Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä iästä lähtien vaatekokosi on pysynyt samana?

Vierailija
23.04.2021 |

Olen 30-vuotias ja tänään löysin kaapistani paidan jota käytin kuudennella luokalla koulussa. Kokeilin huvikseni ja se sopikin aivan mainiosti. Aion käyttää sitä jatkossakin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasiluokasta. Tosin nyt raskauden myötä alkaa vaatteet vähän kiristämään.

Vierailija
2/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiasta. Sitä ennen oli suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19-vuotiasta. Sitä ennen oli suurempi.

Ja nyt olen 61

- sama

Vierailija
4/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuo vielä tarkoita, että sinun vaatekokosi olisi pysynyt koko tämän ajan samana. Itsellenikin menee nyt kymmenien vuosien takaiset farkut, mutta on siinä välissä synnytetty kaksi lasta ja lihottu ja laihdutettu 20 kiloa. 

Vierailija
5/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi verrata 90-luvun kokoja nykypäivän kokoihin. Minulla on kaapissa kaksi tasan samankokoista paitaa toinen kokoa S ja toinen kokoa XL. Voit päätellä, kumpi on vanhempi. 

Vierailija
6/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuolta peruskoulusta (pituuskasvu loppunut ja naiselliset muodot tulleet) tuonne keski-ikään.

Vierailija
7/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 15-vuotiaasta lähtien samanpainoinen ja tietenkin samanpituinen. Poikkeuksena tietenkin raskausaika, jolloin tuli 10 kg lisää - mutta se lähti nopeasti imettämällä.

Vierailija
8/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas heti kovin monta kuosissaan säilynyttä leidiä......... missäs nämä katujen lukuisat munkkipossut? Eivät takuulla mahdu enää rippihameeseen...

Vierailija
9/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas heti kovin monta kuosissaan säilynyttä leidiä......... missäs nämä katujen lukuisat munkkipossut? Eivät takuulla mahdu enää rippihameeseen...

Olen ollut munkkipossu kokoikäni.

t. katujen munkkipossu

Vierailija
10/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3=kovin monta. Ok. 

Vierailija
11/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotiaasta asti.

Vierailija
12/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoni kierukka ja 5 kg lisää painoa.

Vierailija
13/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 23 vuotiaasta. Nyt 51.

Vierailija
14/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli lähes mahdoton löytää housuja kun olin niin pitkä ja hoikka. 90 luvulla koot oli isompia.

Sittemmin onneksi helpompi. S kokoa olen edelleen kohta 38 vuotiaana.

Vierailija
15/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on yhä käytössä vaatteita jotka olen saanut ala-asteikäisenä. Ei se tarkoita, että vaatekokoni olisi sama.

Esim. mulla on yksi paita, joka lapsena meni polviin asti. Nykyään loppuu lanteille/hieman ylitse.

Vierailija
16/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaasta lähtien. Täytin 37 kaksi kuukautta sitten. 

Vierailija
17/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivätköhän useimmat niihin alboihin mahdu, ja miehethän käyttävät suvereenisti rippipuvun housuja koko ikänsä.

Vierailija
18/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaasta asti. Ostin tuolloin mm. perustrikoopaitoja, joita käytin yli 20 vuotta kunnes materiaali hapertui muutama vuosi sitten. Pientä vaihtelua on ollut mutta koko 38 mahtunut tähän päivään asti. Teininä olin ruipelo

Vierailija
19/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20-vuotiaasta lähtien miinus välissä oleva raskaus. Olen 30v ja yleensä aina vaatteissa s-koko käytössä. Teininä olin kokoa xs-m, kiitos e-pillereiden aiheuttaman painonnousun.

Vierailija
20/22 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivätköhän useimmat niihin alboihin mahdu, ja miehethän käyttävät suvereenisti rippipuvun housuja koko ikänsä.

Jaa teillä päinkö oltiin alban alla alasti? Meillä oli ihan omat rippijuhlakuteet päällä ja näiden päälle puettiin albat jumalanpalveluksen ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä