Mikä vika on aikuisessa jonka ruokavalio on jäänyt lapsen tasolle, tyyliin muroja ja nakkeja ja limsaa?
Vedetään muroja päivälliseksi, välillä napsitaan kylmiä nakkeja jääkaapista ja hörpitään limsaa päälle. Onko näillä ihmisillä ollut joku ruokanat siäiti, jonka mielestä nakit on saa""ta seuraava vai mitä ihmettä?
Kommentit (28)
Masennus, elämänhallinta hukassa. Ovat yleensä myös ketjupolttajia.
Minä kasvoin tavallisella kotiruualla ja äiti myös leipoi paljon. Kun muutin omaan asuntooni, söin kylmiä broileripyöryköitä ja suklaamuroja "koska mää voin". Tosin muutamassa vuodessa tuollaisesta ruokavaliosta katosi hohto.
mikä vika minun vanhemmissa oli kun minulle ei lapsena syötetty muroja, nakkeja ja limsaa?
Buahahaha. Ap, kylmät nakit ovat hyviä, varsinkin chorizomaustetut!
Ja joskus limsaakin tekee mieli. Muroista en kauheasti piittaa, mutta niitäkin on kyllä moneen junaan, typerää tulkita kaikki epäterveelliseksi.
En nyt ihan tajua, miksi joidenkin ruokien syöminen olisi paheksuttavaa aikuisena. Kokonaisuus ratkaisee ruokavalion terveellisyyden, ei satunnainen nakkipaketti tai colahörppy.
T. ruuanlaittoa harrastava viisikymppinen
Minä saatan välillä syödä muroja lounaaksi ja usein syön pelkkää voileipää. Syy on inho kokkaamista kohtaan. Välillä teen hampaat irvessä jotain kunnon ruokaa ettei ruokavalio mene kovin epäterveeksi.
Yleensä lapset, varsinkin miehet toistaa lapsuuden ruokatottumuksia. Jos on jo lapsesta otettu mukaan kotitöihin, ruoanlaittoon ym osaa sitten aikuisenakin. Vinkki: ei ole rahasta kiinni, miten lapsiaan kasvattaa. Moni lapsi pursuaa energiaa ja voi toimia apukokkina jo pienestä.
En ymmärrä, mitä eroa on sillä syönkö aikuisena aamuisin kauramuroja vai kaurapuuroa, kun noille muroille monet niin naureskelee. Pitääkö asian mennä niin, että kun aikuistuu niin asioiden pitää tylsistyä ja syömistenkin samalla tavalla mennä mauttomaksi p*skaksi?
En tiiä mutta juuri ostin nakkeja pitkästä aikaa ja ai että kun on hyviä
Ai. Miten kaikki liittyy natseihin ja nakit natseihin ??? Miten muuten saksaksi sanotaan Ich liebe dich ....
Taas tällainen ketju. Mitä aikuisten sitten pitäisi syödä?
Nakkejahan on aikuiset syöneet vaikka miten kauan. Oli ihan perusruokaa meillä kotona, kun olin lapsi.
Ja muuten nykyään limsaa juovat kaiken ikäiset. Samoin muroja syö kaiken ikäiset, ja aikuisempaan makuun löytyy erilaisia lesemuroja tms, joista lapset eivät edes tykkää.
Miten vanha mahdat olla, jos tämä on sinusta uusi ilmiö?
Mun mies saattaa syödä monta päivää noin, mutta sitten taas kokata viikonloppua lasagnea omatekoisesta pastasta lähtien. Ei kai siinä mitään vikaa jos aina ei vaan viitsi laittaa ruokaa, mutta tykkää nakeista.
Vanhana menee elimistö sekaisin jos tuolleen syö, eli kyllä se siinä kolmenkympin jälkeen alkaa normalisoitua väkisin.
Miten lapsen tasolle, kun ei noita lapsille pidä antaa?
No voisiko hän varovasti kokeilla mitkä muut ruoka-aineet miellyttäisi, antaa arvosanan ja mikä ei miellytä. Voisi tulla vähän lisää sitä mikä käy. Paitsi jos allerginen.
Pitäiskö syödä jotain viinikukkoa tai etanoita että kelpais sulle?
Nakit on hyviä. Murojakin syön nälkääni joskus. Etanoita en syö enkä viinikukkoa.
Veikkaan, että kyseessä on vain miespuoleinen henkilö, joka on kasvatettu Mieheksi isolla ämmällä.
On taas niin vajaaälyistä juttua palstalla, että tauko olisi ihan paikallaan.
kyllä se vika elimistössä pian ilmenee.