Miksi Taco Bell on aina pettymys?
Olen yrittänyt antaa mahdollisuuden ja tilannut ja kokeillut eri annoksia. Aina jää vähän pettynyt olo. Yksikään annos ei ole tehnyt sellaista vaikutusta, että olipas hyvää, tätä lisää...
Missä vika?
Kommentit (57)
Suomessa ei osata tehdä niitä kunnolla. Olen jenkeissä useasti käynyt ja paljon paremmalta maistuu siellä kuin täällä.
Lähimmässä Taco Bellissä tilaus pitää tehdä laitteelta joten en ole käynyt. Tiskin takana oleva henkilökunta on ilmeisesi kielitaidotonta.
Kerran kävin, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ihme, jos vielä pystyssä.
Kuinka huono Taco Bell on oikein jenkeissä kun NHL-starat kehu Tampereella Taco Bell on Suomessa parempi kuin jenkeissä?
Tuotteissa on ihan liian vähän täytteitä, nacholastut puolestaan tosi voimakkaasti maustettuja (eli holautettu valmista maustesuolaseosta epätasaisesti), nachoannoksissa dippejä ja kastikkeita ihan liian vähän.
Jos Suomen TB:ssa haluaa annoksestaan maistuvan, asiakkaan pitää aina maksaa extraa lisätäytteistä. Siihen kai se heidän businesmallinsa perustuu.
En ole muuten koskaan käynyt. Pitääpä käydä testaamassa, ja tulen sitten kertomaan mielipiteeni.
Mitä annosta/ruokaa suosittelisitte?
Vierailija kirjoitti:
En ole muuten koskaan käynyt. Pitääpä käydä testaamassa, ja tulen sitten kertomaan mielipiteeni.
Mitä annosta/ruokaa suosittelisitte?
Suosittelen menemään jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huono Taco Bell on oikein jenkeissä kun NHL-starat kehu Tampereella Taco Bell on Suomessa parempi kuin jenkeissä?
NHL-starat ei varmaan ole mitään kovimpia kulinaristeja. Pääasia että saa tankin täyteen, oikeita ruokia, että jaksaa lätkiä kiekkoa.
Kävin kerran ja tilasin 2 tacoa. Toinen oli ihan hyvä, mutta toisesta puuttui kaikki täytteet. En jaksanut mennä valittamaan, joten omapa oli häpeäni. Ranskalaiset oli hyvät, mausteiset.
Espanjassa söin ja tykkäsin, Suomessa pelkkä pettymys. Hassua että kaikilla samansuuntainen kokemus.
Söin Ison Omenan Taco Bellissä. Jos se on vaan just se joka tekee mautonta???
Mä syön aina quesadillat grillikanslla ja nachot upgradeilla, tykkään!
Käyn Ompussa, Suomenojalla tai keskustassa. Tosi tasalaatuista on, aina on ollut hyvä setti.
Olin utelias ja katselin annoskuvia niiden sivuilla ja näkeehän sieltä jo suoraan, ettei ole kovin hääppöiset eväät tarjolla. Itse saa parempaa vaikka ihan valmiilla seteillä.
Suomen Taco bellin listalla on mm. tuotteita, joita ei ole alhaisen menekin takia myyty enää vuosiin jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kalliit hinnat pikaruoaksi. käyn yleensä vain tarjouksia syömässä. viimeksi kun kupongin vein, se olikin joku sovelluksen kautta tilattava eikä minulla sellaisia ole. pitäkööt poissa sitten kolmekymppiset asiakkaat jos sovelluksia vain janoavat.
Missä todellisuudessa kolmekympiset ei osaa käyttää kännykkäsovelluksia?
Siinä, missä yritämme päästä irti kännykkäriippuvuudesta.
Eri kolmikymppinen
mikä mua ärsyttää on se, että esim. Taco bell crunchwrap näyttää usein sellaiselta "vajaasti täytetyltä" jos siihen ei tilaa jotain extratäytteitä. Olisi ihan ok, jos olisi huomattavasti halvempi paikka. Joitakin koponkitarjouksia olen käyttänyt, mutta nekin ovat jääneet väliin. Ovat olleet melko huonoja.