Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Kanadaan matkustaa?

Vierailija
19.10.2025 |

Ensi kesänä pääsisi suoralla lennolla Torontoon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt samaa. Jenkkeihin ei enää viitsi.

Vierailija
2/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne kannattaa matkustaa? Vastaus on: Kanada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan, mutta jos ei ole ennen käynyt, niin voi siellä nyt kerran käydä.

Itse kiersin siellä joskus 2 viikoa paikkoja, ihan hienoa, mutta ei ole tarvis koskaan toista kertaa käydä.

Vierailija
4/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WEF eliitin asettamat johtajat Trudeau ja Carney ovat tuhonneet Kanadan aivan täysin, kannattaa vältellä...

Vierailija
5/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän tylsältä paikalta? Tai ne vuoret voi olla ihan hienoja, mutta vaikuttaa muuten vähän Pohjoismaalta/Ranskalta, jossa kaikki on vain amerikkalaisen suurta.

Vierailija
6/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montreal ainakin on kiva kaupunki. Länteen aion vielä joskus myös.

Vierailija
7/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa Kanada ja toivon sinne joskus pääseväni. Olisi kiva käydä Thunder Bayssa selvittämässä missä isoisoäidin hauta on. Emme koskaan tavanneet koska muutti sinne ennen sotaa ja kävi viimeisen kerran Suomessa 60-luvulla mun äidin ollessa lapsi.

Vierailija
8/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne sitte kannattaa jos kerran pääsee. Mitä tuohon muuta voi sanoa

Vierailija
9/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu sitten todella perinpohjaiseen, pari tuntia kestävään maahantulotarkastukseen, jossa sinua saatetaan kohdella todella törkeästi.

Vierailija
10/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen läntistä Kanadaa nimenomaan luontokohteiden vuoksi (esim Vancouver Island , siellä voi nähdä vaikkapa vapaudessa eläviä miekkavalaita) ja Kalliovuoria. Sitten taas idässä on Montreal missä on ihana ruokakulttuuri. 

Ehdottomasti kannattaa mennä siis. Kanadalaiset on rentoja ja ystävällisiä. 

Torontossa voi olla puoli päivää, sitä en suosittele millään tavalla kenellekään.

Vierailija
11/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Mulla ei kannattanut. Päin vastoin kului rahaa joku kolme tonnia lennot mukaan lukien. 

Vierailija
12/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudu sitten todella perinpohjaiseen, pari tuntia kestävään maahantulotarkastukseen, jossa sinua saatetaan kohdella todella törkeästi.

Nyt taidat sekoittaa USAn ja Kanadan. Olen käynyt Kanadassa en nyt jaksa muistaa kuin monta kertaa, ja maahantulotarkastus on kestänyt pisimmillään n. 5min, jonka lopuksi ystävällinen virkailija on toivottanut hyvää lomaa & neuvonut, mistä jatkolento lähtee. Ja ap:n kysymykseen vastaus, että kyllä kannattaa. Huikean kaunis ja mielenkiintoinen maa, nähtävää riittää ja ihmiset todella mukavia. Jääkiekon ansiosta myös tykkäävät suomalaisista 😄

Vierailija
13/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WEF eliitin asettamat johtajat Trudeau ja Carney ovat tuhonneet Kanadan aivan täysin, kannattaa vältellä...

Jos haluan välttää Jenkkejä niin luuletko että mua wef häiritsee?

Vierailija
14/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada kiinnostaa isosti. Muutamat kanadalaiset joita tunnen on tosi rentoa porukkaa.

Vierailija
15/15 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanada kiinnostaa isosti. Muutamat kanadalaiset joita tunnen on tosi rentoa porukkaa.

Kannabis on siellä laillista niin helppo olla rento. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi