Tinder kokemus.
Tapasin Tinderin kautta miehen. Todella mukava. Ujo, rauhallinen, kiltti, huumorintajuinen. It-alalla tiiminvetäjänä.
Tapailimme kymmenkunta kertaa. Yleensä ulkoillen kävelylenkillä, muutaman kerran kahvilla ja kerran lounaalla.
Hän ei pyytänyt kertaakaan kotiinsa käymään, on kuulemma niin "vaiheessa" ja sisustamatta/sekaista yms. ettei viitsinyt sinne pyytää kylään..
Pyysin sitten muutaman kerran meille käymään. Ikinä ei sopinut. Viimeinen tapaaminen oli 4vkoa sitten ja tuolloin hän itse mm. sanoi että "pyydä teille käymään". Niin sitten pyysinkin. Hän vastasi n. 4h päästä että menossa kaverilleen autoa laittamaan. Ei häneltä vastaehdotusta kävisikö joku toinen päivä/ilta.
Emme siis harrastaneet seksiä missään vaiheessa (itse olisin kyllä ollut valmis), halailua ja pussailua oli joka tapaamisella.
Nyt ei reilu 2 viikkoon ole kuulunut mitään. Viimeinen WhatsApp viesti on minulta hänelle jossa mm. kysyn että nähdäänkö joku päivä.
Mitähän tästä pitäisi ajatella? Juu, häntä ei tod.näk. kiinnosta enää tavata mutta eikö sen voisi sanoa face to face tai ilmoittaa edes WhatsApp viestillä?!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Hmmn... mikropenis.
Paljon mahdollista. Mies oli vain 168cm pitkä..
Vai mitä ne sanoo että miehen pituus korreloi usein peniksen pituuden kanssa?!
En tiedä kun ei sinne asti ikinä päästy. :DAp
Korreloiko muka? Itse olen lyhyillä törmännyt vain enemmän tai vähemmän isoihin peniksiin ja kaikki pienehköt penikset on olleet pitkillä miehillä. Tosin suurin penis, sellanen hemmetinmoinen halko, oli 180 senttisellä miehellä, mutta noin yleisesti oman kokemuksen (joka tosin kattaa vain joitain kymmeniä miehiä eikä toki muutenkaan satunnainen otanta) perusteella sanoisin että lyhyempi mies on todennäköisemmin isomunainen.
17v suhteesta eronnut jo 5v sitten. Edelleen ihan noviisi deittipalvelujen kanssa. Miehenä tinder oli täysin turha, eipä löytynyt kiinnostavia joita olisi tykännyt. No toisissa palveluissa naisista tykkäillään mutta koska edelleen olen noviisi en varmasti kirjoita oikeita asioita että naiset jaksaisivat edes ihmetellä millainen mies profiilin takaata löytyy..
Mutta joka tapauksessa stemppiä, ap:lle. Kyllä sieltä varmasti joku joskus löytyy jonka kanssa homma oikeasti lähtee luistamaan. Ei kannata olla hevosen selässä ja jos homma ei toimi jonkun kanssa syystä tai toisesta, ei muuta kuin katsomaan löytyisikö se oikea itsellesi seuraavasta profiilista..