Mitä ratkiriemukasta aiot tehdä vappuna?
Itse ajattelin puhaltaa ilmapallon, koristella keittiön pöydän serpentiinillä ja katsoa telkkarista mitä sieltä tulee.
Kommentit (400)
Luvassa ensimmäinen opiskelijavappu ja sekin yksin kotona, kun ei muihin opiskelijoihin ole voinut etäopetuksen takia tutustua.
Aion ripustaa Carneval-keksit kaulaan kuten ministeri Saarikko.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007946735.html
Aivan hillittömän hauskaa!
Vappuna tehdään aina puutarhahommia; haravoidaan, siivotaan vanhat pois perannapenkeistä, lannoitetaan ja suunnitellaan uutta. Vakiovappu tämäkin.
Snorttaan kokkelia, latinohuoran persposkelta, odotellessani saunan lämpiämistä.
Lähden keräämään talven aikana mädänneitä männynsuomuorakkaita.
Valituksen juhlivista naapureista
Vietetään hymyssäsuin kotisohvalla etävappu maski naamalla ja tarjottavat koristeena edessä. Katotaan verkosta kun joku puhaltelee ilmapalloja :)
Ylitöitä olisi tarjolla.
Vaihtoehtoisesti katson sarjoja / elokuvia koko päivän.
Mä lähden maalle mummoa moikkaamaan.❤
Mummo tekee maailman parasta simaa ja munkkeja!
Pääsee saunomaan pihasaunassa ja saunomisen jälkeen perinteisesti kiuasmakkaraa ja mummon tekemää perunasalaattia 👌 Ja se pannukahvi on vaan niin best!
Toivottavasti mun auto vaan kestää perille asti 😅
Jos olisin kaupungilla niin skumppaa menis kuitenkin pullotolkulla ja seuraava päivä kipeänä. 🤪
Herkuttelen ja laitan terassin kesäkuosiin.
Olen töissä. Kotona en koristele mitään. Inhoan krääsää.
En mitään riemukasta. Lapset on toivoneet vaikka mitä yksisarvis-ilmapalloa, serpentiinisotkua, kaveria yökylään, karkkiövereitä ja toukkis-limpparia. Varmaan siis järjestän lasten vapun, vaikka ei jaksais...ainakin neljään menee töissä aattona, mitään ei oo ehtinyt hankkia etukäteen kun joka ilta ollut ruuanlaitot ja lasten treenikuskailut ja mies reissuhommissa. Siivotakin pitäis.
Vappufiilis nolla. On minut kutsuttu kaverin luo/kaupungille kyllä, mut räntää sataa, pirun kylmä, väsyttää, kaipaan puolisoa viikon erossaolon jälkeen. Ehkä sanon etten pääse/jaksa/halua. Ehkä lasten ilo piristää. Ja ne saa sit imuroida sunnuntaina ne serpentiini-silput.
Vierailija kirjoitti:
Koronahysteerikot pois ketjusta!
Miten olisi myös koronahysteerikkohysteerikot?
Vierailija kirjoitti:
Vappu on tylsä juhla. En vietä mitenkään. Johan olisi naurettavaa jos yksinäni puhaltelisin jotain serpentiiniä ja ilmapalloja.
Samanlainen päivä kuin kaikki muutkin, aurinko nousee ja laskee, siinä välillä sitten puuhaillaan jotain ja syödään välillä. Omani taitaa mennä siivotessa, pihatöissä ja leipoessa ja kokatessa. Vois kait sen huonomminkin viettää. Yksin kun asustelee ei tule koristeltua eikä ihmeesti mässättyäkään.
Syömme tippaleipiä, munkkeja, simaa, nakkeja, perunasalaattia ja koristelemme olohuoneen ja keittiön ilmapalloilla ja serpentiinillä. 🥳 Illalla puhallamme vappupilliin vappuhattu päässä.
Halkoja