Mitä tykkäät tehdä Tallinnassa?
"en mitään" vastauksia ei kiitos. Jos et pidä paikasta, niin älä pliis vastaa.
Tallinna on paljon muutakin, kuin vain viinanhakupaikka. Itse pidän paikasta kovin ja joka kerralla yritän kokea jotain uutta. Olisi kiva saada lisää vinkkejä :)
Itse tykkään käydä mm. uimassa elamus spassa, shoppailemassa ülemistessä, T1 katolla sky wheel on kiva kuin myös Tele torn, jos korkeat paikat ei pelota.
Hotelleista Hilton ja Nordic hotel Forum on lemppareita
Kommentit (233)
Paljon hotelli suosituksia ja lempi ravintoloita luku taidottomille suomi pojille ja muille Suomalaisille.
Miten muuten Tallinnan kymmenet meripihkakoru kaupat ei mee konkkaan? Sika kalliit hinnat ja vähän asiakkaita aina. Miten ne kaikki pysyy toiminnassa kilpailusta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sellaista blogia ja fb-ryhmää kuin Sooloiluja - mahtavia vinkkejä Tallinnaan, myös päiväretkiä Tallinnasta.
On jo seurannassa :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä miehelle ole muuta tekemistä kuin mennä saunomaan.
Älä naurata
Toinen vaihtoehto on toki kävellä sen huolittelemattoman 30kg ylipainoisen pirttihirmun perässä lankakaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon hotelli suosituksia ja lempi ravintoloita luku taidottomille suomi pojille ja muille Suomalaisille.
Oliko muuta pointtia, kuin yhdyssanavirheet?
Vierailija kirjoitti:
Käydä huorissa
Olet varmaan tietoinen, että HIV-tartuntojen määrä Virossa on Euroopan huippuluokkaa? Itse en uskaltaisi petipuuhiin ihan tuntemattoman kanssa.
Patarein vankilaan ei vissiin enää pääse?
Voisiko Saltin alapeukuttaja kertoa mikä vikana? Itse kuullut pelkkää hyvää
TyHmä kirjoitti:
Vegan restaurant V:ssä ruoka oli niin hyvää, että teki mieli itkeä ilosta. Ja jalkahoidossa kävin siinä S-marketin lähellä, ei maksanut paljon, ja tyttö ei todellakaan häirinnyt höpötyksellään: ei puhunut mitään!
Ikäväni Tallinnaan ei irti päästä otteestaan...
Missä Tallinnassa on S-market?
Vierailija kirjoitti:
Ooppera oli mielestäni kaunis hieman rähjääntyneellä tavalla. Leib on hyvä ravintola, jossa yleensä kävin illastamassa.
Leib on ymmärtääkseni loppunut tai loppumassa, siihen tulee kai samojen omistajien joku muu ravintola.
Vierailija kirjoitti:
TyHmä kirjoitti:
Vegan restaurant V:ssä ruoka oli niin hyvää, että teki mieli itkeä ilosta. Ja jalkahoidossa kävin siinä S-marketin lähellä, ei maksanut paljon, ja tyttö ei todellakaan häirinnyt höpötyksellään: ei puhunut mitään!
Missä Tallinnassa on S-market?
Ehkä hän tarkoittaa sitä keskustan Prismaa, Aia-kadulla?
Varmaan jo annettu tämä vastaus, eli p a n n a, mutta sitä voi tehdä kotonakin, elikkäs en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jo annettu tämä vastaus, eli p a n n a, mutta sitä voi tehdä kotonakin, elikkäs en mitään.
Kiitos kommentistasi
Tallinnan vanhakaupunki on kuin olisi jossain 1400-luvulla. Tällaiselle aikalarppaajalle ihana kohde. Onneksin löysin Tallinnan, 💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooppera oli mielestäni kaunis hieman rähjääntyneellä tavalla. Leib on hyvä ravintola, jossa yleensä kävin illastamassa.
Leib on ymmärtääkseni loppunut tai loppumassa, siihen tulee kai samojen omistajien joku muu ravintola.
Aika moni ravintola on joutunut lopettamaan viime vuonna. Tallinnassa tosin muutenkin ravintoloiden elinikä on lyhyt.
Kieli on mahtava ja haluisin itse oppia sitä lisää
Vierailija kirjoitti:
Patarein vankilaan ei vissiin enää pääse?
Käsittääkseni museo-osuus kyllä säilytetään, mutta onko nyt rakennustöiden aikaan auki, sitä en tiedä.