Vapaudun maanantaina vankilasta, takana hieman yli vuoden istuminen
Voitteko kertoa tärkeimmät asiat, mitä olen vuodessa missannut neljän seinän sisällä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Provo! Ei vankilassa pääse nettiin kirjoittelemaan palstoille.
Täällä on kirjastot auki. Kuulostaa siltä, että en ole missannut juuri mitään, edes kunnallisvaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran istunut ravintolan pöydässä porukassa jonne änki mukaan oudosti käyttäytyvä mies. Siis päällisin puolin ei mitään vikaa mutta joku siinä oli. Kukaan ei ihmetellyt kun tämä kertoi vapautuneensa Saramäestä äskettäin.
Minun naapuristani taas ei ikinä uskoisi minkälainen historia hänellä on. Maailman mukavin vanha pappa joka tervehtii aina iloisesti ja juttelee mukavia kun tulee vastaan. Kerran taloyhtiön talkoiden jälkeen grillailuillassa sitten muutaman kaljan otettuaan kertoili että on nuorena päästänyt päiviltä kaksi ihmistä ja istunut niistä 15 vuotta linnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran istunut ravintolan pöydässä porukassa jonne änki mukaan oudosti käyttäytyvä mies. Siis päällisin puolin ei mitään vikaa mutta joku siinä oli. Kukaan ei ihmetellyt kun tämä kertoi vapautuneensa Saramäestä äskettäin.
Minun naapuristani taas ei ikinä uskoisi minkälainen historia hänellä on. Maailman mukavin vanha pappa joka tervehtii aina iloisesti ja juttelee mukavia kun tulee vastaan. Kerran taloyhtiön talkoiden jälkeen grillailuillassa sitten muutaman kaljan otettuaan kertoili että on nuorena päästänyt päiviltä kaksi ihmistä ja istunut niistä 15 vuotta linnassa.
Juu tunnen myös kaksi taposta istunutta jotka vapautuneet jo aikoja sitten eikä heistä mitään päällisin puolin näekään mutta tämä yksi oli vapautunut samana päivänä ja sen kyllä haistoi kauas.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva tavata. Palaa tiistaina vankilaan.
Mene vankilaan, mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta!
Eikö siellä voinut lukea uutisia? Kaikkea luksustahan vankilassa saa, ainakin Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kirjastot auki. Kuulostaa siltä, että en ole missannut juuri mitään, edes kunnallisvaaleja.
Trolli paljastui. Vangit ei missaa vaaleja missään olosuhteissa. Ja missä vankilassa on useita kirjastoja ja vielä nettiin pääsy? Höpsis.