Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizza ei ole erityisen hyvää

Vierailija
25.04.2021 |

Totta kai nälässä se on mahtavinta päällä maan, mutta noin muuten aika ällöttävää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Ranskankerma tomaattikastikkeen korvaajana kuulostaa hyvältä. Pitää kokeilla.

Vierailija
22/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot vaan osaa valita oikeita täytteitä. Tässä sulle niin seuraava pizza on hyvä:

Jauheliha

Salami

Aurajuusto

Sipuli

Jalapeno

Ole hyvä ei tarvitse enää sinunkaan miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzan maukkuus ja hyvyys riippuu aivan siitä, millainen pohja siinä on ja millaisia aineita on täytteinä.

Halvoissa valmispizzoissa monistakin pizzaterioista saa pelkkää sotkua.

Täytteet ovat huonointa tukusta ostettua säilykettä, kuten tonnikala, oliivit, kinkku, salami ja muu.  Huonoimmassa tapauksessa se juustokin päällä on halvinta X-tra laatua.

Kun tekee itse pizzan pohjasta alkaen ja täyttää sen tuoreilla hyvillä aineksilla, pizza on tosi hyvää syötävää.

Vierailija
24/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pizza olekaan, huono pizza on pahaa eikä sitä tee mieli syödä, mutta parhaimmillaan pizza on yksi ehdottamasti parhaista ruoista mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
25/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kotipizzan tekee valmiista tortillapohjista. Maissipohja paras, vaikka hieman kalliimpi. Sitten käytän paseerattua tomaattikastikketta. Täytteet oman maun mukaan ja päälle juustoraaste. Tortillat hyviä, koska tarpeeksi ohuita ja pohjasta tulee rapea. 

Vierailija
26/31 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näköjään ärsyttävän pienestä kiinni miltä pizza maistuu. Äsken kokeilin tehdä caputo jauhoista pohjan niin tuli semmonen mauton vesirinkeli pulla pohja vaikka suolaa on tarpeeksi ja oliiviöljyä . Ei kyllä usein uskalla kokeilla toisin kuin mitä normaalisti teen . Samalla tavalla samojen ainesten kanssa pitää näköjään aina tehdä.

Vierailija
27/31 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää. Aina aina ja aina.

Vierailija
28/31 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa alkaa maistua pahalta jos sitä syö liian usein. Syöpä pizza kerran vuodessa, voi taaaaivas miten hyvää se on. Söin kaksi isoa parissa päivässä kun edellinen pizzapäivä oli ollut liki 1,5 v sitten. Nyt ei enää tee sitäkään mieli.

Vierailija
29/31 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään hyvin paljon pizzasta.

Vierailija
30/31 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joskus hyvää, mutta siihen kyllästyy kyllä nopeasti jos syö liian usein.

31/31 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia sitten kyllästynyt kebab-pizzerioiden pizzoihin. 

Sen sijaan Kotipizzan ja toki italialaisten ravintoloiden yms. pizzat ovat hyviä.

Itse tehtykin pizza on hyvää juuri uunista tulleena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi