Mihin väreihin pukeutuisit jos mustaa ei lasketa mukaan?
Itsellä pastellit ja tummansininen, pahus kun ei vaan sovi
Kommentit (28)
Mä käytän pääsääntöisesti mustaa, se käy niin hyvin kaiken kanssa. Muunväriset vaatteet mitä mulla on, onkin sitten ihan laidasta laitaan kaiken värisiä, paitsi valkoisia vaatteita mulla ei ole, koska onnistun yleensä saamaan niihin saman tien jotain tahroja ja yleensä valkoiset paidat näkyy aina läpi.
Minulla ei ole ainoatakaan mustaa vaatekappaletta (kenkiä laukkuja vöitä jne)
Tummanpunainen, tummansininen, violetti, erilaiset vihreät, turkoosi, oranssi ja ruskean eri sävyt on pääasiassa mun vaatevärejä nytkin. Mustia hameita ja housuja on kyllä, mutta vaihtaisin ne sitten johonkin noista.
Ihan niin kuin nytkin, yhdet housut ja toppis pitäis vaihtaa. En juuri käytä mustaa.
Minulle sopii kirkkaat värit ja kyllä niitä käytänkin, jos vain löytyy. Värejä jotka eivät sovi yhtään ovat murretut sävyt ja pastellit. Ekstrainhokki on beige, näytän maksamakkaralta siinä. Valkoinen on sotkuiselle ihmiselle liian vaikea väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkki, navyblue, punainen, valkoinen, vaaleanpun., värillinen kuviollinen, raidallinen.
Luettelit just mun lempivärit!!! Osaatko sanoa sopiiko nuo sinulle? Itellä kellertävä iho joten lämpimät värit parempia mutta niistä en pidä. Miten voikin olla näin.
Ap
Mun mielestä sopivat. On vaalea ja kai vähän keltaiseen (?) taittava iho, siniset silmät. Keltainen ja vihreä eivät oikein sovi, eivätkä maanläheiset taitetut värit. Eriväristä farkkua käytän myös alaosissa ja mustakin värinä sopii, mutta yritän olla käyttämättä liikaa. Harmaa ja ruskea tylsiä. Ruskea kiva kengissä.
Mun lempiulkoilutakki kesällä aniliini ja pitäisi löytää sille jatkaja tähän kesään.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä väriset huulipunat on lemppareita sulla? Koska itselläkin kellertävä iho, siniharmaat silmät, vaaleat hiukset.
Ap
Farkunsininen ja tummansininen. Maastonvihreä, joku murrettu lila/violetti ja ruosteenpunainen. Murrettu ja lämpimiä värejä.
Ei pastellivärejä tai kirkkaita perusvärejä, mustaa, valkoista, ruskeaa tai harmaata.