Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tottua taas sosiaalisiin tilanteisiin pitkän eristyksen jälkeen?

Vierailija
23.04.2021 |

Kontakteja on vältelty. Pitkään. Miten sitä osaa tottua taas yhteisöihin, otetaanko edes mukaan enää. Jääkö eristäytyneeksi. Miten voisi helpottaa vertaiseen joukkoon sulautumista pitkän tauon jälkeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funtsimme aasialaisen naisystäväni kanssa ihan samaa tänä aamuna, aamuseksin jälkeen. Outo yhteensattuma 😊

Vierailija
2/6 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto autiomaan laidalle tai henkäilet väkijoukossa (massan velloessa) sitten kun sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kysymys. Oon ite ollut aina introvertti ja nyt vuoteen ei ole tarvinnut välittää sosiaalisesta paskan jauhannasta. Jaksanko enää palata siihen takaisin.

Vierailija
4/6 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaisi soittamalla tai lähettämällä viestejä puhelimella ensin? Kävisi jonkun kanssa vaikka kävelyllä? Ei tarvi heti mennä isoon joukkoon. Kai sitä sitten vähitellen tottuu?

Vierailija
5/6 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin samaa elinkautiseta vapauduttuani.

Vierailija
6/6 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vinkki: totuttaudu pienin askelin.

Lähdet varmaan kotoa ulos, kauppaan ja asioille jne. Ehkä ollut tapana moikata, vaihtaa kuulumiset lyhyesti jne. Ehkä naapurin kanssa vaikka todeta säästä jne.

Pysy lähinnä mukavuusalueellasi, mutta totuttaudu päivittäin. 

Olisiko seuraava askel tilanne, tai tilaisuus josta voi helposti, huomaamatta ja ketään loukkaamatta poistua. 

Entä ihan että menet jos ja kun voit kahville jonnekin, totuttele pikkuhiljaa.

Kyllä se siitä.

Itse asun yksin ja aina kotona, niin juttelen kaupassa ja kaikkien mahdollisten kanssa ihan lyhyesti, piristää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi