Mies, jännittääkö sinua koskaan takaapäin pannessa löytyykö se reikä sieltä helposti vai joutuuko sitä hakemaan kalulla häpyhuulien lomasta?
Kommentit (15)
minä itse mieluusti ohjailen kalun sisälleni aina, ihan joka asennossa. Saan säädellä myös sen nopeuden miten hitaasti tia nopsaan haluankin, siis kalun sisälleni
Vierailija kirjoitti:
minä itse mieluusti ohjailen kalun sisälleni aina, ihan joka asennossa. Saan säädellä myös sen nopeuden miten hitaasti tia nopsaan haluankin, siis kalun sisälleni
Tuossa on ihan reipasta tekemisen meininkiä!
M48
No ei kyllä jännitä. Osaan sen verran anatomiaa.
Eipä ole koskaan mietityttänyt.
Aina se on mennyt sisään, ja hakeutuu aina pilluun.
Kun hieman naista pitää hyvänä niin yleensä se kyllä ilman liukkaria saa työstää.
Vaimon reikä ei ole häpyhuulien välissä. Ne alkaa vasta sen edestä. Ihan samalla lailla esillä kuin pyllyreikä. Usein ihailen katseella ennen sisäään työntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan mietityttänyt.
Aina se on mennyt sisään, ja hakeutuu aina pilluun.
Kun hieman naista pitää hyvänä niin yleensä se kyllä ilman liukkaria saa työstää.
Mieluiten aika paljon enemmän kuinvain "hiukan"!!!
Vierailija kirjoitti:
Vaimon reikä ei ole häpyhuulien välissä. Ne alkaa vasta sen edestä. Ihan samalla lailla esillä kuin pyllyreikä. Usein ihailen katseella ennen sisäään työntymistä.
On se reikä aina ulompien häpyhuulien välissä ;) mutta sisempien häpyhuulien osalta juuri noin kuten kerroit / ani harvalla labia minora ulottuu vaginan suuaukon kohdalle.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se reikä aina ulompien häpyhuulien välissä ;) mutta sisempien häpyhuulien osalta juuri noin kuten kerroit / ani harvalla labia minora ulottuu vaginan suuaukon kohdalle.
M48
No shit Sherlock
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
No shit Sherlock
Ei sieltä tosiaan tule kakkaa, sinähän alat oppia!
M48
Mä kiihotun lisää kun nainen ohjaa se omalla kädellä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen käsi peniksen varressa tuntuu aina hyvältä, varsinkin tilanteessa jossa penis on penetroitumassa kyseiseen naiseen :)
M48
Naisystävän peppureikään työntyminen kyllä joskus vähän jännitystä aiheuttaa. Hänen peppunsa on sellainen että pyllyreikä on aika syvällä peppuvaossa ja vaikka sormella kokeilee ja liukastaan peppureiän on välillä hankala osua terskalla pakaroiden väliin juuri siihen reiän kohdalle kun ei sitä terskalla tunne onko juuri oikealla kohdalla, ja juuri ennenkuin alkaa työntyä sisään lipsahtaa helposti sivuun.
Mutta taajaan on silti peppuseksistä nautittu.
Vierailija kirjoitti:
Aika laiska tyyppi. Ilmankos olet ilman
Ei jännitä ja lusikassa tyttökaveri ohjailee sisään samoin kuin muissakin vähän "hankalimmissa" asennoissa esim. jos nostan tyttöystävän reisistä kiinnipitäen seinää vasten.
Kyllä sen reiän voi sormilla ihan kuule auttaa esille. Takaapäin naidessa häpyhuulet ovat muutenkin vähemmän ”tiellä” kuin LS:ssa.
Muita kysymyksiä?
- Minulla on nyt hetki aikaa vastailla.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä