Luettelee kolme suosikkibiisiäsi, muut kertovat millainen olet
Aloitan;
Helloween, I Want Out!
Gn' R, Paradice City
Bon Jovi, Runaway
(Extra: Born to Run)
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa nimetä vain kolmea absoluuttisesti parasta biisiä, mutta annan nyt kolme erityisen hyvää jotka ensiksi tulevat mieleen:
Iggy Pop - Some Weird Sin
The Beatles - Hey Jude
Leningrad Cowboys - Buena Vodka Social Club
Sinäkin olet keski-ikäinen mies, tämä ketju onkin houkutellut teitä paljon! Asut Itä-Suomessa, lapsesi ovat lähes aikuisia. Tykkäät moottorikelkkailusta ja -pyöräilystä. Käytät farkkuja ja lenkkareita.
Kiitos analyysistä, vaikka ei olisikaan voinut mennä enempää pieleen. Olen 18-vuotias nainen Etelä-Suomesta, lapsia ei ole eikä toivottavasti ikinä tule. Moottorikelkkailu tai -pyöräily ei kiinnosta millään tasolla. Käytän vain satunnaisesti farkkuja ja äärimmäisen harvoin lenkkareita, pidän enemmän hameista ja nahkajalkineista. Ymmärrän kyllä, että musiikkimakuni on vähän harhaanjohtava :D
Andrea Bocelli, Nelle tue mani (now we are free)
Tehosekoitin, Valonkantaja
Jenni Vartiainen, Eden
Vierailija kirjoitti:
A-ha - Take on me
Kate Bush - Wuthering heights
Janos Valmunen - Bussipysäkillä
Olet ujolontoinen alle 20-vuotias, ja voit olla mitä tahansa sukupuolta (vaikka kallistun ehkä eniten naiseen). Tykkäät vähän vanhemmasta musiikista, et oikein koe mielenkiintoa 2010-20-lukujen tarjontaan. Olet ehkä itsekin ainakin jonkin verran musikaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto - No fear
Saara Aalto- No fear- dance remix-
Saara Aalto- No fear (UMK2016-live)
Olet rohkea ja arvostat pelottomuuttasi. Lienet yksi heistä jotka koehyppääcvät laskuvarjoja ja arvostelevat uusimpien vuoristoratojen hurjuuden, joutuen aina hieman pettymään. Kokeilet ensimmäisenä Jäsen uutta kampanjapurilaista muiden vielä empiessä. Lapsena sait porttikiellon useimpiin vesipuistoihon.
Mukaasi on nimetty vuori Tiibetissä, rosoreunaista vuorta pidettiin niin pelottavana ettei sitä oltu edes nimetty ennenkuin valloitit sen.
Karhut pitävät sinua lemmikkinään jos menet metsään, olet hakeutunut mukaan paitsi Euroopan myös Venäjän avaruusohjelmaan.
Pidät hempeistä naisista
Vierailija kirjoitti:
Barbra Streisand: Memory
Georg Ots: Rakkauden Vala
Irwin Goodman: Maailma on kaunis
Lähempänä kuuttakymppiä oleva naishenkilö, lapset aikuisia ja elämässä kiinni, pitkä liitto ja kokonaan maksettu talo. Työtahtia on voinut vähän hellittää ja ko. henkilö miehineen viettää kaiken likenevän vapaa-aikansa kesämökillä tai veneellä.
Henkilön sielunmaisema on tuttu järvimaisema ja taustallo soi joku Radio Sun -tyyppinen kanava, jonka toivekonserttiin voi joskus muutaman viinilasillisen jälkeen soittaa pyytääkseen jotain näistä kolmesta kappaleesta. Elämä on hyvää ja tasaista, mutta nuoruutta on kiva muistella lempeällä nostalgialla.
Aikas hyvin osui arvaus kohdilleen. Tosin omia lapsia ei ole eikä aviopuolisoa, mutta kumppanin kanssa
kesämökillä kuluu aika. Sielunmaisema on todellakin järvimaisema. Olen sielultani romantikko, mutta
paljolti touhuan kumpparit jalassa, vaikkapa metsätöissä tai kalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mozart Lacrimosa
Kate Bush Breathing
Moody Blues Nights In White SatinOlet vanhan liiton gootti, pukeudut mustaan pitsiin ja korkokenkiin. Iältäsi olet 40-50-vuotias. Harrastat jotakin korkeakulttuuria ja käytät puhuessasi sivistyssanoja.
Ikä meni oikein, en ole gootti, ei mua oikein voi luokitella. Pukeudun melko tavallisesti, olen kuvataiteilija ja musiikkimakuni on laaja, melkein helpompi sanoa, mistä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Barbra Streisand: Memory
Georg Ots: Rakkauden Vala
Irwin Goodman: Maailma on kaunis
Asiallisesti vanhentunut, seesteinen tasapainoinen mukava ihminen.
Tuo kommentti oli kauniisti sanottu, ja mielestäni jopa totta.
Hämähämähäkki
Dimmu Borgirin Puritania
Ponutehtaan jenkka Jopelta
Axe - Rock'n roll party on the streets
Iron Maiden - Fear of the dark
Sabaton - No bullets fly
Paula Koivuniemi - aikuinen nainen
Erika Vikman- Syntisten pöytä
Lordi- Hard rock hallelujah
Kari Tapio- olen suomalainen
Maamme laulu
Katri Helena- Katson sineen taivaan
Tykkään tämän tyyppisistä remixeistä:
Nämä ainaskin on kuuntelu listallani.
Vierailija kirjoitti:
No, olet aikuinen nainen, ja hieman luurankoja kaapissa? Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Alice Cooper - Snakebite
HIM - Join me
Silva hound - Addict
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen aivan väärässä, mutta voisitko olla M26 täältä palstalta. Tuli tälläinen ajatus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen aivan väärässä, mutta voisitko olla M26 täältä palstalta. Tuli tälläinen ajatus mieleen.
En ole toi, mutta läheltä mennään. Olen mies ja pari vuotta vanhempi.
Jimi Hendrix - All along the watchtower
Mary Jane Girls- All night long
Pink Floyd- Money
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olet aikuinen nainen, ja hieman luurankoja kaapissa? Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Ja tykkäät laulaa karaokea. Olet noin 35.
Vierailija kirjoitti:
Jimi Hendrix - All along the watchtower
Mary Jane Girls- All night long
Pink Floyd- Money
Elät hyvin tavallista, keskiluokkaista elämää, päivätyö, kaksi autoa, koira ja pari kolme lasta.
Ei ei ja ei :D turkoosit hiukset voisi olla, ja bändihuppareita, muttei ole. En ole hoitoalalla, enkä tykkää turmion kätilöistä enkä urheilusta. Ja hitusen vanhempikin olen:)