Olen puolalainen nainen ja kateellinen suomalaisille naisille. Haluaisitko kysyä jotakin
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska suomalaiset naiset ovat niin paljon kauniimpia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska suomalaiset naiset ovat niin paljon kauniimpia.
Ap
Älä huoli, minä en varmasti ole.
Ruma suomalainen nainen
Kuinka kauan olet asunut Suomessa ja miksi?
Oikeasti olet aivokääpiö suomalainen mies.
heitäppä pituus ja paino mielellään puolaksi niin arvioin oletko sitä mitä väität
Miltä tuntuu olla pitkä, hoikka, kaunis ja isorintainen?
Ei tarvi kadehtia ulkonäköä vaan sitä, että suomalaiset naiset on rehellisiä eikä petä. Ei ystävänäkään. Puolan naisilla on tarve ottaa, omistaa. Se mihin sormi koskee, se on teidän vaikka ei ole oikeasti.
Nyt en puhu kaikista .MInun paras tuttavanainen , ahaa, 2 hyvää tuttavaa ovat puolalaisia .Kauniita ja hyväsydämisiä.
Olenkin lähdössä Puolaan kesäkuun alussa. Viikoksi. Alizjan kanssa.
Lähden hoiteleen hampaita ja autoilemme Puolassa eri paikossa. Ihanaa.Ihana ruoka .... ja jäätelö....
Eikös ne Puolan naiset ole ihan hiton hyvännäköisiä kaikki? Siis ainakin alle 50-vuotiaat.
Joopa joo. Puolalaisen naisen kannattaa olla suomalaiselle naiselle kateellinen aborttioikeudesta, joka on tärkeä ihmisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan naisellinen ja omanarvontuntoinen nainen kirjoita tuollaista. Ja puolalaisilla ja muillakin entisem itäblokin maiden naisilla on tietääkseni yleensä hyvä itsetunto ainakin teini-iän jälkeen. Suomalaisen kyhäilemä aloitus on siis kyseessä.
No ei ole. Vaan korostettu itsetunto, jonka pohjalla on alemmuudentunto. En tarkoita alemmuuden tunnetta suomalaisiin nähden, vaan ihan omassa yhteiskunnassa.
Tiedän tunteen :( me ulkomaalaiset naiset olemme näkymättömiä, kuin seinäruusut.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne Puolan naiset ole ihan hiton hyvännäköisiä kaikki? Siis ainakin alle 50-vuotiaat.
ON. Tosi moni ihan valokuvamalliksi kelpaavia .
Minusta kaikki itäblokin naiset ovat komeita, kauniita, naisellisia ja osa heistä on omalla tavallaan mystisiä. Siis ei kauniita mutta heissä on jotain alaperäisiä .Mietin juurin nyt venäläistä ,itse asiassa kasakkanaista ,pitkä rotunainen .Voimakasluonteinen . Hän on äiti puolisuomalaiselle tytölle ,tyttö kohta 30 . Ylpeä että hän ymmärsi valita suomalaisen miehen isäksi!
Heidän kiinnostus taiteeseen ja antiikkiin on eri kuin esim suomalaisten ja ruotsalaisten.
Löytyy sieltä aika monta jolla ei ole kiinnostusta antiikkiin ja taiteeseen. Miten ihmeessä jossain maassa kaikki voisi olla samanlaisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan naisellinen ja omanarvontuntoinen nainen kirjoita tuollaista. Ja puolalaisilla ja muillakin entisem itäblokin maiden naisilla on tietääkseni yleensä hyvä itsetunto ainakin teini-iän jälkeen. Suomalaisen kyhäilemä aloitus on siis kyseessä.
Ei aloittaja sanonut olevansa naisellinen tai omanarvontuntoinen.
Puolalaisilla tai muilla itänaisilla EI ole hyvä itsetunto.
Miksi?