Mies oli vähän verrytelemässä taistelu reenien jälkeen päätti koittaa kuinka lujaa pystyy juoksemaan 1000m kellotti 13,85
Vähän kun reenaisi nii juoksisi helposti suomen enkun
Kommentit (51)
Hurja mies, mun prätkä kulkee 252km/h, miehesi juoksee nopeammin.
Meidän äijä lähti viime perjantaina lenkille lompakko mukana, ei ole vielä tullut takaisin.
On se aikamoinen himo urheilija.
Kyllä mä ymmärrän, että pysäytit kellon jo muutaman hölkkäaskeleen jälkeen, jotta miehellesi tulisi supermies-fiilikset. Oot hyvä tyttis, mut sun poikkis on vissiin vähän aivovammainen, kun ei huomannut huijaustasi.
Unohdit mainita että miehesi taittoi metsän laidasta vielä parimetrisen kuusennäreen ja hyppäsi sillä vauhditta seivästä 575. Vähän kun treenais nikn menis vauhdin kanssa ja lasikuidulla yli 7m.
Tuskin tää se sama koivunpotkijamies on?
Vähän sulle faktaa, normikuntoilija juoksee 1000 m eli kilometrin noin viiteen minuuttiin, kävellen siinä menee kymmenen minsaa. Huippujuoksijat pinkoo saman matkan 3-4 minuuttiin. 13 minuuttia ei ole kummoinenkaan aika juosten.
Sata metriä 13. 85 .Muistan kun itse juoksin kilpailuissa 16. ja risat 100 metriä. Ja 60 metriä 9,8.
Saiko vetoapua rothwayler Timiltä?
Ja teki varmaan sen potkun kiviseinään. En nyt muista sen nimeä ;-)
Onks tää se baarininjamies? Josta vaimonsa on niin kovin ylpeä?
Jep. Se joka aina lässyttää baareissa mutta kukaan ei viitsi mokomaa ressukkaa tirvasta.
Nyt on kyllä kova!
Tuolla ajallahan vetelisi olymialaisissa monta kultamitalia monelta eri matkalta!
Onko tää se sama, joka teki jotain kurkipotkuja puihin yms?
On sulla hurja mielikuvitusmies ap! Onnittelut!
Jos tarkoitit sekuntteja ja 100m, niin oikein kiva. Minä juoksin jonkin verran kovempaa 11-vuotiaana tyttösenä viikkokisoissa. Jos puhut minuuteista ja 1km niin aika paljon vielä jää alle normaalin harrastelijahölkkääjän vauhdista.
Jos tarkoititkin sekuntteja/km, niin vau. Mahtaa olla aika superman tosiaan.
Tekikö myös katan takapihalla ja suhisi koivulle?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä kova!
Tuolla ajallahan vetelisi olymialaisissa monta kultamitalia monelta eri matkalta!
Vois tehdä sen samalla juoksulla! Otetaan aina väliaika; 100m, 200m, 400m, 800m. Kaikissa maailman ennätys!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ottaa 2 kilometriä joku 14 min. En sanoisi että miehesi aika on erityisen hyvä.
14 min ja alle 14 sekuntia ovat hieman eri luokkaa.
Mulla ottaa 2 kilometriä joku 14 min. En sanoisi että miehesi aika on erityisen hyvä.