Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen lapsi juo limua?

Vierailija
15.08.2006 |

Siis jos antaa jo pienestä juoda, minkä ikäinen suostuu juomaan?

Olin ihmeissäni, kun kaverin lapsi oli kylässä, on saman ikäinen kuin omani eli 2v10kk ja joi limua.

Olen omallenikin siis tarjonnut, muttei todellakaan suostu ottamaan, minkä ikäisenä " oppii" hiilihapollista tavaraa juomaan jos on oppiakseen?

Enkä nyt halua mitään palopuheita, ei mua TODELLAKAAN haittaa vaikkei omani oppisikaan limua juomaan, mutta olin vaan ihmeissäni=)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lapsi joi tuttipullosta alle vuoden vanhana ja mä pyörittelin silmiäni. Mun mielestä se oli törkeää.

Vierailija
22/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

light versioo (esim Pepsi Max).

8, meidän perheessä ollaan hoikkia (ne geenit geenit),eikä mulla/miehellä ole koskaan ollut yhtään reikää ja hampit tosi valkeita, samoin muksuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt hyvät ihmiset sitä lapsille antako, vaikka itse joisittekin. huoh.

Vierailija
24/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapseni joi limua jo puolitoistavuotiaana (voi hampaat raukat!) ja toiset eivät juo vielä kuusi vuotiaanakaan..

Vierailija
25/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäreissussa sai maistaa jaffaa, kun muutakaan ei juuri sillä hetkellä ollut tarjolla. Kovasti tykkäsi ja juo vichyä silloin tällöin. Limua ei kuitenkaan lapselle anneta edes juhlissa jos muita vaihtoehtoja on, vielä muutamaan vuoteen.

Vierailija
26/26 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin tällöin kun sitä on itsekin juotu. Kesäisin juon itse melkein joka päivä limua mutta lapselle en anna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän