Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha ihastus otti yhteyttä yli 10 vuoden jälkeen

Vierailija
23.04.2021 |

Apua. Kaipaan vinkkejä ja kommentteja tilanteeseeni. Vanha ihastus ja on-off-suhde otti yhteyttä yli 10 vuoden jälkeen (?!). Olin häneen aikoinaan kovin ihastunut, mutta suhteemme jäi lähinnä satunnaiseksi (hyväksi) seksiksi. Silloiset olosuhteet vaikuttivat asiaan. Olimme samalla työpaikalla. Sitä jonkinlaista suhdetta kesti kuitenkin parin vuoden ajan. Nykyään olemme molemmat tahoillamme perheellisiä. Hän otti siis yhteyttä ja etsii sivusuhdetta. Yllättäen kemia välillämme on uskomatonta näin pitkän tauon jälkeen. Emme ole vielä tavanneet, mutta harkitsen asiaa. Oma liittoni on väljähtänyt ja olen kadottanut kokonaan yhteyden itseeni. Tuntuu, että olen yhtäkkiä herännyt jälleen eloon enkä pysty ajattelemaan enää rationaalisesti. Mikä neuvoksi? Mitä tekisitte? P.S. Kumpikaan meistä ei aio missään nimessä erota.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin yli 10 vuoden takaisen hoidon takaisin! Ollaan kyllä molemmat vapaitakin.

Vierailija
22/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty. Vaimo petti. Hajotti jotain sisältä lopullisesti. N enää luota ihmisiin, ja olen välillä masentunut. Aikaa tästä on 20v. Haluatko ap tehdä tämän miehellesi? Nyt jo voin silti sanoa, että ota ero. Miehesi ansaitsee paremman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat rikkoa liittosi, niin siinä tapauksessa. Tietysti olisi miehellesi parempi vaihtoehto, jos eroaisit ensin.

Vierailija
24/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on petetty. Vaimo petti. Hajotti jotain sisältä lopullisesti. N enää luota ihmisiin, ja olen välillä masentunut. Aikaa tästä on 20v. Haluatko ap tehdä tämän miehellesi? Nyt jo voin silti sanoa, että ota ero. Miehesi ansaitsee paremman

En elä tätä elämää muita ihmisiä varten. Tai ainakaan haluaisi. Suurin kysymys kai lienee se, että haluanko tehdä tämän itselleni. -ap

Vierailija
25/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten hieno ihastus olikin, haluatko miehen joka teidän mentyä naimisiin hakee edelleen sivusuhdetta?

Vierailija
26/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat entistä - et aio erota?

Nosta kissa pöydälle nykyisen puolisosi kanssa kuitenkin, samat säännöt. Joko puoliso tekee eron puolestasi tai sitten molemmat saatte suhteessa uudenlaista vapautta ja kipinää ;)

Mutta rusinat pullasta ei ole ok. Mietippä vähän!

Vierailija
27/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En elä tätä elämää muita ihmisiä varten. Tai ainakaan haluaisi. Suurin kysymys kai lienee se, että haluanko tehdä tämän itselleni. -ap

Eikö väliä, mitä teet perheellesi?

Vierailija
28/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän imartelevaa kun joku ottaa yhteyttä ja kysyy alatko sivusuhteeksi... jos ei aio erota, kannattaisiko kuitenkin yrittää parantaa sitä omaa liittoa?

Vierailija
29/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan sama mitä teet. Mut jos meet panee, toivottavasti parisuhdemiehesi saa selville heittää sinut hiuksista hittuun.

Vierailija
30/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp. Eroa. Mene terapiaan. Toivottavasti miehesi tekee saman sinulle.

Vierailija
31/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisipa minuunkin 10v takainen ihastus yhteyttä.

Alkaisin heti sivusuhteeseen hänen kanssaan.

Anna palaa ap!

Kerran täällä vain eletään.

Vierailija
32/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa ihanaa! Oon haaveillut itse samasta, mutta ei uskalla riskeerata perhettä omien himojen takia. Mutta ymmärrän hyvin, ja jos oma ihmiseni sieltä menneisyydestä ottaisi yhteyttä niin todennäköisesti sortuisin.

Kiitos rehellisestä kommentista. Nimenomaan ”oma ihmiseni” kuvaa hyvin tätä tunnetta. Olen aivan siinä rajalla, että sorrun, vaikka tiedän ettei se ole järkevää. Hyvin vapauttavaa tulla nähdyksi omana itsenään ja nähdä joku toinen samalla tapaa. Eikä olisi väljähtynyttä seksiä. -ap

Tunnut vain hakevan vahvistusta päätöksellesi pettää. Huh, mikä nainen! Toivottavasti aviomiehesi ottaa hatkat. Sitten vasta se todellisuus paljastuu tämän vanhan ihastuksesi kanssa. Kannattaa muistaa ettei ihastunut ihminen todellakaan näe selvästi!!

Vierailija
33/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, mutta itse en lähtisi pettämään. Olisin rehellinen tunteistani puolisolle. Ties vaikka hänellä olisi ollut samansuuntaisia mietteitä ja päättäisitte yhteisesti hakea iloa elämään sivusuhteista. Tai vaikka kimppakivasta?

Vierailija
34/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa ihanaa! Oon haaveillut itse samasta, mutta ei uskalla riskeerata perhettä omien himojen takia. Mutta ymmärrän hyvin, ja jos oma ihmiseni sieltä menneisyydestä ottaisi yhteyttä niin todennäköisesti sortuisin.

Kiitos rehellisestä kommentista. Nimenomaan ”oma ihmiseni” kuvaa hyvin tätä tunnetta. Olen aivan siinä rajalla, että sorrun, vaikka tiedän ettei se ole järkevää. Hyvin vapauttavaa tulla nähdyksi omana itsenään ja nähdä joku toinen samalla tapaa. Eikä olisi väljähtynyttä seksiä. -ap

Tunnut vain hakevan vahvistusta päätöksellesi pettää. Huh, mikä nainen! Toivottavasti aviomiehesi ottaa hatkat. Sitten vasta se todellisuus paljastuu tämän vanhan ihastuksesi kanssa. Kannattaa muistaa ettei ihastunut ihminen todellakaan näe selvästi!!

Päinvastoin. Etsin täältä järjen ääntä, kun en itse kuule sitä enää. Kaikille ihmisille näitä houkutuksia voi sattua. -ap

Vierailija
35/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vielä hassummin. Lunasti ihastukseni hänen isältään 3-4 vuotiaana 5 pennillä. Sen jälkeen muutimme eri paikkakunnille ja varhaisromanssimme jäi siihen. Viimeksi näimme 60 vuotta sitten teineinä. Nyt hän lähestyi minua kirjeitse.

Mitä tekisitte minun sijassani?

Vierailija
36/36 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde mukaan.

Mieti miltä sinusta tuntuisi jos puolisosi tapaisi jonkin vanhan heilan ja aloittaisi salasuhteen hänen kanssaan.

Rehellisyys on parisuhteen kulmakiviä, joko sovitte puolison kanssa avoimesta suhteesta, eroatte tai unohdat tämän vanhan ihastuksen.

Kannattaa panostaa siihen parisuhteeseen mikä sinulla on, ja mistä lapset on syntyneet, mikäli ei ole väljähtymistä kummempia ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi