Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat raittiit: onko puolisosi juonut alkoholia tänään ja/tai eilen?

Vierailija
24.04.2021 |

Haluaisitko, ettei puolisosikaan joisi?

Parisuhteessa olevat raittiit: onko puolisosi juonut alkoholia tänään ja/tai eilen?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi raittiutta, puoliso on sellainen ihan omasta halustaan.

Vierailija
2/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä gallupissa kysytään? Ja onko väliä, mistä syystä itse on raitis (periaate, alkoholismi, muu sairaus, uskonto, muita syitä vielä)?

Kyllä, puolisoni on juonut. Minä olen alkoholisti, ei hän.

Ei, en vaadi raittiutta toiselta. Koska juominen on hallinnassa eikä hänelle mikään juttu edes (alkoholi oli "juttu" ja iso ongelma silloin kun minä join), saa hän nauttia alkoholijuomia, jos niin haluaa. En vaadi raittiutta, eikä terveyskään kärsine tuosta muutamasta oluesta silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juonut tänään eikä eilen, perjantaina otti saunan jälkeen yhden oluen.

En vaadi raittiutta, osaa pitää juomisensa siinä mallissa että ei vedä perseitä ja överisksi.

Vierailija
4/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi eilen yhden oluen saunan jälkeen, saattaa juoda viikolla yhden jos tehnyt tiukan lenkin/työurakan pihalla. Ei haittaa minua, miksi pitäisi?

Vierailija
5/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaan kysymykseen vastataan kyllä tai ei, Parisuhteessa olevat raittiit: onko puolisosi juonut alkoholia tänään ja/tai eilen? vai Haluaisitko, ettei puolisosikaan joisi?

Vierailija
6/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joi eilen yhden oluen saunan jälkeen, saattaa juoda viikolla yhden jos tehnyt tiukan lenkin/työurakan pihalla. Ei haittaa minua, miksi pitäisi?

Alkoholin käyttö palkitsemismekanismina on vahva viittaus alkoholismiin. Veriarvot kannattaa tarkastuttaa välittömästi ja täyttää audit-kysely.

Vierailija
7/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi eilen kaljan saunassa, kuten joka lauantai. Minun puolestani saa juoda milloin huvittaa, kunhan ei humallu kotona ja hoitaa hommansa.

Vierailija
8/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun juominen on hyvin vähäistä. Voin olla monta vuottakin, että en ota yhtään. Kyllä haluan, että puolisolla on samanlainen suhde alkoholiin. Voimme mieluummin helliä toisiamme ja liikkua yhdessä 🤗

Vierailija
9/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti eilen jurrit, kun olin töissä.

Mukava, kun on ollut hauskaa.

Mikä mä olen siltä sitä iloa viemään?

N36

Vierailija
10/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin käyttö palkitsemismekanismina on vahva viittaus alkoholismiin. Veriarvot kannattaa tarkastuttaa välittömästi ja täyttää audit-kysely.

Voi luoja taas. Juo yhden bissen hikoiltuaan pihalla tuntitolkulla niin se on "vahva viittaus alkoholismiin". Mä en kestä.

Vierailija
11/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä ny halutaan? Erikoinen kysymysten asettelu.

Mieheni, kuten minäkin, ei juonut eilen alkoholia, vaan joi eilen yhden oluen, 2 lasia punaviiniä ja pari lasia kuohuviiniä. Nämä 10h aikavälillä.

Vierailija
12/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun juominen on hyvin vähäistä. Voin olla monta vuottakin, että en ota yhtään. Kyllä haluan, että puolisolla on samanlainen suhde alkoholiin. Voimme mieluummin helliä toisiamme ja liikkua yhdessä 🤗

Monta vuotta kuivilla oloa ei suojaa alkoholismin vaaroilta. Monelle viikkojen ryyppyputki on yhden sihahduksen päässä. En paukuttelisi ylpistyneenä henkseleitä. MINÄ en ole juonut KOSKAAN TIPPAAKAAN ALKOHOLIA.

Vierailija
13/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitistunut alkkis. Miehellä ei oo koskaan ollut mitään alkoholiongelmaa. Hän juo tosi harvoin alkoholia. Mulle on se ja sama, mitä hän juo ja milloin. Itse asiassa on ihan piristävää nähdä hänet joskus pikku hiprakassa.

Mies ei oo juonut eilen eikä tänään a-holia.

Vierailija
14/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta kyllä mies välillä ottaa saunakaljan tai muutaman. Itselle ei enää maistu vaikka kyllä mä joskus kaipaan sellaista rentoa ja hyväntuulista illanviettoa johon kuuluisi alkoholi ja pieni hiprakka, mutta samalla harmikseni tiedän ettei minusta ole sellaiseen. Ei ole koskaan ollutkaan vaan se on aina ollut mallia "prseet olalle" ja sitten olenkin täysi ääliö :-(

Vierailija
15/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me molemmat emme pahemmin juo, niin en voi vastata kysymykseesi.

Se mitä juodaan on pari kertaa vuodessa muutama siideri tms....

Emme ole myöskään samanlaisia MINÄ-ihmisiä kuten kommentoija nro 12.

Säälittävää sellainen 🤷

Vierailija
16/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska me molemmat emme pahemmin juo....Se mitä juodaan on pari kertaa vuodessa muutama siideri tms....

Alkoholismia.

Vierailija
17/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11vuotta katsoin se dokaaminen perjantai lauantai ja krapulan hoito sununtai.kun työviikko alkoi.Kesä lomat oli 1- 2 viikoa sama aika. Senkin ajan  vetki käniin koko ajan.Joutsan Mökillä ei häirinyt kun eli aitassa puloinen ja souti lisää kylä kaupasta kaljaa hakee!Raha meni sillä  viinan tyhjiin lupauksiin minulle ja 2lapselle.11 vuotta pidin kulissia yllä.Vain Siskoni tiesi osan.Koska hänen puoliso autollan haki meidät turvaan Laajasaloon usein!Näytin  jätkälle  ovea.Elämäni paras teko!Hän on jo mullan alla ollut kuukausia,nukukoon rauhassa iki- untaan. Meillä jokaisella on tämä elämä ainut,kenenkään ei tarvitse katsoa virtahepoa olohuoneessa.Ellei poikani olisi silloin joskus olisi sanonut: Äiti etkö näe tuo jätkä käytää sinua hyväkseen,laita menee: Havahduin todelisuuteen.Piti lapsen herätää ruususen unesta oma äitinsä!Toinen lapsi kantaa asiasta kaunaa minulle,vaikka on jo aikuinen!   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi