Millon uskallan mennä varhaisultraan?
Otsikossa kysymys
Kierto kellontarkka 28 päivää, ovulaatio hyvin keskellä kiertoa. Ensimmäinen haamu testiin rv 3+1, joten hedelmöittyminen ei ole voinut tapahtua kovinkaan myöhässä. 6+ jotain uskaltaako?
Kommentit (8)
Rv 12 oon itse käynyt, varhaisultra on hyvin epävarma kun viikkoja on vähän.
Itse ole käynyt aikasintaan rv 6+3 ja silloin näkyi kaksi alkiota ja sykkeet. Seuraava olikin sitten rv 12
Itse kävin aika varhaisilla viikoilla, olisikohan ollut 7-8. Minulla oli kipuja ja halusin tietää tilanteen. Lääkärin sanat ”syke näkyy kohtuontelossa” olivat ehkä parhaat koskaan kuulemani sanat.
Mitä uskaltamista siinä on? Varaa aika ja mene.
Öö, niin? Mikset vaan mene? Itse kävin ekan joskus vko 5-6, ja 2 sykettähän siellä näkyi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Rv 12 oon itse käynyt, varhaisultra on hyvin epävarma kun viikkoja on vähän.
Tuo ei vaan ole varhaisultra vaan ihan normaali 1. ultra. Vkolla 7 näkyy varmasti jo sydän sykkimässä.
En viitsi avata taustaa tunnistamisen vuoksi sen enempää, mutta en kestä yhtään epävarmoja huonoja uutisia (eli siis esim että ei näkyisi mitään, ja uusi ultra viikon-kahden päästä)
Mutta myöskin jokainen päivä tässä epävarmuudessa on tuskaa. Siksi siis haussa mahdollisimman aikainen, jolloin pitäisi nähdä että kaikki on hyvin.
Mihin tarvitset siis uskallusta? Epäiletkö kohdunulkoista raskautta vai mikä kiire ultraan?