Mikä vika on aikuisessa jonka ruokavalio on jäänyt lapsen tasolle, tyyliin muroja ja nakkeja ja limsaa?
Vedetään muroja päivälliseksi, välillä napsitaan kylmiä nakkeja jääkaapista ja hörpitään limsaa päälle. Onko näillä ihmisillä ollut joku ruokanat siäiti, jonka mielestä nakit on saa""ta seuraava vai mitä ihmettä?
Kommentit (28)
Pistänpä nakit uuniin. Kiva että olen vissiin nuorekas, olisinko jopa 35-vuotiaasta käyvä. Vetäisen vielä tuon farmariasun päälle.
Tapailin kerran miestä joka ei syönyt mitään muuta kuin karkkia ja weetabixejä. Pehmensi mössöksi maidossa ja kaatoi päälle puoli pussia sokeria. Se oli miehen aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ellei sitten syönyt irtokarkkeja. Tuon vuoksi miehen hampaat oli varmaan ihan mustat ja henki haisi, ei paljon pussailtu!
Tuota pitäisi kysyä jokaiselta britiltä.
Sellainen vika, että hänellä on oma maku ja oma tahto, joita AP:n kaltaiset kyylät eivät ole onnistuneet nujertamaan. Kyllähän se vihaksi pistää.
Kun mun ja miehen suhde oli ihan alussa, mies järkyttyi kun näki mun syövän muroja sormin suoraan paketista :D En mä vaan jaksanut tehdä ruokaa. Enkä jaksa vieläkään, mies on se meidän kokki ja kun mies ei ole himassa syön kuivia muroja ja kylmiä mikropitsoja tietsikan tai telkan ääressä. Lapsia meillä ei ole niin asialla ei mun mielestä ole kauheasti väliä. Niin ja mä olen 31, en mikään teini enää.
Teen ruokaa vain lapsilleni, itse syön paahtoleipää ja juon kahvia. Minulla ei ole syömishäiriötä, en vaan ole niitä "om nom nom ruokaa"-ihmisiä vaan minulla on tuskin lainkaan nälän tunnetta ja ruoka on vain polttoaine. Söin jo lapsena niin huonosti että äiti vei minua lääkäriin. En syönyt koulussakaan mitään kun ei ollut nälkä.
Vatsani ei tiedä, syönkö porkkanan raastettuna vai kokonaisena, keitettynä vai höyrytettynä. Sama nakkien kanssa, suoraa jääkaapista ei ole sen kamalampaa kuin höyrytettynä.
Olen vähän yli 44v enkä koskaan syö tekemääni ruokaa. Teinit saavat lihapullia, lasagnea, lohta, pannukakkuja ja kikhernepastaa, mutta odotan jo aikaa, jolloin minun ei tarvitse moisia tehdä, koska oma ruokavalio on suunnilleen banaani+limsaa.
Just tein tänään tapastyyppisen ruuan eli vähän kaikenlaista kaapista löytynyttä alkuruokatyylistä: valkosipulietanoita, valkoista parsaa, paistettua munakoisoa ras el hanoutin kera, dolmadeseja, tomaattista papua, lihapullia ja salaattia. Oli niin hyvää, että tuli syötyä vähän liikaakin. Kelpasi myös muulle perheelle (mies ja kaksi täysi-ikäistä lasta).
Ei ne nakit sulje pois mitenkään sitä, että muunlainenkin ruoka voi maistua. Tai toisin päin. Minä ainakin syön, mitä mieli tekee, enkä mieti, mitä joku id.ri av-mamma pitää minun ikääni sopivana.
T.ruuanlaittoa harrastava viisikymppinen (6)