Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla menisi nyt pyykinpesukone tai astoanpesukone rikki, pystyisitkö samantien ostamaan uuden sen vaikuttamatta talouteesi?

Vierailija
23.04.2021 |

Meillä onneksi tällä hetkellä säästötilillä sen verran varaa, että onneksi pystyttäis ostamaan vaikka 500€:n uusi laite samantien.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

enp, mutta eivät olemattomina voi rikkoutua joten eipä mittää.

Vierailija
62/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enp, mutta eivät olemattomina voi rikkoutua joten eipä mittää.

olispa pesutupa tai joku jossa pestä muualla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 3000 e maksavan laitteen osto sujuisi ongelmitta. Samalla vanha pois ja uuden asennus eli 70 e tuohon hintaan lisää ei aiheuta ongelmia.

Kuulostaa kivan stressittömältä ja mahtavaltakin elämältä tuollainen, ettei jokaista kymmentä tai sataakaan euroa joudu laskemaan vaan voi hankkia sen mitä tarvitsee.

Vierailija
64/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 3000 e maksavan laitteen osto sujuisi ongelmitta. Samalla vanha pois ja uuden asennus eli 70 e tuohon hintaan lisää ei aiheuta ongelmia.

Kuulostaa kivan stressittömältä ja mahtavaltakin elämältä tuollainen, ettei jokaista kymmentä tai sataakaan euroa joudu laskemaan vaan voi hankkia sen mitä tarvitsee.

Muutamalla satasella saa pesukoneen. Sen jos pitää puskurina säästää paljon kun ei kulu osamaksun korkoihin ja lisämaksuihin

Vierailija
65/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ja olen työtön. Pitää olla siis todella köyhä, jos ei pysty muutamia satkuja heittämään tuosta vain.

Vierailija
66/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi vain säästötiliin.

Vierailija
67/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uutta, mutta käytetyn pystyisin hakemaan siis kyyti olisi.

Vierailija
68/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ostamaan, mutta tottakai niin suuri ylimääräinen meno todellakin vaikuttaisi talouteen!

Vierailija
69/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyisin.

Vierailija
70/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä on, mutta tällä hetkellä varaudun palkanmaksun ja sitä kautta asuntovelan ja vakuutusten hoidon ongelmiin.

Siirryn soteen. Se on joka osaltaan suuri tuntematon.

Pesukone ja talvirenkaat on vasta ostetut. Saisin hyvitystä, jos ne hajoaisivat.

71/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin, käytetyn. En ikimaailmassa ostaisi uutta (jonka senkin pystyisin ostamaan).

Minä en taas ikimaailmassa ostaisi käytettyä kodinkonetta.

72/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ostamaan. Aina kun on mennyt tiskikone tai pyykkikone rikki, on heti ostettu uusi tietenkin. Aina on oltava sen verran rahaa, että pystyy yllättävät menot kattamaan.

Vierailija
73/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, ei ole säästöjä eikä muutenkaan varaa kun elää sossuntuilla.

74/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En upouutta. Käytetyn ostaisin, mutta siinäkin täytyisi tehdä järjestelyjä ja odottaa jonkin aikaa, että saa kuljetuksen ja asennuksen.

Vierailija
75/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutten omista kumpaakaan. Välttämättömiä koneita on vain tietokone ja puhelin ja ne ovat työnantajan

Vierailija
76/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mennä rikki, sillä en omista kumpaakaan. Pyykinpesukone meni rikki 6 vuotta sitten ja siirryin käyttämään taloyhtiön pesutupaa. Maksaa 50 €/vuosi. Ei mitään järkeä ostaa kotiin pesukonetta. Astianpesukonetta minulla ei ole ollut 15 vuoteen. Pesen käsin. En koe asiaa ongelmalliseksi. Eli mihin sitä astianpesukonetta tarvitsen yksinelävänä? 

Niin joo. En olekaan toimeentulotuella elävä, vaan maksan kaiken itse. Sen vuoksi varmaan tulee tuota kulutuksen järkeistämistä tehtyä.... Rahaa varmasti riittäisi koneiden ostamiseen asianajajajana, mutta mitä konkreettista hyötyä minulle olisi esim. pesukoneesta? Ei mitään. 

Vierailija
77/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin, käytetyn. En ikimaailmassa ostaisi uutta (jonka senkin pystyisin ostamaan).

Hyvä että kalstaisiasi on. Jää meille muille enemmän vaihtoehtoja.

Vierailija
78/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. Olen ikisinkku ja säästötilillä on rahaa noin 10 000 euroa sekä hiukan sijoituksia löytyy.

Ainoa velka mitä minulla on asuntolaina ja muita velkoja en meinaa ottaa koska se ei ole järkevää.

M32

Vierailija
79/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi saa kun varastaa :D 

Vierailija
80/102 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kalstaisiasi on. Jää meille muille enemmän vaihtoehtoja.

Eihän nämä kovin montaa vuotta ylensä kestä. Tulee ajatus että käytetty on todennäköisesti jo käyttöikänsä loppupäässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän