Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kusetti rahallisesti

Vierailija
24.04.2021 |

Siis tilanne on se että meillä on sama harrastus ja teimme siihen kimppatilauksen hänen nimellään. Maksoin hänen tililleen etukäteen oman osuuteni, sillä hän sanoi että maksaa tilauksen tilatessa. No, kävi niin että minulta jäi muutaman kympin edestä tavaraa saamatta, koska myyjällä ei sitä ollut. En ikinä saanut rahojani takaisin ”ystävältä” näistä tuotteista. Lisäksi kaveri sai tilauksessa alennusta 20%, mutta peri minun tuotteista täyden hinnan minulta.
Nyt hän kyselee että tulenko kimppatilaukseen uudelleen. Miten hölmönä hän minua pitää, sitä ihmettelen.
Muilla samanlaisia ”kavereita”?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran pyytänyt rahoja häneltä takaisin, mutta kaveri selittelee että ei ole saanut vielä rahoja firmalta. Puoli vuotta on vierähtänyt kohta.

Vierailija
2/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varsinainen tampio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varsinainen tampio.

Kun luotit

Vierailija
4/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun veljellä on tapana tehdä tuota kaikille. Sisaruksilleenkin. Se myy esim. multa saamiaan tavaroita mun nimissä (eli että vaan välittää ne multa ja antaa mulle saamansa rahat) ja kun tavara menee rikki ihmiset soittaa mulle, että MÄ myin niille huonon vanhan pesukoneen tms. ja ne haluaa rahat takaisin. Pahinta on, jos ostaja ei usko, että olen saanut rahoja vaan pitää mua kusettajana. 😒

Vierailija
5/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita mitä tilaatte ja kun saat tavarat vähennä alet ja velka

Vierailija
6/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakupalkka. Pieni palkka siitä, että toinen tekee kaiken työn.

Vierailija
7/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rahat ex kaverilta, sitähän sen täytyy nyt olla. Laita viestiä koko ajan. Tuollainen toiminta on todella törkeää. Jokainen tienaa rahat itse ja ne on hänen sinulle maksettava.

Vierailija
8/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan itse mielummin ensi kerralla.

Vierailija
9/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun veljellä on tapana tehdä tuota kaikille. Sisaruksilleenkin. Se myy esim. multa saamiaan tavaroita mun nimissä (eli että vaan välittää ne multa ja antaa mulle saamansa rahat) ja kun tavara menee rikki ihmiset soittaa mulle, että MÄ myin niille huonon vanhan pesukoneen tms. ja ne haluaa rahat takaisin. Pahinta on, jos ostaja ei usko, että olen saanut rahoja vaan pitää mua kusettajana. 😒

Katkaisisin välit veljeen tuollaisessa tilanteessa. On kyllä näillä ostajillakin peiliin katsomisen paikka. Ei tulisi ikinä mieleen suorittaa ostoja munkään välikäden kautta tai ainakin olisin alkuperäiseen myyjään yhteydessä vaikka miten olisi perheenjäsen.

Vierailija
10/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on ehdoton ei-ei, jos joku huijaa esim. taloudellisesti ja vieläpä muka kaveri. Loppuu ihan kaikki yhteydenpito hyvinkin äkkiä tai siis muuttuu hyvänpäiväntuttavuudeksi vain.

Vierailija
11/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kyselisin rahojen perään enemmän, kuin kerran...

Vierailija
12/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus: "Fool me once, shame on you! Fool me twice, shame on me!". Toisinsanoen pidä huoli ettei kaveri kuseta sua toista kertaa.

Vierailija
13/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pistän aina vähän ylimääräistä. Inhoon kaikkia rekisteröitymisiä, jne...ja se et pitää säätää tuotteiden noutoja, jne...

Vierailija
14/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken työn? Oikein näpyttelee tilauksen jonnekin? Hirveä homma, josta pitää saada muutama kymppi "hakupalkkaa"?

Vierailija
15/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pistän aina vähän ylimääräistä. Inhoon kaikkia rekisteröitymisiä, jne...ja se et pitää säätää tuotteiden noutoja, jne...

Kai kuitenkin kerrot asiasta ensin?

Vierailija
16/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vain kimppatilaukseen uudestaan, mutta maksa vasta kamat saatuasi. Muistat tietysti vähentää maksusta kaverin velkaosuuden.

Vierailija
17/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtanut?

Vierailija
18/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori. Srlitinpä huonosti. Eli se siis väittää, että minä olen myymässä ja että haluan jonkun summan, vaikka tavara olisi jo veljeni oma, eikä mulla ole tietoakaan koko kaupasta. Sitten se ottaa rahan vastaan ja väittää, että antaa sen mulle ja että minä pyysin sen summan ja veli pitääkin rahan itse.

Vierailija
19/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisissä raha-asioissa kaverien kanssa paljastuu kyllä nopeasti kaverien todellinen luonne ja keneen voi luottaa. Tilasin juuri yhteiselle mökillemme yli 7000e arvoisen tuotteen, jonka maksoin etukäteen. Kaikilta tuli jälkikäteen rahat heti kun pyysin. Yksi maksoi jopa kahteen kertaan, joten jouduin palauttamaan vajaat 2000e.

Vierailija
20/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken työn? Oikein näpyttelee tilauksen jonnekin? Hirveä homma, josta pitää saada muutama kymppi "hakupalkkaa"?

Niinpä ja kaupassa tavaroiden kerääjät vaan keräävät pari juttua kärryyn, siitä pitäisi jotain rahaa saada??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä