Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa kun oon saanu ekan Astran ja

Vierailija
24.04.2021 |

nyt kaikki leuhkii Pfitsereillaan.
Oon 50v. ja nämä piikit jää sitten tähän.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle kysymys oli ja oot rohkee, tosi rohkee.

Oisimpa minäkin, multa toinen piikki jää.

Kiitos kohteliaisuudesta, mut rohkeutta on tehdä jotain mikä pelottaa ja silti tekee sen. Mua ei pelota. Meillä alko työterveydessä tammikuussa jo piikittäminen ja silloin olin aika vihainen, miksi me joudutaan koekaniineiksi? Siinä valossa tosi kummallista että jotkut odottaa tätä piikkiä kuin kuuta taivaalta. Erityisesti epäempaattisuus AstraZenecalla rokotettuja kohtaan on ollut tyrmäävää: näin idioottejako ihmiset on, että ovat niin kateellisia toisten rokotuksista että ovat valmiita haukkumaan ja sensuroimaan ihmisten todellisia huolia??? Silmät on todella auvautuneet toisten ihmisten luonteesta....

Ja toikin yksi kommentoija joka kehuskeli saaneensa rokotteen ja että rokottamattomat hoitakoot itse koronansa. Joka ikisellä ihmisellä on oikeus omaan kehoonsa ja mitä siihen pistetään. Suomen laki määrää sen, että on oikeus kieltäytyä. Mikään pakko ei ole ketään rokottaa kokeellisilla hätäluvan rokotteilla. Minä oon nyt sitten vapaaehtoisena koeakaniinina sille, mitä tapahtuu Astra-Pfizer-sekoituksella. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Kaikkein tärkeintä mulle on että tää koronahysteria vihdoin laantuis ja saatais palattua vanhaan normaaliin. En todellakaan halua totalitaristista yhteiskuntaa jossa ihmisiä kytätään onko saanut rokotteen vai ei. Ihmisten perusoikeuksiin ei tule koskea. Ei tämän eikä minkään muunkaan viruksen nojalla. PISTE.

Vierailija
42/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka saatte toisen astran ootte yli 65v.

:D :D :D

No eiköhän jokainen tiedä ikänsä.

Vierailija
44/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra on sankristia, ja tarkoittaa yliluonnollista asetta. Huoli on kaikista rokotetuista, että he ovat avun ulkopuolella.

Vierailija
45/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä yli 65v. joille astra ei kelpaa, vievät nuoremmilta rokotteet, tuo ikäluokka on saanut muutenkin kaiken minkä haluaa!

Työpaikkaa jäi uupumaan siitä mitä olisin halunnut. 

Vierailija
46/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pistävät nyt toisena piikkinä jotain muuta. En ota. Onko se edes riittävä satsi? En lähde enää tähän sekoiluun. Peruin ajan toiseen rokotukseen.

Samalla tavallako kaytat antibiootteja? Jatat osan ottamatta etta bakteerit oikein alkavat voimistuneina jyllaamaan.

Jos et ota tuota toista rokotusta sinusta voi tulla oikein superlevittaja.

Sinun mielestasi maailman parhaat virologit ovat sekoilijoita? 

Onneksi olkoon.

Vierailija
47/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 EU-maata on kieltäytynyt käyttämästä Astraa enää missään muodossa järkyttävän veritulppariskin takia. Toki Suomessa urpot jonottavat tätä mm.abortoitujen vauvojen soluja sisältävää myrkkyä.

USAlaisen korona-asiantuntijan mukaan koronaan sairastuneella on paljon suurempi riski saada veritulppa kuin rokotetulla. Moninkertainen. On itsekin rokotettu.

Vierailija
48/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 EU-maata on kieltäytynyt käyttämästä Astraa enää missään muodossa järkyttävän veritulppariskin takia. Toki Suomessa urpot jonottavat tätä mm.abortoitujen vauvojen soluja sisältävää myrkkyä.

USAlaisen korona-asiantuntijan mukaan koronaan sairastuneella on paljon suurempi riski saada veritulppa kuin rokotetulla. Moninkertainen. On itsekin rokotettu.

Hyvin harvalle kuitenkaan tulee tuo vakava taudinmuoto, joka veritulppariskiä kasvattaa. Alle 1 prosentille... siis suurimmalle osalle ei korona edes tartu ilman rokotettakaan. Se keski-ikä koronakuolemille on edelleenkin 83. Astrazeneca-veritulppiin kuolleet perusterveitä nuoria naisia, Suomessakin 20-vuotias sai sen.