Minkä ikäinen lapsi juo limua?
Siis jos antaa jo pienestä juoda, minkä ikäinen suostuu juomaan?
Olin ihmeissäni, kun kaverin lapsi oli kylässä, on saman ikäinen kuin omani eli 2v10kk ja joi limua.
Olen omallenikin siis tarjonnut, muttei todellakaan suostu ottamaan, minkä ikäisenä " oppii" hiilihapollista tavaraa juomaan jos on oppiakseen?
Enkä nyt halua mitään palopuheita, ei mua TODELLAKAAN haittaa vaikkei omani oppisikaan limua juomaan, mutta olin vaan ihmeissäni=)
Kommentit (26)
stella80:
light versioo (esim Pepsi Max).8, meidän perheessä ollaan hoikkia (ne geenit geenit),eikä mulla/miehellä ole koskaan ollut yhtään reikää ja hampit tosi valkeita, samoin muksuilla.
älkää nyt hyvät ihmiset sitä lapsille antako, vaikka itse joisittekin. huoh.
oma lapseni joi limua jo puolitoistavuotiaana (voi hampaat raukat!) ja toiset eivät juo vielä kuusi vuotiaanakaan..
Kesäreissussa sai maistaa jaffaa, kun muutakaan ei juuri sillä hetkellä ollut tarjolla. Kovasti tykkäsi ja juo vichyä silloin tällöin. Limua ei kuitenkaan lapselle anneta edes juhlissa jos muita vaihtoehtoja on, vielä muutamaan vuoteen.
aina silloin tällöin kun sitä on itsekin juotu. Kesäisin juon itse melkein joka päivä limua mutta lapselle en anna.
Kaverin lapsi joi tuttipullosta alle vuoden vanhana ja mä pyörittelin silmiäni. Mun mielestä se oli törkeää.