Ovatko pastellisävyiset hiukset muka ihan tyylittömät? Näkeehän niitä vieläkin jonkin verran?
Millainen mielikuva sinulle niistä tulee? Värjäisitkö itse?
Kommentit (42)
En värjäisi itse. Tulee mieleen tuilla eläjät.
Mielestäni he jotka värjäävät ovat rohkeita. Uskaltavat kokeilla eri tyylejä eivätkä jämähdä samaan tylsyyteen (kuten minä).
Värjäisin oikein mielelläni mutta ensin pitäisi blondata ja pastellivärit haalenee nopeasti. Liian työläät.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt korkeastikoulutetulla hyvässä työssä olevalla ja itsestään ammattitaitoisen vaikutelman antavilla ihmisillä.
No kun ei sellaisilla spekseillä kannata tai ehdi panostaa niin paljon ulkonäköön. Pitää vain sellaista kiireisessä arjessa kätevää tyyliä. Lisäksi töissä edesauttaa asioita tietyllä tapaa "uskottava" vaikutelma. Vaikka violetti tukka voikin olla kaunis, niin sitä pitäisi kompensoida ihan yliluonnollisen hyvällä ulosannilla, sosiaalisilla taidoilla ja substanssiosaamisella, jotta olisi uskottava työssään.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt korkeastikoulutetulla hyvässä työssä olevalla ja itsestään ammattitaitoisen vaikutelman antavilla ihmisillä.
Ihminen on muutakin kuin koulutus ja työ. Et muutenkaan tiedä vastaantulijoiden töitä ja koulutuksia.
Vierailija kirjoitti:
En värjäisi itse. Tulee mieleen tuilla eläjät.
Entä julkkikset jotka värjää? Ovatko hekin alinta kastia mielestäsi?
Onhan tuo hiusten värjääminen nyt ihan sossupummien hommaa. Köyhät.
https://www.elle.com/beauty/hair/tips/g7807/celebrities-who-went-red/
Hiustenvärjäys on rikkaiden hommaa. Kampaamokäynnit ym. maksavat ihan mansikoita. Fakta.
Itselläni on pastallisävyiset hiukset, ja ihan yliopistossa opiskelen eikä muutenkaan ongelmia.
On ne trendikkäät. Ainakin oman ekaluokkalaisen tytön kaveripiirissä on ollut nyt muotia värjätä osa hiuksista pastelliväreillä.
Aikuisilla näyttää minusta vähän halvalta.
Minusta kaunis, mutta vaatii joko nuoret kauniit kasvot ja hyvän ihon, tai sitten jo selvästi ikääntyneemmän naisen jolla tukka on jo luonnonharmaa. Ja jos joku herjaa sosiaaliluokasta niin minä olen kyllä hyvätuloinen ja korkeakoulutettu.
On ollut useaankin otteeseen.
Kivaa vaihtelua vaaleaan hiukseen ja sävyn saa nopeasti haalistettua pois kun kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Lesbot ja hesalaiset noita pitää.
Kouvolalaiset.
Sullehan "Hesaa" on kaikki Oulusta etelään.
Vierailija kirjoitti:
Hiustenvärjäys on rikkaiden hommaa. Kampaamokäynnit ym. maksavat ihan mansikoita. Fakta.
Nepä värjäävät tyylikkäästi, ei halvasti ja mauttomasti.
Joidenkin tyyliin sopii ja näyttää hyvältä, kun on hyvä leikkaus ja hiukset hoidetut ja laitetut. Jos on muuten epäsiisti tukka tai epäsiisti olemus, niin ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ne pastelli väriset hiukset näyttävät aina tosi huonokuntoisilla, en itselleni haluaisi.
Varmasti osittain siksi, että vaatii vaalennuksen, jotta saa laitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan värjäisi. Näyttää epäsiistiltä ja antaa vaikutelman elämänhallinnan puutteesta. Tuollainen väri yhdistettynä 5 cm pitkiin tekoripsiin tarkoittaa lähes 100 % varmuutta pikavippien käytöstä ja suurta todennäköisyyttä, että koulutus on jäänyt peruskouluun. Tuilla eläjän look.
Miten niin elämänhallinnan puutteesta? Vaatii aika paljon rutiineja ja ajankäyttöä pitää yllä tuollaista lookia. Itse olen uuttera ja ahkera toimihenkilö kohtalaisella palkalla, mutta ei olisi aikaa edes käydä missään ripsi- ja kynsihuolloissa tai kerran kuukauteen-kahteen kampaajallakaan. Itse just ja just ehdin kulkea tosi luonnollisessa lookissa ja sekin tekee tiukkaa aikataulullisesti. Pitää nimittäin tehdä töitä arkisin aamusta iltaan.
Hyvin harvalla sitä aikaa tuntuu olevan huoltaa väriä niin, että se näyttäisi täydelliseltä koko ajan. Se on ehkä siistin näköinen, kun tulet kampaajalta, mutta välittömästi sen jälkeen se alkaa haalistua ja tyvikasvu alkaa näkyä.
Luonnollisissa väreissä ja lähellä omaa sävyä on paljon enemmän armonaikaa, mutta epäluonnollisissa väreissä tyvikasvu näyttää heti HIRVEÄLTÄ. Eli nimenomaan siltä, että sellainen törkykasa päässä kulkevalla ei ole elämänhallintaa.
Kyllä nuo "rohkeat" hiusvärikokeilut on syytä suorittaa alle kaksikymppisenä. Sen jälkeen ne saavat ihmisen näyttämään säälittävältä ja epäsiistiltä.