Minulle on tullut ikävä Katri Kulmunia, kun on käynnissä tämä Annika Saarikko-show!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Katri Kulmuni on vielä niin kokematon, ettei hän olisi pärjännyt noissa neuvotteluissa alkuunkaan. Ja muutenkin oli enemmän ujohko ihminen, hänhän oli horoskooppi merkiltäänkin Neitsyt, eli ihminen joka on mieluummin taustalla kuin esillä.
Mikä on Marinin horoskooppi ja oikeuttaako se pääministeriyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Kulmuni on vielä niin kokematon, ettei hän olisi pärjännyt noissa neuvotteluissa alkuunkaan. Ja muutenkin oli enemmän ujohko ihminen, hänhän oli horoskooppi merkiltäänkin Neitsyt, eli ihminen joka on mieluummin taustalla kuin esillä.
Härkä
Luuletteko oikeasti, että Saarikko yksin määrää, mitä keskusta vaatii neuvotteluissa? Ei määrää, vaan taustalla vaikuttaa puoluehallitus. Ihan yhtä lailla Kulmunikin olisi toiminut kuten puoluehallitus haluaa.
jalka kirjoitti:
Hirvitävä ä.....mä ja sipilän jalka vaimoksi sopii SAARIKKo...
Opettelisit kirjoittamaan oikein. Ja kyseisenlaisia naisia on maissa, joita halveksit. Kertoo siis kirjoittajastaan kaiken.
Saarikko jatkaa Sipilän linjaa. Menetti keskusta taas jalansijansa tällä. Kulmunin johtama keskusta olisi edustanut minun näkemyksiäni ja olisin siirtynyt vasemmistosta äänestämään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni on paljon parempi kuin tuo tanhupallo.
Älä vertaa Tanhupalloon. Tanhupallo ja karvamato ovat sympaattisia
Saarikko on liikaa muiden hallituspuolueiden vietävissä. Sisäpiirin tiedot kertovat, että Kulmuni on hankala pala muille hallituspuolueille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohikäärme.
Tämä oli Kepun kuntavaalikampanja-aloitus.