Pizza ei ole erityisen hyvää
Totta kai nälässä se on mahtavinta päällä maan, mutta noin muuten aika ällöttävää.
Kommentit (31)
Ot vaan osaa valita oikeita täytteitä. Tässä sulle niin seuraava pizza on hyvä:
Jauheliha
Salami
Aurajuusto
Sipuli
Jalapeno
Ole hyvä ei tarvitse enää sinunkaan miettiä.
Pizzan maukkuus ja hyvyys riippuu aivan siitä, millainen pohja siinä on ja millaisia aineita on täytteinä.
Halvoissa valmispizzoissa monistakin pizzaterioista saa pelkkää sotkua.
Täytteet ovat huonointa tukusta ostettua säilykettä, kuten tonnikala, oliivit, kinkku, salami ja muu. Huonoimmassa tapauksessa se juustokin päällä on halvinta X-tra laatua.
Kun tekee itse pizzan pohjasta alkaen ja täyttää sen tuoreilla hyvillä aineksilla, pizza on tosi hyvää syötävää.
Ei kaikki pizza olekaan, huono pizza on pahaa eikä sitä tee mieli syödä, mutta parhaimmillaan pizza on yksi ehdottamasti parhaista ruoista mitä maa päällään kantaa.
Hyvän kotipizzan tekee valmiista tortillapohjista. Maissipohja paras, vaikka hieman kalliimpi. Sitten käytän paseerattua tomaattikastikketta. Täytteet oman maun mukaan ja päälle juustoraaste. Tortillat hyviä, koska tarpeeksi ohuita ja pohjasta tulee rapea.
Se on näköjään ärsyttävän pienestä kiinni miltä pizza maistuu. Äsken kokeilin tehdä caputo jauhoista pohjan niin tuli semmonen mauton vesirinkeli pulla pohja vaikka suolaa on tarpeeksi ja oliiviöljyä . Ei kyllä usein uskalla kokeilla toisin kuin mitä normaalisti teen . Samalla tavalla samojen ainesten kanssa pitää näköjään aina tehdä.
Mikä tahansa alkaa maistua pahalta jos sitä syö liian usein. Syöpä pizza kerran vuodessa, voi taaaaivas miten hyvää se on. Söin kaksi isoa parissa päivässä kun edellinen pizzapäivä oli ollut liki 1,5 v sitten. Nyt ei enää tee sitäkään mieli.
Minä tykkään hyvin paljon pizzasta.
On se joskus hyvää, mutta siihen kyllästyy kyllä nopeasti jos syö liian usein.
Olen jo vuosia sitten kyllästynyt kebab-pizzerioiden pizzoihin.
Sen sijaan Kotipizzan ja toki italialaisten ravintoloiden yms. pizzat ovat hyviä.
Itse tehtykin pizza on hyvää juuri uunista tulleena.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Okei! Ranskankerma tomaattikastikkeen korvaajana kuulostaa hyvältä. Pitää kokeilla.