Mua ahdistaa kun oon saanu ekan Astran ja
nyt kaikki leuhkii Pfitsereillaan.
Oon 50v. ja nämä piikit jää sitten tähän.
Kommentit (48)
Vai niin. Mua ei ahdista ollenkaan vaikka sain Astran ja aion ottaa toisenkin
Sama täällä. Pistävät nyt toisena piikkinä jotain muuta. En ota. Onko se edes riittävä satsi? En lähde enää tähän sekoiluun. Peruin ajan toiseen rokotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mua ei ahdista ollenkaan vaikka sain Astran ja aion ottaa toisenkin
Et saa toista Astraa, jos olet alle 65-vuotias.
Ensi viikolla saan toisen rokotuksen, ensimmäinen oli astra. Mahtavaa, kesä saa tulla.
Mua ahdistaa kun olen saanut Sputnikin ja kaikki kehuu Fistereillään.
Täytyy vaan luottaa et tostakin jotain suojaa ois.
Ja onhan siitä.
Arvaa miltä tuntuu lukea tämmöistä rutinaa perusterveenä 36-vuotiaana leviämisvaiheen shp:ssä? Oma rokotusvuoro hyvällä tuurilla joskus alkusyksystä.
On etuoikeutettua, kun on saanut rokotteen. ja vielä hyvän. tämä someääliöiden ja sopulien generoima hysteria milloin mistäkin on vain klikkiotsikoiden tekijöiden rahan kalastelua. nykyisin kun media saa pääosan tuloistaan klikkiotsikoiden kävijöiden perusteella. jotai 2-10 senttiä per klikkaus, niin kyvyttömät toimittajat menee siitä mistä aita on matalin.
Astra on ihan hyvä auto viiskymppiselle. Ei kaikki setämiehet Mersulla aja.
Te jotka saatte toisen astran ootte yli 65v.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa miltä tuntuu lukea tämmöistä rutinaa perusterveenä 36-vuotiaana leviämisvaiheen shp:ssä? Oma rokotusvuoro hyvällä tuurilla joskus alkusyksystä.
Voi se mennä nopsastikin. Omalla paikkakunnalla vielä noin 10 päivää sitten oli vasta riskiryhmien rokotukset ja nyt voivat jo perusterveet 60-65-vuotiaat varata ja ensi viikolla aukeaa 55-59-vuotiaat perusterveiden ajanvaraus. Hämmästyin, kun tänään huomasin kaupungin sivuilla, että minunkin ikäiseni jo pääsee varaamaan aikaa ensi viikolla, kun olin varautunut odottamaan vielä ainakin 1-2 kk.
Ei jumalauta! Ketä kiinnostaa, onko joku saanut geeniterapiarokotteen/veritulpparokotteen tai ei mitään. Ihan uskomatonta leuhkia rokotteella:D Aikuiset ihmiset. Tämä on se ilmainen ämpäri- hysteria, mikä kestää hetken ja jouluna jo naurattaa ja hävettää.
Ap on uskomaton kiittämätön kitisijä.
Vierailija kirjoitti:
Saat mun syövän, jos haluut?
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta! Ketä kiinnostaa, onko joku saanut geeniterapiarokotteen/veritulpparokotteen tai ei mitään. Ihan uskomatonta leuhkia rokotteella:D Aikuiset ihmiset. Tämä on se ilmainen ämpäri- hysteria, mikä kestää hetken ja jouluna jo naurattaa ja hävettää.
Kerro toki lisää, mikä on geeniterapiarokote? Onko siitä kirjoitettu jossain LUOTETTAVASSA tieteellisessä julkaisussa?
Minä saan ekan piikin ensi viikolla. Otan mitä annetaan, Astra kelpaisi mainiosti, mutta ei taideta sitä tällä hetkellä antaa 60-vuotiaille Suomessa. Ihan turha rajoitus.
Haluaisin jo saada sen rokotteen, koska työskentelen siivoojana ja asiakkaina on pääosin liikuntasairauksista kärsiviä ja vanhuksia. Ei heidän kotejaan voi sotkuisiksikaan jättää. Onneksi sentään edes osa asiakkaista on saanut jo ensimmäisen rokotteen, niin ei enää tarvitse stressata sitä, jos sattuukin kantamaan koronan asiakkaalle tietämättään. Onneksi näin ei ole vielä käynyt. Koputan puuta.
pösilö