Helsingin Vihreiden kuntavaaliehdokas ja innokas pyöräilijä on sitä mieltä, että "Helsingissä on joka paikassa liian jyrkkiä mäkiä, ja suuri osa niistä turhaan."
Mihin toimenpiteisiin Helsingin kaupunki pitäisi nyt ryhtyä?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä meillä Jyväskylän seudulla on liian paljon järviä ja osa niistä ihan turhaan. Pitää kiemurralla mutkateitä pitkin. Olis taas liikennesuunnittelijoille töitä!
Suomessa ylipäätään. Täytetään ne. 😉
Siirretään Helsinki Pohojanmaalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskutarallaa.
Ai persutko ne tuonkin narsistisen kilipään pakottivat tweettaamaan aivopierujaan? Hyvä sinänsä että nämä paljastavat todellisen luontonsa, ei siinä mitään.
Ei mutta mahdollisten aivopierujen (lähdettä ei ole näkynyt...) eteenpäin jakaminen poliittisten pisteiden toivossa on persulaisuuden ytimessä.
No siinähän se lähde nyt on. Missä on sitten tuo edellinen piipittäjä joka arveli, että kaikki Vihreistä kirjoitetut kiusalliset jutut eivät ole totta ja että ne on aina vain jotain persujen keksintöjä...?[/quote
]
Ei tarvitse edustaa mitään puoluetta kun kritisoi järjettömyyksiä.
Entinen vihreä Jarkko Tontti on asioita oivaltavasti luonnehtinut kirjassaan "Viisastuminen sallittu".
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen nähnyt kaiken.
🤣🤣🤣
Älä nyt. Kyllä joku vielä jotain keksii. Seuraa palstoja kuten LKH- palstaa, tulet huomaamaan miten tyhmä ja vajaaälyinen ihminen olet. Siis jos sinulla on mielipide.
UUUno kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen nähnyt kaiken.
🤣🤣🤣
Älä nyt. Kyllä joku vielä jotain keksii. Seuraa palstoja kuten LKH- palstaa, tulet huomaamaan miten tyhmä ja vajaaälyinen ihminen olet. Siis jos sinulla on mielipide.
Tuokin oli mielipide. Hävisit!
MP aitokansallismielisten kännistriimit?
Oikeassahan tuo ehdokas on. Hyvä esimerkki tästä on Hakamäentie, jonka pyörätie on rakennettu aivan päin helvettiä
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo ehdokas on. Hyvä esimerkki tästä on Hakamäentie, jonka pyörätie on rakennettu aivan päin helvettiä
Ei hajuakaan millainen se on.
Mutta eikös olisi järkevää puuttua huonoon fillari- infraan eikä mäkiin? Baanoja ja fillariväyliä rakennettu viime vuodet enemmän kuin "laki sallii".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan millainen se on.
Mutta eikös olisi järkevää puuttua huonoon fillari- infraan eikä mäkiin? Baanoja ja fillariväyliä rakennettu viime vuodet enemmän kuin "laki sallii".
Itsehän autoilen hki ydinkeskustassa koska = helppo & vaivaton. Pyöräinfra vituttelee itseänikin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen tyyppi?
Maalitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskutarallaa.
Ai persutko ne tuonkin narsistisen kilipään pakottivat tweettaamaan aivopierujaan? Hyvä sinänsä että nämä paljastavat todellisen luontonsa, ei siinä mitään.
Ei mutta mahdollisten aivopierujen (lähdettä ei ole näkynyt...) eteenpäin jakaminen poliittisten pisteiden toivossa on persulaisuuden ytimessä.
Koska kukaan muuhan kuin Persu ei voi huomata typerää ideaa ja kommentoida sitä. Kyllä me muut vain istumme tyytyväisenä ja nielemme kaiken mitä suuhun syötetään. Etenkin kyseisen aivopierun puoluetta äänestävät, ei meille ole mitään väliä kuka tollo meitä edustaa kunhan on kiva numero äänestyslipukkeessa :)))
Mä vaadin nättiä ilmaa kun mä lähden pyöräilemään. Tästä pitää tehdä kansalaisaloite😡
Molemmat toimivat ideologia ajurinaan. Ehdokas ja persutrolli.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaadin nättiä ilmaa kun mä lähden pyöräilemään. Tästä pitää tehdä kansalaisaloite😡
Mä vaadin kaikille innien. Alkekirjoitatko?
Liikkuuko kukaan teistä ulkona millään muulla kulkupelillä kuin autolla tai asutteko ylipäätään Helsingissä?
Esim. ennen Pohjoisbaanan rakentamista Käpylän ja Pasilan välissä oli todella mutkainen ja mäkinen kevyen liikenteen väylä, joka oli liikkujille vaarallinen. Mutkan takaa pyörällä oli mahdoton nähdä odottiko siellä lastenvaunujen vieressä kulkeva taapero vai koira flexissä. Eikä työmatkapyöräilijöille nyt ole niin herkkua polkea mäkiä hiki päässä.
Jos muutakin liikenneinfraa parannetaan, niin miksei sitten kevyen liikenteen väyliä. Ja jos pyöräilijät teitä ärsyttää, niin kulkee niillä väylillä muitakin. Esim. minä.
Tyhmintä ikinä on ollut mataloittaa tai räjäyttää kalliota nimittäin me asumme vuorilla niiden päällä jos vesi nousee sulla ei ole maata missä asua.Tunnelit täyttyy vedellä ja maa laskee mäet mataloituu muutenkin luonnollisesti.Kalliot on ainoa paikka asua täällä. Mitä kirkkoon tulee se on rukoushuone eikä mikään paha muutama eksytysryhmä joskus käynyt.Töölön Lahden voi täyttää maalla ja rakentaa sekä Kaisan puiston ne haisee pahalle.Todella hyvä että mäkiä vielä on.
"Liikennesuunnittelijoiden pitäisi pyöräillä kuusivuotiaan kanssa ympäri Helsinkiä. Näkisivät, että Helsingissä on joka paikassa liian jyrkkiä mäkiä, ja suuri osa niistä turhaan."
Se vielä "Helsingin taudista" puuttuukin että aletaan fillaristien vuoksi loiventamaan mäkiä. Voi elämä!
Vihreät on kyllä niin todellinen hukkaputki että en ymmärrä kuka ottaa tosissaan näiden ideoita. Kaupunkien tiivistäminen on yksi harha jota levittävät vaikka se on todettu paljon haitallisemmaksi ilmastolle kuin väljä matalampi rakennustyyli.