Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päällystättekö ekaluokkalaisten kovakantiset aapiset?

Vierailija
16.08.2006 |

Kun saivat uuset hienot, kiiltävät aapiset ja mietin vain, että onko sitä tarpeen päällystää, niinkuin tehtäväkirjoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin sitä itse koulussa olessa (siis isompana), mutta ei voi auttaaa, täytyy lähteä kauppaan kontaktimuoviaostamaan ja yrittää parhaansa.

Vierailija
2/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta hetken mietin. Enemmän mietyttää vihkot. Hassu, neljäsluokalaisen vihkot olivat sellaisessa suojamuovissa valmiina (aina ollut), toka- ja ekaluokalaisen vihkot eivät. Onko tämä opettajasta kiini? No, taidanpa käydä ostamassa muutama suoja myös vihkoille, ne on hankala päällystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki muutkin kolmen koululaisen kirjat! Onneksi olin nuorena kirjastossa töissä ja aikakauslehtien muovittamisen jälkeen kirjojen päällystäminen on helppo nakki :-)

Vierailija
4/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaalla muovilla päällystän.

Vierailija
5/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se hyvin minultakin käy, koska olen ollut kirjastossa töissä. En raaski ostaa kontaktimuovia.

Vierailija
6/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vanhasta kokemuksesta voin antaa vinkiksi, ettei kannata ostaa ihan halvinta kontaktimuovia. Muovien paksuuksissa on eroja, ja vähän paksumman saa paljon helpommin rypyttä ja kuplitta kirjan päälle, kuin sen halvimman ja ohuimman muovin. Vaan voi olla, että kaikki nykymuovit ovat parempia kuin vanhat halvat versiot tai todennäköisemmin nykyään ei saa enää rahallakaan kuin moskaa... Näin on tapahtunut monessa muussa tuotteessa :(

Vierailija
7/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä menee nuhjaiseksi repussa ja kulmat pehmenevät, jos ei päällystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan