Ystävä soittelee jatkuvasti ja kyselee olenko jo saanut rokotuksen
Hän on hysteerisenä pelännyt koronaa koko ajan. Minä en meinaa ottaa rokotetta. Kuulun riskiryhmään. Miksi ystävää kiinnostaa niin kovasti minun rokotukseni?
Kommentit (42)
Sano että lääkäri ei suositellut sinulle rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua on jo käyty siivoamassa rokotuskriittisistä kommenteista, että hienoa mielipiteenmuokkausta sanoma media!
Kohts poistuu tämäkin vaarallinen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et ole kertonut hänelle, ettet ota rokotusta? Miksi et kerro, niin lopettaa kyselemisen.
Miksi aapeen pitää sanoa mitään?
Paras on kun sanot että otit jo ja sitten alat kyselemään häneltä että milloinkas hän aikoo ottaa omansa.
No luulisi, että ystävälle mieluummin kertoo totuuden kuin valehtelee. Kyse on kuitenkin ystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sitä ei suositella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua on jo käyty siivoamassa rokotuskriittisistä kommenteista, että hienoa mielipiteenmuokkausta sanoma media!
Ihmettelin kyllä miksi viestini on poistettu vaikka mielestäni oli kyllä ihan asiallinen.
Ap, mikset sano suoraan, että et aio ottaa rokotetta ja että ns. ystävä huolehtikoon vain omasta rokotteesta. Näet, onko hän oikea ystävä, veikkaan että ei ole. Oikea ystävä ei painosta. Anna siis hänen mennä menojaan.
Suoraan sanoen karsiutuu ne ei-ystävät pois. Suosittelen. Miksi kierrellä ja kaarrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kyllä miksi viestini on poistettu vaikka mielestäni oli kyllä ihan asiallinen.
Sama. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärelevantti kysymys.
Kun ap sanoo ”ystävälle” että lääkäri ei suositellut rokotetta hänelle, ystävä mitä todennäköisemmin slkaa päivittelemään ja jankkaamaan asiasta. Tai syyttää aapeetä epärehelliseksi.
Mutta aapeen ei tarvitse enää tuon jälkeen kommentoida asias enää mitenkään ja asia on loppuunkäsitelty.
Tietysti aloittajan kannattas mainita, että onkin todella tärkeää että muut nyt ottavat rokotteensa heti, koska vain siten saadaan laumasuoja ja aapee on turvassa.
Kysy siltä ystävältä, miksi on on kiinnostunut sun rokotus-asioista! Ei me voida sitä täällä tietää. Voi hyvänen aika taas...
Ystävä vahtii sun arvoja, ajatteletko samoin kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattohoitopotilaille
Minä olen sanonut kaikille että otin rokotteen. Olin jopa viikon saikulla rokotteesta johtuvan huonon olon ja lämmönnousun vuoksi. En tietenkään ole sitä piikkiä itseeni laitattanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sanonut kaikille että otin rokotteen. Olin jopa viikon saikulla rokotteesta johtuvan huonon olon ja lämmönnousun vuoksi. En tietenkään ole sitä piikkiä itseeni laitattanut.
Entä kun saat tartunnan ja sairastut, mites selität sitten sen?
Valheella on lyhyet siivet.
Minäkin ilmaisin äsken yhdelle kaverille, ettei suunnitelmissani ole ottaa rokotetta, niin hän heti aloitti suosittelemaan rokotteen ottamista jne... En tiedä, mitä merkitystä asialla on hänelle, koska asutaan nykyisin eri paikkakunnilla, eikä tavata varmaan kuin ehkä kerran vuodessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun saat tartunnan ja sairastut, mites selität sitten sen?
Valheella on lyhyet siivet.
Eihän se rokotteen antama suoja ole 100%. Rokotteen tehoaikakin on rajallinen, vain puolisen vuotta. Virus muuuntautuu ja mutatoituu koko ajan, joten rokote ei suojaa kaikilta uusilta mutaatioilta. Eli aivan hyvin voi rokotettu sairastua koronaan, ja onhan näitä tapauksia jo ollutkin.
Mä olen lähimmilleni sanonut, että en aio rokotusta ottaa. Heille se on ok, koska ymmärtävät sen olevan jokaisen oma asia. He kyllä aikovat rokotuttaa itsensä.
Töissä olen törmännyt joidenkin kohdalla tunkeiluun. Erästäkin työkaveria on yhtäkkiä alkanut kiinnostaa mun vapaa-aikani, vaikka hänellä perheellisenä on huomattavasti enemmän kontakteja kuin minulla yksin elävällä joka on vaan töissä ja kotona.
Ymmärrän varovaisuuden, mutta omaa järkeä ei kannata koronan takia menettää. Saati alkaa kontrolloimaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ystävää kiinnostaa niin kovasti minun rokotukseni?
Jospa hän haluaa pelastaa sinut.
No hitto, eihän ystävän kanssa ole tapana jutella, selän taka vaan kaikki av:lla kysellään.
Tyhmää sakkia täällä.