God´s country
Vierailija kirjoitti:
Sielun Veljet- Rakkaudesta
Metallica- Dyers Eve
Jaakko Teppo- Onnin ja Hilman rakkauslaulu
Olet 60- tai 70-luvun lapsi, miespuolinen. Olet jees tyyppi. Kokenut tosirakkauden ja siekkarit saavat sinut aina tuntemaan itsesi vapaaksi. Olet löytänyt itsellesi paikan maailmassa. Käytät musaa puskurina kun joudut käsittelemään tunteitasi. Olet naimisissa, onnellisesti, muutama lapsi. Olet tyytyväinen valintoihisi ja raukkauselämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Metallica- Dyers Eve
Jaakko Teppo- Onnin ja Hilman rakkauslaulu
Olet 40-50-vuotias ja ensi vilkaisulta vaikutat hyvin stereotyyppiseltä suomalaiselta mieheltä. Arvostat turvallista arkea johon sisältyy myös oma aika. Olet hyvä ihminen, vaikka välillä ennakkoluulosi ohjaavat ajatteluasi liikaa. Menneisyytesi on saattanut olla hyvinkin villi, ehkä miellät itsesi jonkinlaiseksi "vanhaksi hipiksi". Et kaipaa takaisin entiseen elämääsi, mutta muistelet silti lämmöllä ensimmäisiä vuosikymmeniäsi. Mielestäsi on hyvä asia, että olet iän myötä hieman rauhoittunut.
Negative - After All
Uniklubi - Hetki hiljaisuutta
HIM - Resurrection
Vierailija kirjoitti:
Jaques Brel, Amsterdam
Offspring, Pretty Fly
Nick Cave & The Bad Seeds, Deanna
Vietit nuoruutesi 90-luvulla, olit silloin ns. kaunis poika ja naisia riitti. Haikailet tuohon aikaan, koska olet tällä hetkellä sinkku ja on vaikea löytää uutta kumppania. Olet kaupunkilainen ja tykkäät kaikesta amerikkalaisesta. Nuoruudessasi kävit Amsterdamissa coffee shopeissa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa nimetä vain kolmea absoluuttisesti parasta biisiä, mutta annan nyt kolme erityisen hyvää jotka ensiksi tulevat mieleen:
Iggy Pop - Some Weird Sin
The Beatles - Hey Jude
Leningrad Cowboys - Buena Vodka Social Club
Sinäkin olet keski-ikäinen mies, tämä ketju onkin houkutellut teitä paljon! Asut Itä-Suomessa, lapsesi ovat lähes aikuisia. Tykkäät moottorikelkkailusta ja -pyöräilystä. Käytät farkkuja ja lenkkareita.
Ap on kaltaiseni 40++ 80-luvun nuori ja hyvä tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metallica- Dyers Eve
Jaakko Teppo- Onnin ja Hilman rakkauslauluOlet 60- tai 70-luvun lapsi, miespuolinen. Olet jees tyyppi. Kokenut tosirakkauden ja siekkarit saavat sinut aina tuntemaan itsesi vapaaksi. Olet löytänyt itsellesi paikan maailmassa. Käytät musaa puskurina kun joudut käsittelemään tunteitasi. Olet naimisissa, onnellisesti, muutama lapsi. Olet tyytyväinen valintoihisi ja raukkauselämääsi.
Lisään vielä, että jos saisit valita kenet edesmenneen artistin näkisit vielä kertan keikalla, valintasi olisi Cliff Burton.
Vierailija kirjoitti:
Negative - After All
HIM - Resurrection
Olet noin 30-vuotias, eli sen ikäinen, että olit teini kun lempibändisi olivat ns. ”in”. Pukeudut ja meikkaat edelleen kuin silloin, paljon mustaa, jokin tehosteväri (pinkki, punainen, violetti) ja silmissä paljon kajalia. Sinulla on kumppani, joka edustaa samaa tyyliä. Tykkäät Anne Ricen kirjoista ja poltat paljon kynttilöitä. Asut maakunnassa, mutta kuitenkin kaupunkialueella.
Muse: Plug In Baby
System Of A Down: Toxicity
Gojira: Global Warming
Vierailija kirjoitti:
Negative - After All
HIM - Resurrection
Olet syntynyt 88-92. Omistit nuorena useita silkkihuiveja. Sinulla on pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Muse: Plug In Baby
System Of A Down: Toxicity
Gojira: Global Warming
Olet hieman älykkö.
Herreys: Diggi-loo, Diggi-ley
Rick Astley: Never gonna give you up
Antti Sarpila: koko tuotanto
En ole varma, onko tämä ok, mutta laitoin suosikkejani 90-luvulta (yritin vähän hämätä ^^). Olen se "hipsteri"täti. Itse asiassa asuin kesällä 1988 Lontoosssa, kun siellä oli the Summer of Love, rekkaravet ja the Mud Club huipussaan. E:tä en kyllä käyttänyt. Aika toki on vienyt nuoruuden ja kauneuden, mutta se ei minua haittaa. :) 90-luvulla olin jo töissä, ja käytin tuon ajan musiikkia tunneilla.