Mies ärisee humalaansa saunan pukuhuoneessa
Ilmeisesti vihoissaan kun saunassa haisee kuselta koska kusi siellä kielloista huolimatta :D
Voi toista mikä yksinkertaisuus
Kommentit (25)
Miehet tosiaan osaa yllättää, kun on saaneet naisen loukutettua av(i)oliittoon.
Karvat nousee pystyyn kun muistan miten isäni aina kännissä örisi ja oli pahalla päällä jos oli laskuhumala. Lauantait oli helvettiä minun lapsuudessa.
Rakas ihminen.Lähde pois .hae toinen tai ole yksin. Ei se siitä parane.
Vierailija kirjoitti:
On sullakin "mies".
Ei syytellä kärsivää ihmistä.
Pitäisikö soittaa Reinikainen paikalle? Jos on niin maan perusteellisesti päissään.
Mitä olet niin vittumainen ettei sinua selvänä kestä?
Niin en tosiaan tiedä onko kukaan kertonut sinulle aiemmin että elämän ei tarvitse olla tollasta. Esimerkiksi mulla täällä ei kukaan kuse nurkkiin ja örise ja mukavaa on.
Mun mielestä kodin turvassa kännääminen on nostalgista, jos ei ole rähinäviinaa vaan kivaa perusnollaamista. Huomenna sitten krapulapizzaa kunhan on heräilty sohvalta ja kellarista ja maanantaina on taas kaikki kunnossa ja silmät kirkkaina.
Vierailija kirjoitti:
Niin en tosiaan tiedä onko kukaan kertonut sinulle aiemmin että elämän ei tarvitse olla tollasta. Esimerkiksi mulla täällä ei kukaan kuse nurkkiin ja örise ja mukavaa on.
Eikö edes kissa? ;)
Mies on varmaan itse pissinyt saunaan. JSSAP.
Hassua ajatella että arkipäivinä nämäkin perheet voivat näyttää oikein kadehdittavilta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tosiaan osaa yllättää, kun on saaneet naisen loukutettua av(i)oliittoon.
Eiköhän nämä merkit ole olleet koko ajan nähtävillä. Jotkut eivät vain halua nähdä niitä.
Tokenee, kun viet sille kaljaa lisää.
Laitahan pönkä oven taakse, niin ärisee siellä keskenään aamuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet niin vittumainen ettei sinua selvänä kestä?
tuliko nyt hyvä olo
Onko mies 5v? Miksi se on pissannut saunaan? Kiukaalle vai pitkin lauteita, kuulostaa ihanalta mieheltä..
Mietipä ap toisinpäin, vaikka jos kävisit itse kakalla teidän takapihalla ja sitten valittelisit hajua. Seurustelisiko mies vielä kanssasi?
On sullakin "mies".