Mitä tehdä kun elämässä ei ole mitään
Tulevaisuus on harmaa. Elämässä ei ole mitään. En ehkä jaksa. Mitään.
Kommentit (54)
Vain sinä itse löydät vastaukset.
Mikä kiinnostaa?
Piirtäminen, auton rassaus, ompelu, musan kuuntelu/tekeminen, sijoittaminen, uuden kielen opiskelu uu just named it.
Hae itsesi, löydä itsesi.
Silloin pitää ruveta miettimään mitkä ovat ne asiat, jotka toisivat merkitystä elämään ja alkaa tavoittelemaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Millään ei ole oikeastaan merkitystä. Mitä elämää sellainen on. Ei ole syytä nousta vuoteesta. Mikään ei tuo hyvää mieltä.
Olet masentunut. Soita terveyskeskuksen hoitajalle tai päivystykseen hoitajan vastaanotolle joka ohjaa sut eteenpäin ja pääset hoidon piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitää ruveta miettimään mitkä ovat ne asiat, jotka toisivat merkitystä elämään ja alkaa tavoittelemaan niitä.
Entäs jos ei pysty tavoittelemaan niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Mikä on elämäntilanteesi, oletko töissä, onko perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pysty? 'Ei pysty' on ensimmäinen asenne mistä on luovuttava jos haluaa elämästä merkityksellisemmän. Itseensä uskominen ja periksiantamattomuus on kaikista tärkeintä kun haluaa tavoitella onnellista elämää.
Ensimmäinen tehtävä on juuri nousta, pitää kämppä siistinä, syödä ja ulkoilla säännöllisesti. Siihen ympärille alkaa sitten kertyä muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
En ole aloittaja mutta psyyke tuhoutunut ja työkyky mennyttä eikä mitään perhettä. Yrittäpä siinä tavoitella asioita jotka toisivat merkitystä elämään.
Viina ja huumeet sanoo auttavansa, vie syvemmälle ja tuhoaa lopulta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
En ole aloittaja mutta psyyke tuhoutunut ja työkyky mennyttä eikä mitään perhettä. Yrittäpä siinä tavoitella asioita jotka toisivat merkitystä elämään.
Itse olin hieman samankaltaisessa tilanteessa, työkyky on hyvin rajoittunutta sairauden vuoksi ja olin todella pahasti masentunut. Perustin lopulta oman yrityksen, jossa pystyn tekemään töitä omien rajoituksieni ja aikataulun mukaan. Mielenterveysongelmia hoidetaan terapian avulla. Tukijoukkojen puuttuminen oli vaikeaa, mutta olen löytänyt upeita ihmisiä lähipiiriini myöhemmin elämässä. Vaikka elämä tuntuisi nyt tarkoituksettomalta AP ei se tarkoita etteivätkö asiat voisi muuttua, sinun on tosin oltava valmis laittamaan ne muutokset tapahtumaan ja mietittävä voiko se onnellisuus tulla hieman eri kautta mitä olet alunperin ajatellut.
Päihteet auttaa vain pienen hetken ja vie entistä syvemmälle. Yritä pakottaa itsesi ylös sängystä. Liikunta on hyväksi. Tiedän miten vaikeata se on. Itse huomaan kuitenkin olevani pirteämpi esim. kävelylenkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä se pieni viinapaukku tuo kummasti väriä elämään.kaljaakin pystyy helposti tissuttelemaan aamusta iltaan.elämä huomattavasti mielekkäämpää pienessä pierussa.suosittelen
En ole ap ja minä en pystyisi tuohon. Nuorempana olis menny. Nyt 50 v kun vedät pari kaljaa, herään jo yöllä päänsärkyyn ja hikoiluun. Et se siitä mielekkyydestä :D
Rupeet pelaamaan videopelejä, varmasti löytyy sellaisia joista tykkäät. Sitten päivät, viikot ja vuodet vain vilisevät silmissä ja aina on jotain kivaa tekemistä.
Oletko nuori nainen? Normi nätti etkä läski?
Tule sedälle hommiin, setä pitää sinusta hyvää huolta ja keksii tekemistä joka päivälle ja yölle.
Kuten tuossa mainittiinkin, niin moni hake mielekkyyttä elämään joistain koukuttavista asioista, kun normaali kurinalainen elämä ei enää kiinnosta. Eli alkoholi, huumeet, video- tai tietokonepelit, syöminen, urheilu. Noista vaan valitsemaan oma kombo, niin alkaa taas elämä maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
kyllä se pieni viinapaukku tuo kummasti väriä elämään.kaljaakin pystyy helposti tissuttelemaan aamusta iltaan.elämä huomattavasti mielekkäämpää pienessä pierussa.suosittelen
Ja kohta oletkin haggaraisena Kolumbiassa, humekauppiaiden panttivankina.
Millään ei ole oikeastaan merkitystä. Mitä elämää sellainen on. Ei ole syytä nousta vuoteesta. Mikään ei tuo hyvää mieltä.